Pajero III - [3.2 DID] mocno dymi
zielony24 - 15-06-2017, 19:02 Temat postu: [3.2 DID] mocno dymi witam wszystkich mam problem mianowicie opisze po kolei po wymianie pompy zbiornika cały osprzęt stal prawie rok sporadycznie jeżdżony parę kilometrów w ciągu miesiąca od początku tego roku zacząłem go użytkować codziennie pierwsze co było to przy 2 - 2.5 tys obrotów zapalał sie czek były zamienione przewody podciśnienia w tej chwili na spokojnie jeździ normalne ale przy szybszej jeździe 120-130km/h nagle pojawia sie chmura dymu i obroty same wchodzą na maksa po naciśnięciu hamulca zwalnia obroty się uspokajają ale ciągle kopci ale mniej i normalnie jeździ po zgaszeniu i postoju 15-30 minut odpala normalnie jeździ bez dymku odpala ciepły i zimny " od strzału" dopóki nie zacznie sie agresywniej przyśpieszać i nie przekroczy 120km/h (mniej więcej). wyciągnąłem akumulator wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia założyłem zaciski nowe jedyne co mnie zastanawia to "listwa" z kostkami i rozdzielająca wężyki pod akumulatorem jeden wężyk około 10cm długości ma tak jakby złączkę ale nie widzę żeby gdzieś wisiał jakiś wężyk nie podpięty. na turbinę zawsze uważałem jak z niemowlakiem po jeździe zawsze dostawał minute na ostygnięcie jak robiłem 50, 100 lub więcej km to stał nie gaszony na długość papierosa. proszę o pomoc sugestie.
pajero III, 3.2 did 165km, 2001 r.
milo - 15-06-2017, 20:20
zielony24 napisał/a: | przy 2 - 2.5 tys obrotów zapalał sie czek |
Czyli coś jest nie tak sprawdz co to za błąd i będzie wiadomo
zielony24 - 16-06-2017, 06:35
Błąd był z przepustnice z tym się uporalem wężyki podciśnienie zamienione były teraz mam problem z dymieniem co dalej opisałem co dziwne wtedy czek się nie zapala oleju nie ubywa ani nie przybywa z płynem hlodniczym to samo
plochu - 16-06-2017, 08:30
Chodziło o to abyś sprawdził jakie kody błędów wyrzuca Ci komputer.
zielony24 - 16-06-2017, 10:27
Sprawdzę jutro to napiszę
[ Dodano: 19-06-2017, 19:56 ]
I dupa w sobotę nieczynne dzisiaj nie było magik zacząłem rozkręcić od turbo cały dolot od odomy zaciapany olejem, paliwo w oleju co może być przyczyną wtryski czy silnik do remontu?
Ile może to kosztować?
plochu - 19-06-2017, 20:53
Możesz na początek sprawdzić podstawowe błędy sam metodą na kabelek i lampki na zegarach
http://www.pajero.guru/ho...anner-3-2-di-d/
zbyszekm2 - 20-06-2017, 08:11
Paliwo w oleju dostaje sie przez : pompę wtryskową, nie szczelne przyłącza do wtrysków, uszczelniacze listwy powrotu pa;iwa.
zielony24 - 24-06-2017, 18:05
Dziękuję za pomoc we wtorek zawiozę to do mechanika napiszę za mniej więcej tydzień cozrobił
|
|
|