Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] brak mocy
Autor Wiadomość
mordziaty 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 2000r kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: krzeszowice
Wysłany: 03-09-2016, 16:15   [EA2A/W 2.0] brak mocy

witam jestem nowy na forum wiec nie obrażcie sie jak cos zrobie nie tak . mam pytanko posiadam galanta 2.0l z 2000r kombi i mam problem z jazda mianowicie na zimnym skacza obroty jak dodam gazu na luzie to go dlawi z resztą na biegu to samo . w trakcie jazdy zaczyna szarpac jakby odcinalo paliwko lub idzie ale na pól mocy a po chwili wyswietla sie bład pompy . czy to pompa paliwa ? z góry dzieki :D
_________________
nie bądz palantem śmigaj galantem :)
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 03-09-2016, 18:08   

Benzyna czy diesel?
 
 
mordziaty 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 2000r kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: krzeszowice
Wysłany: 03-09-2016, 18:09   

benzyna bez gazu
:P
_________________
nie bądz palantem śmigaj galantem :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-09-2016, 21:27   

Zrób diagnostyke (kontrole bledów - jezeli druga połowa 2000 to OBD II i każdy dobry warsztat samochodowy ogarnie temat) i kontynuuj wątek, przyczyn moż ebyć mnóstwo, poczynając od filtrów, kończąc na mechanice i jakości paliwa
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mordziaty 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 2000r kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: krzeszowice
Wysłany: 04-09-2016, 19:26   

a jest jakis sposób na sprawdzenie pompy samemu ? jestem w tym biały i niechciał bym nagmyrac zabardzo ??
_________________
nie bądz palantem śmigaj galantem :)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-09-2016, 21:18   

Bez przyrządu nie zmierzysz pompy paliwa, samemu jedyne co możesz to posłuchać jak pracuje, ale to Ci nic nie da skoro auto odpala i jakloś jeździ, trzeba podpiąc manometr i sprawdzić jakie ciśnienie paliwa zadaje
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
mordziaty 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 2000r kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: krzeszowice
Wysłany: 05-09-2016, 17:50   

oki bd chwilka podlece do mechanika a dzis na mialem tak ze gaz w ziemie szegł do 5 tys i nagle cos mu odielo oł mocy i zaczał tak dziwnie ztłumienie pracowac ale zmienilem bieg i dalej jechał chwile normalnie i zaraz to samo tylko ze dotego szapraczka :)

[ Dodano: 22-10-2016, 22:20 ]
sorki ze tak długo odpisywałem lecz byłem w delegacji . wiinnym uznaje cewke na swiecy
_________________
nie bądz palantem śmigaj galantem :)
 
 
lutekwwl 
Forumowicz
pan życia i śmierci


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 228
Skąd: Wołomin
Wysłany: 23-10-2016, 12:08   

Zacznij od sprawdzenia przewodòw wn, cewki i swiec zaplonowych, byc moze tam tkwi przyczyna. Auto od najnizszych obrotow jak dodasz gazu to szarpie?
 
 
mordziaty 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 2000r kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: krzeszowice
Wysłany: 03-11-2016, 13:08   

hejka sorki za tak długą przerwe ale bylem w delegacji kolega lutekwwl celnie szuka uszkodzona cewka :)
_________________
nie bądz palantem śmigaj galantem :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.