Cieknący/dziurawy bak |
Autor |
Wiadomość |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 02-06-2017, 22:53 Cieknący/dziurawy bak
|
|
|
Pytanie raczej do "doświadczonych" przez przypadłość dziurawego baku w Miśku 2,8 z 1996 Gdzie w Waszych Miśkach pojawiała się "dziura" nieszczelność ?? Pytanie sondażowe wtedy i ja będę zerkał w te miejsce/miejsca. No niestety przy pełnym baku leje się ciurkiem jak z kranu Tylko czy przy pełnym czy przy napełnionym w 60-75 % to nie mogę stwierdzić. Mam specyficznie osłonięty, nie fabrycznie, bak i chcę uniknąć demontażu tej osłony. Może jakoś uda mi się dotrzeć do "otworu" bez demontażu. Są specjalne kleje dedykowane właśnie do łatania baków i będę próbował zastosować. Jak się nie uda to.....nie chcę nawet myśleć Otwór rewizyjny w bagażniku był już stosowany |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
dyzioo
Forumowicz Pozdro600
Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 132 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-06-2017, 22:16
|
|
|
Jak chcesz pożądnie zrobić to niestey ale wyciagnij bak... takie lepienie aby zalepic.. na krotka mete.. przedłużenie agonii...
pozdro600 |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 04-06-2017, 07:00
|
|
|
dyzioo napisał/a: | Jak chcesz pożądnie zrobić to niestey ale wyciagnij bak... takie lepienie aby zalepic.. na krotka mete.. przedłużenie agonii...
pozdro600 |
No chyba niestety tak Nie było by problemu gdyby nie ta pancerna osłona- kiego dałem się kiedyś namówić na założenie takiej
Ale klej dedykowany do naprawy baku/zbiornika, tak jak pokazywali na filmie i czytając opinie, robi swoją robotę. Nie znalazłem u wujka Google aby ktoś sprzedawał bak do 2,8 - czy wynikać z tego może że są niezniszczalne ??? i tylko ja mam pecha ??? pomijam mechaniczne uszkodzenia ->> przebicie. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-06-2017, 13:44
|
|
|
Dzięki szukałem nie w celu zakupu a w celu rozpoznania rynku Na naszym nie ma mogę wnioskować (????) że mam pecha mając dziurę w baku |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 371 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 05-06-2017, 14:57
|
|
|
jawaldek napisał/a: | dyzioo napisał/a: | Jak chcesz pożądnie zrobić to niestey ale wyciagnij bak... takie lepienie aby zalepic.. na krotka mete.. przedłużenie agonii...
pozdro600 |
No chyba niestety tak Nie było by problemu gdyby nie ta pancerna osłona- kiego dałem się kiedyś namówić na założenie takiej
Ale klej dedykowany do naprawy baku/zbiornika, tak jak pokazywali na filmie i czytając opinie, robi swoją robotę. Nie znalazłem u wujka Google aby ktoś sprzedawał bak do 2,8 - czy wynikać z tego może że są niezniszczalne ??? i tylko ja mam pecha ??? pomijam mechaniczne uszkodzenia ->> przebicie. |
Poczekaj do lipca - Jasiek ma urlop.
Nie dzwoniłeś jeszcze do niego? |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-06-2017, 16:47
|
|
|
Rander napisał/a: |
Poczekaj do lipca - Jasiek ma urlop. | przy mojej nerwicy niemożliwe |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
majner
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 3.0 150KM
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Lip 2014 Posty: 31 Skąd: polska
|
Wysłany: 22-06-2017, 22:53
|
|
|
Może lepiej wyciągnąć wypiaskować dać do wspawania i pomalować to może wyjść najtaniej,
mi pogniły przewody od pochłaniaczy po zdemontowaniu i wypiaskowaniu okazało się, że jest dziurawy. Został wspawany, rurki stalowe wspawałem krótkie a resztę przewodami elastycznymi połączę. |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 23-06-2017, 08:45
|
|
|
Mi się kojarzy że mój koleżka zakładał zbiornik od Hyundaia... I był identyczny. Z tym, że On ma króciaka i 2,5 diesla. |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 24-06-2017, 04:53
|
|
|
W Galloperze jest identyczny w długim i krótkim {D}
z racji tego że są młodsze używka może być w lepszym stanie niż z PII
ale ceny 600-800 PLN, nowy u Zbyszka chyba z 1,5 klocka z tego co pamiętam
A spawanie starego dziurawca to na krótką metę jest , szkoda roboty i czasu ponieważ może być rozszczelniony na zgrzewie
{oczywiście to tylko moje zdanie }
Swego czasu oglądałem klika zbiorników z mniejszych ciężarówek i sądzę że przy odrobinie pomysłowości i cierpliwości da się do longa zaadaptować ........
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
|