Pajero III - Temat do usunięcia
Mike87 - 22-02-2017, 14:28 Temat postu: Temat do usunięcia ----
jepm - 23-02-2017, 15:37
Zależy jak chcesz to zrobić :
- porządnie - wymień uszczelkę (sam uszczelka chyba ok. 250 zeta) przy okazji sprawdzając całą ramę bo mogła pordzewieć - będziesz miał na lata choć trochę wydasz za porządny montaż oraz ewentualne naprawy ramy.
- na odwal - upchanie kitu w zależnosci od pomysłowości i dobrych rad znajomych(silikony, kleje do szyb itp.) - zwykle i tak okaże się ze puszcza - przerabiałem na różnych sztruclach.
PS. Jak dobrze widzę to uszczelka raczej nie pękła ale się "rozjechała" co może oznaczać ze gdzieś masz dziurę/coś zgniło np. w podszybiu
Mike87 - 23-02-2017, 16:35
---
jepm - 23-02-2017, 17:13
W IV jest tak samo. Wszystko zależy od poprzedniego właściciela/właścicieli - jak nie zakonserwowali i nie poprawiali co roku będzie po paru latach tragedia. Sadzę ze dotyczy to tez Toyoty a nawet jak jest lepiej to ze względu na znaczek "Toyota" za te same pieniądze co za Miska możesz dostać Toykę z ubiegłego stulecia (czyli i tak z dziurami).
Wiem jak to boli bo Misiek fajny jest ale kosztuje krocie w utrzymaniu.
Sądzę że jeżeli chcesz nim parę lat pojeździć to musisz zwrócić się do kogoś kto się na tym zna i pomoże Ci stwierdzić czy warto go naprawiać blacharsko czy sprzedać i szukać innego. Bo problem pojawi się gdy będziesz musiał zainwestować w silnik/skrzynię/zawieszenie itd. co nie jest tanie ale zwykle daje kolejne lata życia ale blacha będzie słaba i wtedy dopiero będzie dylemat.
|
|
|