To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Problem z hamulcami po wymianie uszczelek na tłoczkach

maximus84 - 28-02-2017, 21:51
Temat postu: Problem z hamulcami po wymianie uszczelek na tłoczkach
Witam,
Panowie i Panie problem mój polega na tym, że po wymianie gumek na tłoczkach (ogólnie cały zestaw naprawczy) mam problem z uciekającym płynem hamulcowym najpierw z lewej strony po ponownej wymianie OK, ale zaczęło lecieć z prawej ponowna wymiana zestwau uszczelek nie pomogła wygląda jakby płyn jakoś przedostawał się obok tłoczka siły i pomysłów już nie mam. Miał ktoś taki problem proszę o pomoc i ewentualne podpowiedzi... Dodam że chodzi o przód tylko i zacisk jedno tłoczkowy.
Pozdrawiam

Bizi78 - 28-02-2017, 21:57

Może kiepski uszczelki kupiłeś :? .
maximus84 - 01-03-2017, 06:04

Witam
Nie wiem jakiej jakosci uszczelki jedyne co wiem to ze firma autofren czy jakos tak nawet jak iszczelki byly by lipne to po drugiej wymianie powinno byc lepiej a tu ten sam efekt na lewym kole pomogla ponowna wymiana zestawu a na prawym nie. Mial może ktoś takie problemy?

robertdg - 01-03-2017, 07:23

Takie przypadki były już opisywane w watkach o regeneracji zacisków, jezeli nie masz wzerów na tloczkach to kup orygionalny zestaw gumek na zacisk, te zamienne niestety albo odrazu albo po czasie zaczna puszczac plyn
Hugo - 01-03-2017, 07:42

maximus84, tłoczki w przednich zaciskach po II lifcie mają średnicę 60,2 lub 60,3 mm (nie pamiętam dokładnie), a zestawy naprawcze w zamienniku są robione na średnicę 60 mm. To musi cieknąć. Niestety, jak pisze robertdg, czeka Cię zakup oryginalnych zestawów naprawczych i masz spokój: http://allegro.pl/galant-...6733413628.html
Montowałem taki zestaw znajomemu i żadnych wycieków nie ma.

Krzyzak - 01-03-2017, 09:27

maximus84 czy zgodnie z instrukcją serwisową gumy uszczelniające były odpowiednio nasmarowane pod spodem?
maximus84 - 01-03-2017, 13:51

tak smarowałem ale faktycznie może to wina zamienników zakupię oryginały i zamontuje, zobaczymy jaki będzie efekt bo wżerów żadnych nie mam. Dzięki za info ;)
Krzyzak - 01-03-2017, 14:53

jakim smarem?
polecane zamienniki to Frenkit
nie polecane Autofren-Seinsa

maximus84 - 01-03-2017, 17:43

Wszystko miałem właśnie Autofrenu :/
Hugo - 01-03-2017, 18:44

Ja w swoim montowałem z przodu i z tyłu zestawy naprawcze Frenkita i po prawie roku jest elegancko. Sucho i wszystko pracuje płynnie. Tyle, że ja mam z przodu 2-tłoczkowe zaciski i tam średnica tłoczków wynosi równe 43 mm.
Krzyzak - 01-03-2017, 21:40

maximus84 napisał/a:
Wszystko miałem właśnie Autofrenu :/
były na forum przypadki, że po zimie Autofren puszcza; ja zmieniłem też na Autofren i jeszcze trzyma (ok. pół roku), ale w odsieczy czeka Frenkit - komplet z tłoczkiem (piszę o tyle).
Mateusz25 - 02-03-2017, 17:17
Temat postu: Cieknące odpowietrzniki zacisków.
Podepnę się, jednak nie o gumki tłoczków chodzi ( u mnie właśnie sprawdziłem Autofren - nie cieknie ), a o odpowietrzniki z których po regeneracji zacisków ( przód 2 tłoczki, tył 1 tłoczek, tłoczki Fabest ) cieknie, zarówno ze starych jak i z nowych.
Pic polega NA TYM, ŻE NIE LECI Z OTWORÓW ODPOWIETRZJąCYCH , A z połączenia odpowietrznik - gwint zacisku. Wczoraj wymieniłem odpow. na nowe dedykowane do mojego Gala, jest to samo. Zostawiłem go na noc i jadę zaraz zobaczyć co jest grane.
Ma ktoś jakiś pomysł...
Dziękuje z góry.

Tomasz87 - 02-03-2017, 17:40
Temat postu: Re: Cieknące odpowietrzniki zacisków.
Mateusz25 napisał/a:
Podepnę się, jednak nie o gumki tłoczków chodzi ( u mnie właśnie sprawdziłem Autofren - nie cieknie ), a o odpowietrzniki z których po regeneracji zacisków ( przód 2 tłoczki, tył 1 tłoczek, tłoczki Fabest ) cieknie, zarówno ze starych jak i z nowych.
Pic polega NA TYM, ŻE NIE LECI Z OTWORÓW ODPOWIETRZJąCYCH , A z połączenia odpowietrznik - gwint zacisku. Wczoraj wymieniłem odpow. na nowe dedykowane do mojego Gala, jest to samo. Zostawiłem go na noc i jadę zaraz zobaczyć co jest grane.
Ma ktoś jakiś pomysł...
Dziękuje z góry.


a nie zerwałeś gwintu, dokręcając ?
może wystarczy czymś uszczelnić...? jakiś teflon czy tym podobne cuda?

Bizi78 - 02-03-2017, 17:46

Albo dać do fachowca niech rozwierci, nagwintuje na większy odpowietrznik.
darcun4 - 02-03-2017, 19:52

Mateusz25 napisał/a:
Ma ktoś jakiś pomysł.

http://www.loctite.pl/wys...d=8802627059713
Gwint należy lekko "podrapać" np. brzeszczotem i nawinąć 4-5 zwojów . Im bardziej krzywo, tym lepiej.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group