To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - nie odpala

latikart - 06-06-2017, 17:33
Temat postu: nie odpala
W moim pajero ii miałem nietypową awarie, otóż poprzedni właściciel kombinował przy kablach i klemach o aku i źle je zabezpieczył. Ostatnio podczas jazdy auto zaczęło mi wariować obroty spadamy i tracił moc aż w końcu samochód zgasł. Gdy otworzyłem maskę okazało się że z kabla od plusa spadła izolacja i przewód dotykał minusa w skutek czego rozładował się aku. Na miejscu samochód odpalił na kable bez problemu i wróciłem do domu ale po pasowaniu aku prostownikiem okazało się że rozrusznik pięknie się kreci ale samochód już nie odpala. Proszę o pomoc
brzyydal - 06-06-2017, 21:23

Hej. Bezpieczniki, przekazniki rozumiem sprawdziles. Potem zobacz czy pompa podaje paliwo,czy jest iskra. Jaki to silnik? Sprawdz jakie masz napiecie na akumulatorze i immobiliser jak masz.
latikart - 07-06-2017, 18:13

Silnik mam 2,5td. Bezpieczni sprawdziłem i sa ok, pompy paliwowej nie umiem sprawdzić ale wpadłem na pomyśl żeby odpalić na plaka psikanego w silnik i o dziwo odpalił bez problemu, silnik pracował pół godziny bez problemu jak zgasiłem to tez odpalił na pstrykniecie. Jutro sprawdzę na zimnym silniku. Dzieki na pomoc.
MarcinKK - 08-06-2017, 06:54

A kontrolka od świec świeci się na zimnym ?
latikart - 08-06-2017, 18:47

No i klops, nie odpalił. Jak można sprawdzić czy pompa paliwowa działa, a może filtr paliwa musze wymienić? A co do kontrolki to u mnie w ogóle się nie świecą a odpalam dopiero po pstryknięciu które słychać z silnika po przekręceniu kluczyka.

[ Dodano: 09-06-2017, 22:46 ]
A wie ktoś gdzie znajduje sie zawór zwrotny paliwa ?

brzyydal - 12-06-2017, 00:07

Sprawdzasz po kolei czy dochodzi paliwo. znaczy luzujesz polaczenia i patrzysz czy cieknie /oczywiscie jak pompa pracuje/. Moze dochodzic do zapowietrzenia /nie wiem czy w tym silniku jest pompka manualna do pomocy??/. Oblukaj wszystkie wezyki nawet te powrotne. Zawor zwrotny /chyba/ jest z tylu pod kolo lewego naroznika. To jakis dwudrozny zawor. Sprawdz tez czy masz nieuszkodzone kabelki do czujnikow na silniku. Sprawdz jak tam filtr paliwa a moze w nim woda jest. /To chyba taka duza pucha rozkrecana w komorze silnika/. Najlepsza rade jaka moge Ci dac na odleglosc to sciagnij manuala bo na pewno pomoze.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group