Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z przśpieszeniem.
Autor Wiadomość
Sebastian_PL 
Forumowicz
Strażak - Ratownik


Auto: Mazda 3 BK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 47
Skąd: Czarna Dąbrówka
Wysłany: 21-12-2016, 12:37   Problem z przśpieszeniem.

Witam. Co może być powodem tego, że jak przyśpieszam na 2, 3 od 2k do 3k, 4k to auto zamiast płynie przyśpieszać to lekko przerywa? I trzeba strasznie b. precyzyjnie zmieniać bieg i puszczać sprzęgło by nie szarpał tak na 2 i 3. Bo 1 to wiadomo że tam szarpnie mocniej czasem.
_________________

 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 22-12-2016, 17:57   

Sebastian_PL, Problem może być ze strony układu zapłonowego. W jakim stanie masz świece, kable, cewki? Komputer podłączałeś? Objawy występują teraz czy już długo? Wilgotność powietrza nasila objawy?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11165
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-12-2016, 08:50   

Widzę że posiadasz GDI. Zapewne zaczynają się kłopoty z przepustnicą.
_________________

 
 
 
Slavko94 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 33
Skąd: wroclaw
Wysłany: 23-12-2016, 13:51   

Ja mam to samo co autor lecz tylko na zimnym silniku tylko ze w latem tego nie odczuwałem ;/
teraz jak temp. spadla na minus to objawy sie nasilily. W tamtym roku miałem dokładnie to samo. Komputer podpinany i nic nie wykazał. Pompa wc sprawna.
 
 
Sebastian_PL 
Forumowicz
Strażak - Ratownik


Auto: Mazda 3 BK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 47
Skąd: Czarna Dąbrówka
Wysłany: 23-12-2016, 21:33   

Nie znam za bardzo historii auta, ale "niby" dbano o niego i nie piłowano za bardzo. Nie wiem, czy to coś wnosi, ale na zimnym silniku troszkę kopci na jałowym. :) To mój pierwszy Japończyk, więc nie wiele wiem o tych autach, silnikach. P.S. Następne będzie EVO, bo zakochałem się Mitsubishi! :) Wiedze trzeba uzupełniać. :D
Co do przepustnicy da się to jakoś spr czy jest do wymiany?
_________________

 
 
DyrmaZasadniczo 
Forumowicz
Carisma 1.6

Auto: Mitsubishi Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Gru 2013
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-12-2016, 16:46   

Przepustnice wykręć, demontaż jest łatwy a dostęp jeszcze łatwiejszy. Można kupić spray do czyszczenia przepustnic, potem na wszelki wypadek przetrzeć delikatnie wszystko w środku szmatą, która nie zostawi paprochów nasączoną benzyną ekstrakcyjną.
Warto zwrócić uwagę na świece w jakim są stanie i wymienić kompletem, koszty rzędu 17-25zł sztuka więc usługa gratisowa i zrobisz to sam. jak dalej bedzie lipa to jeszcze kable mozna sprawdzic
_________________

 
 
daro1964 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 1
Skąd: gorzów
Wysłany: 02-01-2017, 19:00   

Witam carisma gdi troszkę poszarpywała na zimnym silniku a dziś po zgaszeniu zapalił się chec obroty 2000 i nie jedzie zgasiłem już nie odpala .zdemontowałem i wyczyściłem przepustnice auto juz odpala jedzie prawie normalnie ale strasznie szarpie i chec dalej sie swieci błąd przepustnicy poradzie cos plissssssssssssss :oops:

[ Dodano: 02-01-2017, 19:01 ]
acha gdi 2002 pom lifcie
_________________
daro gdi
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-01-2017, 19:08   

Jak zapaliła się kontrolka silnika to podstawą jest sprawdzenie błędów jakie sygnalizuje. W Twoim przypadku wystarczy interfejs ELM 327, może być w wersji bluetooth, oraz jakieś darmowe oprogramowanie dedykowane dla niego np, Torque na telefon z androidem. Interfejs taki kupisz na Alledrogo za około 50zł.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-01-2017, 20:15   

plecho1, ale kolega powyżej napisał, że błąd przepustnicy więc chyba ma czym odczytać :wink: .
Najlepiej skontaktuj się ze specem od przepustnic w GDi .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-01-2017, 22:13   

Faktycznie nie doczytałem dokładniem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.