Pajero II - Cieknący/dziurawy bak
jawaldek - 02-06-2017, 22:53 Temat postu: Cieknący/dziurawy bak Pytanie raczej do "doświadczonych" przez przypadłość dziurawego baku w Miśku 2,8 z 1996 Gdzie w Waszych Miśkach pojawiała się "dziura" nieszczelność ?? Pytanie sondażowe wtedy i ja będę zerkał w te miejsce/miejsca. No niestety przy pełnym baku leje się ciurkiem jak z kranu Tylko czy przy pełnym czy przy napełnionym w 60-75 % to nie mogę stwierdzić. Mam specyficznie osłonięty, nie fabrycznie, bak i chcę uniknąć demontażu tej osłony. Może jakoś uda mi się dotrzeć do "otworu" bez demontażu. Są specjalne kleje dedykowane właśnie do łatania baków i będę próbował zastosować. Jak się nie uda to.....nie chcę nawet myśleć Otwór rewizyjny w bagażniku był już stosowany
dyzioo - 03-06-2017, 22:16
Jak chcesz pożądnie zrobić to niestey ale wyciagnij bak... takie lepienie aby zalepic.. na krotka mete.. przedłużenie agonii...
pozdro600
jawaldek - 04-06-2017, 07:00
dyzioo napisał/a: | Jak chcesz pożądnie zrobić to niestey ale wyciagnij bak... takie lepienie aby zalepic.. na krotka mete.. przedłużenie agonii...
pozdro600 |
No chyba niestety tak Nie było by problemu gdyby nie ta pancerna osłona- kiego dałem się kiedyś namówić na założenie takiej
Ale klej dedykowany do naprawy baku/zbiornika, tak jak pokazywali na filmie i czytając opinie, robi swoją robotę. Nie znalazłem u wujka Google aby ktoś sprzedawał bak do 2,8 - czy wynikać z tego może że są niezniszczalne ??? i tylko ja mam pecha ??? pomijam mechaniczne uszkodzenia ->> przebicie.
Georg - 04-06-2017, 07:23
jawaldek napisał/a: | Nie znalazłem u wujka Google aby ktoś sprzedawał bak do 2,8 |
http://www.milneroffroad....46p-fuel-tank-0
jawaldek - 05-06-2017, 13:44
Dzięki szukałem nie w celu zakupu a w celu rozpoznania rynku Na naszym nie ma mogę wnioskować (????) że mam pecha mając dziurę w baku
Rander - 05-06-2017, 14:57
jawaldek napisał/a: | dyzioo napisał/a: | Jak chcesz pożądnie zrobić to niestey ale wyciagnij bak... takie lepienie aby zalepic.. na krotka mete.. przedłużenie agonii...
pozdro600 |
No chyba niestety tak Nie było by problemu gdyby nie ta pancerna osłona- kiego dałem się kiedyś namówić na założenie takiej
Ale klej dedykowany do naprawy baku/zbiornika, tak jak pokazywali na filmie i czytając opinie, robi swoją robotę. Nie znalazłem u wujka Google aby ktoś sprzedawał bak do 2,8 - czy wynikać z tego może że są niezniszczalne ??? i tylko ja mam pecha ??? pomijam mechaniczne uszkodzenia ->> przebicie. |
Poczekaj do lipca - Jasiek ma urlop.
Nie dzwoniłeś jeszcze do niego?
jawaldek - 05-06-2017, 16:47
Rander napisał/a: |
Poczekaj do lipca - Jasiek ma urlop. | przy mojej nerwicy niemożliwe
majner - 22-06-2017, 22:53
Może lepiej wyciągnąć wypiaskować dać do wspawania i pomalować to może wyjść najtaniej,
mi pogniły przewody od pochłaniaczy po zdemontowaniu i wypiaskowaniu okazało się, że jest dziurawy. Został wspawany, rurki stalowe wspawałem krótkie a resztę przewodami elastycznymi połączę.
gołąb - 23-06-2017, 08:45
Mi się kojarzy że mój koleżka zakładał zbiornik od Hyundaia... I był identyczny. Z tym, że On ma króciaka i 2,5 diesla.
U-96 - 24-06-2017, 04:53
W Galloperze jest identyczny w długim i krótkim {D}
z racji tego że są młodsze używka może być w lepszym stanie niż z PII
ale ceny 600-800 PLN, nowy u Zbyszka chyba z 1,5 klocka z tego co pamiętam
A spawanie starego dziurawca to na krótką metę jest , szkoda roboty i czasu ponieważ może być rozszczelniony na zgrzewie
{oczywiście to tylko moje zdanie }
Swego czasu oglądałem klika zbiorników z mniejszych ciężarówek i sądzę że przy odrobinie pomysłowości i cierpliwości da się do longa zaadaptować ........
Pozdr.
|
|
|