[3.2 DID] mocno dymi |
Autor |
Wiadomość |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 15-06-2017, 19:02 [3.2 DID] mocno dymi
|
|
|
witam wszystkich mam problem mianowicie opisze po kolei po wymianie pompy zbiornika cały osprzęt stal prawie rok sporadycznie jeżdżony parę kilometrów w ciągu miesiąca od początku tego roku zacząłem go użytkować codziennie pierwsze co było to przy 2 - 2.5 tys obrotów zapalał sie czek były zamienione przewody podciśnienia w tej chwili na spokojnie jeździ normalne ale przy szybszej jeździe 120-130km/h nagle pojawia sie chmura dymu i obroty same wchodzą na maksa po naciśnięciu hamulca zwalnia obroty się uspokajają ale ciągle kopci ale mniej i normalnie jeździ po zgaszeniu i postoju 15-30 minut odpala normalnie jeździ bez dymku odpala ciepły i zimny " od strzału" dopóki nie zacznie sie agresywniej przyśpieszać i nie przekroczy 120km/h (mniej więcej). wyciągnąłem akumulator wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia założyłem zaciski nowe jedyne co mnie zastanawia to "listwa" z kostkami i rozdzielająca wężyki pod akumulatorem jeden wężyk około 10cm długości ma tak jakby złączkę ale nie widzę żeby gdzieś wisiał jakiś wężyk nie podpięty. na turbinę zawsze uważałem jak z niemowlakiem po jeździe zawsze dostawał minute na ostygnięcie jak robiłem 50, 100 lub więcej km to stał nie gaszony na długość papierosa. proszę o pomoc sugestie.
pajero III, 3.2 did 165km, 2001 r. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 15-06-2017, 20:20
|
|
|
zielony24 napisał/a: | przy 2 - 2.5 tys obrotów zapalał sie czek |
Czyli coś jest nie tak sprawdz co to za błąd i będzie wiadomo |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 16-06-2017, 06:35
|
|
|
Błąd był z przepustnice z tym się uporalem wężyki podciśnienie zamienione były teraz mam problem z dymieniem co dalej opisałem co dziwne wtedy czek się nie zapala oleju nie ubywa ani nie przybywa z płynem hlodniczym to samo |
|
|
|
 |
plochu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 68 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-06-2017, 08:30
|
|
|
Chodziło o to abyś sprawdził jakie kody błędów wyrzuca Ci komputer. |
_________________ pzdr
bartosz "plochu" ploch
Pajero V78, Dobinsons, osłony alu, 33x12,5x15 MT |
|
|
|
 |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 16-06-2017, 10:27
|
|
|
Sprawdzę jutro to napiszę
[ Dodano: 19-06-2017, 19:56 ]
I dupa w sobotę nieczynne dzisiaj nie było magik zacząłem rozkręcić od turbo cały dolot od odomy zaciapany olejem, paliwo w oleju co może być przyczyną wtryski czy silnik do remontu?
Ile może to kosztować? |
|
|
|
 |
plochu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Kwi 2017 Posty: 68 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-06-2017, 20:53
|
|
|
Możesz na początek sprawdzić podstawowe błędy sam metodą na kabelek i lampki na zegarach
http://www.pajero.guru/ho...anner-3-2-di-d/ |
_________________ pzdr
bartosz "plochu" ploch
Pajero V78, Dobinsons, osłony alu, 33x12,5x15 MT |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 20-06-2017, 08:11
|
|
|
Paliwo w oleju dostaje sie przez : pompę wtryskową, nie szczelne przyłącza do wtrysków, uszczelniacze listwy powrotu pa;iwa. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
zielony24
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 62 Skąd: Andrzejów
|
Wysłany: 24-06-2017, 18:05
|
|
|
Dziękuję za pomoc we wtorek zawiozę to do mechanika napiszę za mniej więcej tydzień cozrobił |
|
|
|
 |
|