[97-04]Galant EAxA/W - Air Ride
Marcino - 29-03-2017, 22:50 Temat postu: Air Ride Ma ktoś może albo widział takie zawieszenie pneumatyczne w galancie?
Czy można zrobić miechy an standardowych amorkach?
larelijux - 29-03-2017, 23:14
Lasek
milo - 29-03-2017, 23:17
https://www.youtube.com/watch?v=g-RttVNa_Vg
https://www.youtube.com/watch?v=X7fX6BsVonM
Marcino napisał/a: | Czy można zrobić miechy an standardowych amorkach? |
Moze tak moze nie do galanta na razie nie ma
http://airride-system.pl/pl/
Lub PLS
http://airride-system.pl/...intowanego.html
robertdg - 30-03-2017, 08:18
Jest dostępna pneumatyka do Galanta, tylko że cena to ~ 8-9tyś zł za taki najprostszy zestaw
Miech osadzony jest na amortyzatorze, podparty na tulei cisnieniowej, osłaniajacy i wspólpracujacy razem z trzonem/tłoczyskiem amora, zasilanie wyprowadzone od góry, w zestawie jest zbiornik z pompką, przewody, zegar i normalia niezbedne do montażu.
Zdjecia nie mam, ale przykładowo wyglada to bardzo podobnie, tylko trzeba to odniesc do skali rzeczywistekj wymiaru amora w galancie:
Zestawy gdzie można sterowac z pilota to już 2500zł drozej
Nie wiem czy miechy na standardowych amortyzatorach sie sprawdzą, bo kupne amortyzatory wydawały sie masywniejsze
Rafal_Szczecin - 30-03-2017, 15:06
jezeli sam budujesz aira i nie kupujesz fantów od mapeta i innych "znanych" to caly air wyjdzie Cie ok 2,5-3 kpln. warunkiem jest posiadanie gwintowanego zawieszenia,chociaz na zwyklych amorkach również mozna zrobic pneumatyke .
sterowanie z pilota to centralka 4ro kanalowa - koszt ok 150 pln
lepsze od rekawow ( ktore zaproponowal Robert ) są bałwanki
Marcino - 30-03-2017, 17:17
Rafal_Szczecin napisał/a: | lepsze od rekawow ( ktore zaproponowal Robert ) są bałwanki |
Widziałem to własnie u szwagra do passata. Muszę zapytać bo on to gdzieś dorabiał.
Coś w ten deseń..
http://www.airride-system...rki_e46_mts.jpg
Rafal_Szczecin - 30-03-2017, 22:53
nie musisz pytać, proszę
http://allegro.pl/poduszk...6759229738.html
ta sama poduszka np u mapeta kosztuje 79pln , wiec przebitki sa konkretne. tak samo jest ze wszystkim - zlaczki , zbiorniki na powietrze, kompresory, zawory sterujace, piloty, manometry itd
występują jeszcze z 3 bałwankami i jednym. najczesciej stosuje sie jak pokazane, z trzema czesto do polonezow, jedno balwankowe sa rzadko dostepne, i z wlasnego doswiadczenia powiem, ze lepiej ich nie uzywac
robisz rysunek techniczny okuc,ktore nastepnie wykonujesz u tokarza . sa dwie metody uszczelniania tloczyska albo kilka orignów ( najczęsciej 2 lub 3 ) lub uszczelniacz .
Marcino - 31-03-2017, 22:04
Rafal_Szczecin napisał/a: | zlaczki , zbiorniki na powietrze, kompresory, zawory sterujace, piloty, manometry itd |
To bym sam ogarnał. Mam dostęp do penumatyki... jedynie te bałwanki zrobić
Rafal_Szczecin - 01-04-2017, 11:38
jezeli masz dostep do pneumatyki ...
problem potrafi byc zima przy duzych mrozach (-15), ale Ty masz garaż wiec spoko
Marcino napisał/a: | jedynie te bałwanki zrobić |
kupic aukcje juz masz wazne,zeby brac 130stki, bo sa tez spotykane 150tki
dodatkowo pomiedzy balwankami musi byc pierscien,wazne, zeby byl zaokraglony - ale tego chyba nie musze Ci mowic
|
|
|