| 
				
					| Carisma - Techniczne - Dlaczego nie moge ustawic zegara?
 
 Anonymous - 18-03-2007, 20:38
 Temat postu: Dlaczego nie moge ustawic zegara?
 Wczoraj rozbierałem konsole środkową, żeby zmienic podświetlenie.Wyciągnełem górną cześci nie odkręcałem zegara tylko odłączyłem od kostki.Wymieniłem żarówki i złożyłem wszytko tak jak powinno byc.Chce ustawic zegar bo się zerował.......a tu własnie go nie moge ustwaic....naciskam na guziki i nic...mysle sobie-może źle włożyłem kostke.Dziś zajzalem i nadal nic.I teraz myśle.....mógł się zegarek uszkodzic??Nie żucałem nim ani nic i dlatego chce się was zapytac czy mieliście cos takiego??Pozdrawiam.
 Anonymous - 18-03-2007, 20:42
 
 głupie pytanie ale przekręciłeś kluczyk ?
 
 bo da sie ustawiać tylko na przekręconym
   Anonymous - 18-03-2007, 20:52
 
 a sprawdż jeszczxe bezpiecznik 15 pierwszy w dolnym rzędzie od lewej ten sam co do zapalniczki
 Anonymous - 18-03-2007, 21:00
 
 leser podal rozwiazanie, bezpieczniki odpadaja bo gdyby padly to zegar wogole by nie dzialal.
 Anonymous - 18-03-2007, 21:17
 
 Laser może te pytanie jest głupie ale wazne ze mam odpowiedz na nie
  Bezpieczniki są ok.Nie pomysłalem o tym żeby przekręci kluczyk.Rzeczywiście nie przykręciłem kluczyka.wszysko teraz jest ok.Sorki że zawracam d... tką błachostką.Pozdrawam i dziękuje   konrad1704 - 18-03-2007, 21:18
 
 
  	  | arturro napisał/a: |  	  | bezpieczniki odpadaja bo gdyby padly to zegar wogole by nie dzialal | 
 
 a gdzie jest napisane ze wogole dziala??
 Anonymous - 18-03-2007, 21:24
 
 
  	  | konrad1704 napisał/a: |  	  |  	  | arturro napisał/a: |  	  | bezpieczniki odpadaja bo gdyby padly to zegar wogole by nie dzialal | 
 
 a gdzie jest napisane ze wogole dziala??
 | 
 
 a czytac umiesz?
 konrad1704 - 18-03-2007, 21:42
 
 a czytac umiem tylko ze to Ty (arturro) napisales ze
 
  	  | arturro napisał/a: |  	  | bezpieczniki odpadaja bo gdyby padly to zegar wogole by nie dzialal. | 
 a zadajacy pytanie (cyna) nie napisal w swoim poscie ani razu ze zegar dziala. To jak Ty mogles zalozyc ze wogole dziala?
 Anonymous - 18-03-2007, 21:44
 
 
  	  | konrad1704 napisał/a: |  	  | a czytac umiem tylko ze to Ty (arturro) napisales ze 
  	  | arturro napisał/a: |  	  | bezpieczniki odpadaja bo gdyby padly to zegar wogole by nie dzialal. | 
 a zadajacy pytanie (cyna) nie napisal w swoim poscie ani razu ze zegar dziala. To jak Ty mogles zalozyc ze wogole dziala?
 | 
 
 
  	  | cyna napisał/a: |  	  | Chce ustawic zegar bo się zerował.......a tu własnie go nie moge ustwaic....naciskam na guziki i nic... | 
 
 a jak mozna ustawic zegar niedzialajacy
   Anonymous - 19-03-2007, 14:04
 
 Witam wszystkich w swoim pierwszym poście. W kwestii przedstawienia się: od kilku lat pomykam po Gdyni srebrną Carismą 1,6 w automacie na gazie. Na imię mam Michał, żonaty, bezdzietny (nie licząc królika
  ) Czytuję Wasze forum już od jakiegoś czasu i wreszcie przyszedł czas że muszę zadać pytanko. Pozwolę sobie podpiąć się pod istniejącego posta: mianowicie mam taki problem z zegarkiem, że nie mogę go regulować i jednocześnie nie działa podświetlenie. Sam zegar pokazuje godzinę i działa. Wymieniłem żarówkę podświetlenia ale nic to nie dało. Jakieś rady? Możliwe żeby zegar był na dwóch różnych bezpiecznikach - jednym od wyświetlacza a innym od podświetlenia?? Matejko - 19-03-2007, 15:03
 
 a dziala ci reszta podswietlenia i zapalniczka ??
 jesli nie to bezpiecznik (przed lewym kolanem kierowcy) jesli dziala tzn ze ta zarowka chyba tez spalona albo cos na stykach nie laczy
 Anonymous - 19-03-2007, 15:09
 
 Reszta podświetlenia działa żaróweczka nowa i stara też (sprawdzałem baterią), co do zapalniczki to nie wiem bo mam wypiętą i przerobioną pod zasilanie CB ale zaraz je wytacham z bagażnika. Ale co ma podświetlenie do regulacji? Pamiętam że w Primerze P11 regulacja zegara była możliwa tylko po włączeniu świateł, ale z tego co wiem to w Carismie wystarczy sam zapłon...
 
 edit: CB wytachane - nie ma zasilania więc właśnie staram się dogrzebać do bezpieczników, tylko dlaczego zegar działa??
 
 edit2: wszystko OK, okazało się że to bezpiecznik w puszce kabinowej.
 Opiszę swoje spostrzeżenia, może się przydadzą:
 1. bezpiecznik ten jest na obwodzie zapalniczki i podświetlenia zegara, ale nie na obwodzie zasilającym zegar. Czyli jak padnie to nie mamy podświetlenia czasomierza i zasilania w zapalniczce, ale zegarek nadal pokazuje czas!!
 2. na wewnętrznej stronie pokrywki bezpieczników jest taki specjalny klips do ich wyjmowania - ja niestety zauważyłem go dopiero jak już ją nakładałem... a szkoda
 3. To chyba najgłupsze miejsce na puszkę z bezpiecznikami jakie kiedyklolwiek widziałem!! Dwie godziny roboty żeby wymienić jeden bezpiecznik - masakra
   Chooper - 19-03-2007, 17:47
 
 
  	  | Cytat: |  	  | 3. To chyba najgłupsze miejsce na puszkę z bezpiecznikami jakie kiedyklolwiek widziałem!! Dwie godziny roboty żeby wymienić jeden bezpiecznik - masakra   
 | 
 
 eee tam 10 minut wystarczy
   Matejko - 19-03-2007, 17:53
 
 
  	  | fajter napisał/a: |  	  | 3. To chyba najgłupsze miejsce na puszkę z bezpiecznikami jakie kiedyklolwiek widziałem!! Dwie godziny roboty żeby wymienić jeden bezpiecznik - masakra   | 
 
 boszzz to co ty masz lapy jak bochny chleba chyba
   
 i juz wiesz co ma podswietlenie do regulacji
   saphire - 19-03-2007, 19:08
 
 Przecież wystarczy odkręcić 4 czy 5 śrubek i zdjąć ten plastikowy dekiel pod kierownicą a pod nim jest puszka z bezpiecznikami - max 10 minut roboty na wymianę i ponowne założenie dekla z przykręceniem. Czyżbyś usiłował to zrobić _BEZ_ zdjęcia tego plastiku?
     
 |  | 
 |  |