Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Temat do usunięcia
Autor Wiadomość
Mike87 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DiD 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 68
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-02-2017, 14:28   Temat do usunięcia

----
_________________

Ostatnio zmieniony przez Mike87 16-03-2017, 22:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 23-02-2017, 15:37   

Zależy jak chcesz to zrobić :mrgreen: :

- porządnie - wymień uszczelkę (sam uszczelka chyba ok. 250 zeta) przy okazji sprawdzając całą ramę bo mogła pordzewieć - będziesz miał na lata choć trochę wydasz za porządny montaż oraz ewentualne naprawy ramy.

- na odwal - upchanie kitu w zależnosci od pomysłowości i dobrych rad znajomych(silikony, kleje do szyb itp.) - zwykle i tak okaże się ze puszcza - przerabiałem na różnych sztruclach.

PS. Jak dobrze widzę to uszczelka raczej nie pękła ale się "rozjechała" co może oznaczać ze gdzieś masz dziurę/coś zgniło np. w podszybiu
 
 
Mike87 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 DiD 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 68
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-02-2017, 16:35   

---
_________________

Ostatnio zmieniony przez Mike87 16-03-2017, 22:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 23-02-2017, 17:13   

W IV jest tak samo. Wszystko zależy od poprzedniego właściciela/właścicieli - jak nie zakonserwowali i nie poprawiali co roku będzie po paru latach tragedia. Sadzę ze dotyczy to tez Toyoty a nawet jak jest lepiej to ze względu na znaczek "Toyota" za te same pieniądze co za Miska możesz dostać Toykę z ubiegłego stulecia :D (czyli i tak z dziurami).

Wiem jak to boli bo Misiek fajny jest ale kosztuje krocie w utrzymaniu.

Sądzę że jeżeli chcesz nim parę lat pojeździć to musisz zwrócić się do kogoś kto się na tym zna i pomoże Ci stwierdzić czy warto go naprawiać blacharsko czy sprzedać i szukać innego. Bo problem pojawi się gdy będziesz musiał zainwestować w silnik/skrzynię/zawieszenie itd. co nie jest tanie ale zwykle daje kolejne lata życia ale blacha będzie słaba i wtedy dopiero będzie dylemat. :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.