To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - wtryski w 2.0

konradod - 16-01-2017, 22:15
Temat postu: wtryski w 2.0
Witam mam pytanie kolega posiada od niedawna 2.0 z holenderską lpg i przy przebiegu 182000tysie padły mu wtryski od benzyny.Czy ktoś spotkał się z tym problemem i jakie koszty są regeneracji lub nowych i gdzie najlepiej regenerować lub kupić nowe
robertdg - 17-01-2017, 08:02

Regeneracja a w zasadzie płukanie, to koszt rzędu kilkunastu/kilkudziesieciu zlotych od sztuki, nie każdy wtrysk można ożywić tą metodą

Za wschodnia granica jest zrpory rozstrzal w cenie nowych wtrysków, od 900 do 1300zł/szt, w europie 220 do 270euro za sztuke plus koszta dostawy, etc

Najrozsadniej bedzie kupic uzywana listwe z wtryskami

Haiku - 17-01-2017, 11:38

Są firmy, które specjalizują się w regeneracji wtryskiwaczy. I niezależnie czy dotyczy to wtrysków benzynowych czy gazowych. W moim regionie (Łódź) regeneracja wtryskiwaczy to koszt około 150 zł za komplet. Regeneracja polega przede wszystkim na myciu/płukaniu w myjce ultradźwiękowej.
plecho1 - 17-01-2017, 13:16

A jakie są objawy tej awarii, auto w ogóle nie pracuje na benzynie czy chodzi na tym paliwie jakoś kulawo? Bo jakiś mały ten przebieg jak na taką awarię jeśli oczywiście przebieg prawdziwy.
konradod - 17-01-2017, 15:38

Przebieg prawdziwy a wtryski zalewa benzyna i nie odpala jak chwile postoi i odparuje benzyna to pali. Gaz założony przy 8 tysiącach. Padły przyokazji 4przekaźniki od pompy paliwa ale po wymianie nic się nie zmienia.
plecho1 - 17-01-2017, 15:51

Jaki tam jest dokładnie gaz? Może to nie wina wtrysków benzynowych a gazowych lub reduktora. Któryś z tych podzespołów może być nieszczelny przepuszczając gaz do kolektora ssącego przez co przy odpalaniu silnik startuje na obu paliwach przez co jest zalewany nadmiarem paliwa i nie odpala.
Spróbujcie wyłączyć gaz i niech silnik trochę pochodzi na benzynie przed zgaszeniem i dopiero wtedy próbujcie odpalać bo mi to jednak wygląda na problemy z LPG a nie z benzyna, z reszta przebieg na gazie może mieć tu znaczenie jeśli w instalacji nic nie było robione przy wtryskach czy przy reduktorze. Tak jak napisałem wcześniej, napisz jak to dokładnie instalacja.

konradod - 17-01-2017, 16:12

Vialle
plecho1 - 17-01-2017, 17:45

Czyli pewnie V generacja więc tu nie bardzo coś doradzę bo siedzę głównie w IV generacji. Ale z tego co się orientuję też bywają tam problemy z wtryskami. Może wyjmij bezpiecznik od tej instalacji aby pompa w zbiorniku gazu nie działała i próbuj jak będzie z odpalaniem. Jak się poprawi to wina LPG na co bym jednak stawiał.
arti32 - 17-01-2017, 17:52

Witaj
Proponuję zakręcić butle z gazem i spróbować na samej benzynie, miałem kiedyś takie same objawy w vw. Okazało się że elektrozawór na reduktorze przepuszczał i jeszcze jakiś wtrysk gazu puszczał, przy odpalaniu na zimnym zalewało go bo dostawał dwa paliwa. Sprawdź instalacje lpg plus czyszczenie błędów w pomogło.
Pozdrawiam

konradod - 19-01-2017, 11:40

Dzięki za odzew co ciekawe po podpięciu pod kompa pokazuje czujnik położenia wałka rozrządu. Gdzie on może być? Pewnie w najmniej dostępnym miejscu :)
plecho1 - 19-01-2017, 11:56

Jeśli podobnie jak w silnikach Carismy to powinien być w głowicy po przeciwnej stronie wałka rozrządu niż rozrząd, nie od strony kół rozrządu tylko z drugiej.
Bizi78 - 19-01-2017, 12:10

konradod napisał/a:
Gdzie on może być?

W 1.6 na schemacie nr. 14846.
http://mitsubishi-motors....D410%26page%3D2

konradod - 21-01-2017, 17:05

Czujka wymieniona wszystko gra😀 Dzięki .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group