To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Carisma 1.6 nierówne zużycie klocków hamulcowych + serwo.

eve1988 - 11-03-2017, 19:54
Temat postu: Carisma 1.6 nierówne zużycie klocków hamulcowych + serwo.
Witam po długiej przerwie. Co może być przyczyną nierównomiernego zużycia klocków hamulcowych? Tzn z jednej strony tarczy zużyty na maxa a z drugiej prawie jak nówka.
Druga sprawa, serwo jak wiadomo nie powinno syczeć a u mnie syczy, co jest przyczyną?

plecho1 - 11-03-2017, 20:02

Jak od strony tłoczka zużyty bardziej to zapieczone prowadnice zacisku. Jak słychać jakieś syczenie to pewnie jest gdzieś nieszczelność.
eve1988 - 11-03-2017, 20:23

No dokładnie od strony tłoczka jest bardziej zużyty. jak temu zapobiec aby znowu sie nie zapiekły? I czy da się rozruszać jeden z tych cylinderków co są w jarzmie?
co do serwa to gdy wcisne hamulec to nie syczy a przewód do kolektora jest cały.

Hugo - 11-03-2017, 20:52

eve1988 napisał/a:
jak temu zapobiec aby znowu sie nie zapiekły?
Wyjąć prowadnice zacisków, oczyścić i nasmarować specjalnym smarem. Te zaciski Lucasa są świetne, prowadnice zapiekają się bardzo rzadko, więc oczyść je, nasmaruj, koniecznie sprawdź czy gumki osłonowe prowadnic nie są uszkodzone i jazda.
plecho1 - 11-03-2017, 21:33

Może jest coś nie tak z zaworkiem zwrotnym który jest na przewodzie po między serwem a silnikiem. A co do zacisków to Hugo dobrze prawi :)
Jaro1974 - 11-03-2017, 23:34

plecho1 napisał/a:
Może jest coś nie tak z zaworkiem zwrotnym który jest na przewodzie po między serwem a silnikiem.

Przemku a może to jest wina uszczelnienia na cięgnie od pedału hamulca do serwa? Może uszczelniacz tam padł i gdy się nie hamuje to syczy a jak wciśnie to cięgno wchodzi w uszczelnienie nie wyrobioną częścią. Tak tylko gdybam.

plecho1 - 11-03-2017, 23:46

To też jest możliwe więc wszystko warto sprawdzić.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group