To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Problem Na niskich obrotach / Stukanie pukanie

pitrex2425 - 26-02-2017, 17:44
Temat postu: Problem Na niskich obrotach / Stukanie pukanie
Witam mam mały problem z galantem 2.4gdi. Od czasu do czasu po odpaleniu silnika Chodzi tak jakby na 3 gary(wniosek taki bo chodzi jak drag bez tłumika) po chwili jest wszystko, lub po dodaniu gazu wraca do normy i już dalej jest tak jak powinno być. Świece wymieniane, w sumie nie byly w złym stanie. Jaka może być inna przyczyna?

2 Problem głuche stukanie w tylnej czesci auta (wrażenie jakby coś w bagażniku latało) był juz na 3 stacjach i nie mogą tego stukania zdiagnozować. nwm może jest coś co sie w tych autach psuło tAm a nie wiem

3 Pytanie z Góry przepraszam ale naczytałem sie tylu tematów ze już sam nie wiem
JAKI OLEJ ? przebieg 280tys 2.4gdi 99r nie jestem w stanie potwierdzić przebiegu. a podobno zły olej wpływa źle na ten silnik. dlatego proszę o podpowiedź :)

Hugo - 26-02-2017, 17:55

Głuche stukanie z tyłu podczas jazdy to w tym aucie w 99% przypadków łączniki stabilizatora. Olej polecam Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40, oczywiście wymiana poprzedzona dobrą płukanką.
larelijux - 26-02-2017, 18:18

A do GDI nie musi być przypadkiem dedykowany olej?

Hugo napisał/a:
5eba, wlej do GDI Motorex Profile G-DI 10W30. Taki zaleca Mitsubishi do silników GDI i masz problem z głowy.

http://allegro.pl/motorex...5856159333.html


źródło

pitrex2425 - 26-02-2017, 18:57

Właśnie o tym mówiłem :D ile tematów tyle olejów. Pytanie który najlepszy DO gdi z tym przebiegiem bo wiadomo ... z przebiegiem zmienia sie też olej.

Co do stabilizatora. Był sprawdzany jako pierwszy :D

no i jeszcze problem tego silnika w czym może być problem ?

Hugo - 26-02-2017, 19:27

pitrex2425 napisał/a:
z przebiegiem zmienia sie też olej
W Syrenach, Warszawach, Fiatach 125p i Polonezach może i tak. W nowocześniejszych silnikach im większy przebieg tym lepszy olej się leje.
larelijux napisał/a:
A do GDI nie musi być przypadkiem dedykowany olej?
Najlepiej, ale ten LM też będzie spoko.
pitrex2425 - 05-03-2017, 12:06

ok powiedzmy ze olej z głowy.
Stabilizatory sprawdzone 3x... i dalej stuka juz nie wiem gdzie szukać.
w dodatku problem z tym Buczeniem auta raz na jakiś czas.Po odpaleniu gdy obroty wskocza na 2 tys. zaczyna chodzic jak drag albo jakby na 3 chodził. dodasz gazu, milknie i juz jest ok. Zaczyna buczec tylko gdy przy odpaleniu wbije na 2tys obr. zawsze odpali utrzymuje te 1k i jest dobrze

deejay - 05-03-2017, 21:07

pitrex2425 napisał/a:
Po odpaleniu gdy obroty wskocza na 2 tys. zaczyna chodzic jak drag albo jakby na 3 chodził. dodasz gazu, milknie i juz jest ok. Zaczyna buczec tylko gdy przy odpaleniu wbije na 2tys obr. zawsze odpali utrzymuje te 1k i jest dobrze


Problem tkwi na 99% w przepustnicy powietrza , po prostu umiera , silnik wchodzi w tzw "tryb bogaty mieszanki "

lutekwwl - 07-03-2017, 06:54

Sprawdź mocowania amortyzatorow z tyłu :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group