 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 02-03-2007, 22:04 |
FALUJACE OBROTY...!!!!!! |
Autor |
Wiadomość |
inferno33 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-03-2007, 19:14 FALUJACE OBROTY...!!!!!!
|
|
|
RATUJCIE NIE MAM POJECIA CO SIE DZIEJE...W 1G MAM GAZ.OD KILKU DNI MAM PROBLEM Z OBROTAMI WARIUJACYMI NA BENZYNIE W ZAKRESIE 1000 DO 1500 OBROTOW!!!MAJA CHARAKTER PULSUJACY...PRZECHODZAC NA GAZ OBROTY WZRASTAJA SAMOCZYNNIE DO OKOLO 2000 OBR!!!!!BEZ DODAWANIA GAZU...NIEKIEDY BYWA TAK ZE PROBLEM MIJA ALE NA KROTKO.....NIE WIEM CO JEST PRZYCZYNA...POSZE O POMOC!!!! Z GORY DZIEKUJE......... |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-03-2007, 19:23
|
|
|
inferno33, duże litery na tym forum nie są mile widziane
a co do Twojego problemu to poprostu trzeba wyczyścić przepustnice, lub padł silniczek krokowy wejdz do działu Eclipse tam masz tego na pęczki dokładnie opisane albo użyj opcji szukaj i wpisz falujące obroty co do czyszczenia przepustnicy znajdz user'a Krzyżak i wejdz na jego strone tam masz dokładny opis czyszczenia przepustki z fotami powodzenia |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 04-03-2007, 20:14
|
|
|
wymien uszcelki od kolektora dolotu i przepustnicy. prawdopodobnie to jest przyczyna falowania obrotow. masz za duzo powietrza poprostu. |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 00:02
|
|
|
Witam!Falujące obroty to niekończąca sie opowieść na tym forum.......Uszczelki to nie jest taka szybka sprawa do wykonania wiec na poczatek sprawdz jednak krokowca (choć gdyby był uszkodzony to raczej obroty by nie falowały,poniewaz to wlasnie on jest za to odpowiedzialny): zdejmij wtyczke,odkrec go i pojawi Ci sie 6 pinów w dwóch rzędach po trzy sztuki
1 2 3
4 5 6
Pomiedzy 1 i 2 ; 2 i 3 ; 4 i 5 ; 5 i 6 powinno być około 30 Ohm
natomiast pomiedzy skrajnymi 1 i 3 oraz 4 i 6 dwa razy tyle (łączenie w szereg)
Jezeli pod wzgledem elektrycznym jest git to zobacz jeszcze czy aby łożyska sie nie zacinaja itd,mianowicie odkrec wkrety,utzrymujace silnuczek w calosci,rozłóż i popatrz jak to wszystko w srodku tam chodzi.Jak luźno i plynnie to masz go z glowy.
Co do przepustnicy to stronka Krzyżaka wyjaśni wszystko
Zobacz jeszcze bardzo banalne rozwiazanie w postaci zbyt mocno naciągnietej linki gazu.
POWODZENIA! |
|
|
|
 |
|
|