Carisma 1.6 nierówne zużycie klocków hamulcowych + serwo. |
Autor |
Wiadomość |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 11-03-2017, 19:54 Carisma 1.6 nierówne zużycie klocków hamulcowych + serwo.
|
|
|
Witam po długiej przerwie. Co może być przyczyną nierównomiernego zużycia klocków hamulcowych? Tzn z jednej strony tarczy zużyty na maxa a z drugiej prawie jak nówka.
Druga sprawa, serwo jak wiadomo nie powinno syczeć a u mnie syczy, co jest przyczyną? |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-03-2017, 20:02
|
|
|
Jak od strony tłoczka zużyty bardziej to zapieczone prowadnice zacisku. Jak słychać jakieś syczenie to pewnie jest gdzieś nieszczelność. |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 11-03-2017, 20:23
|
|
|
No dokładnie od strony tłoczka jest bardziej zużyty. jak temu zapobiec aby znowu sie nie zapiekły? I czy da się rozruszać jeden z tych cylinderków co są w jarzmie?
co do serwa to gdy wcisne hamulec to nie syczy a przewód do kolektora jest cały. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-03-2017, 20:52
|
|
|
eve1988 napisał/a: | jak temu zapobiec aby znowu sie nie zapiekły? | Wyjąć prowadnice zacisków, oczyścić i nasmarować specjalnym smarem. Te zaciski Lucasa są świetne, prowadnice zapiekają się bardzo rzadko, więc oczyść je, nasmaruj, koniecznie sprawdź czy gumki osłonowe prowadnic nie są uszkodzone i jazda. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-03-2017, 21:33
|
|
|
Może jest coś nie tak z zaworkiem zwrotnym który jest na przewodzie po między serwem a silnikiem. A co do zacisków to Hugo dobrze prawi |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5A i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20739 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 11-03-2017, 23:34
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Może jest coś nie tak z zaworkiem zwrotnym który jest na przewodzie po między serwem a silnikiem. |
Przemku a może to jest wina uszczelnienia na cięgnie od pedału hamulca do serwa? Może uszczelniacz tam padł i gdy się nie hamuje to syczy a jak wciśnie to cięgno wchodzi w uszczelnienie nie wyrobioną częścią. Tak tylko gdybam. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 11-03-2017, 23:46
|
|
|
To też jest możliwe więc wszystko warto sprawdzić. |
|
|
|
 |
|