[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Uszczelka pod przepustnice
patrykluki6 - 04-07-2017, 17:20 Temat postu: [EA2A/W 2.0] Uszczelka pod przepustnice Witam od jakiegoś czasu mam problem z kupnem wyżej wymienionej uszczelki.Wpisując w wyszukiwarke numer tej części (MD180360) wyskakują tylko ruskie strony .Może wiecie gdzie zakupię taką uszczelke z góry dzieki za pomoc
Bizi78 - 04-07-2017, 17:29
Najszybciej w ASO.
Ewentualnie możesz popytać u japaneze (nick z allegro) lub kontakt poszukaj na forum.
Edit.
Teoretycznie w EA 2.0 ten numer jest zamienny MD180360new-> MD184046.
http://sklep.mitsustyle.p...2428,1852).aspx
patrykluki6 - 04-07-2017, 17:50
Tylko jest taka sprawa że u mnie jest uszczelka blaszana ta wygląda jak z materiału.
Bury - 04-07-2017, 20:04
Uszczeka ma za zadanie uszczelnic,nie ma znaczenia z czego jest zrobiona uszczelka w takim miejscu.Masz Metalowa jeszcze lepiej,wyczysc odtlusc cieniutko posmaruj silikonem i sklej to do kupy.
Krzyzak - 04-07-2017, 21:20
http://allegro.pl/uszczel...6201629423.html
bo jest metalowa w oryginale
Bizi78 - 04-07-2017, 21:34
Ta z linka jest do GDi .
Krzyzak - 05-07-2017, 08:41
Tak, ale Piorek (wlasciciel Mitsustyle) ma do wszystkich modeli, wystarczy zadzwonic.
Bizi78 - 05-07-2017, 09:51
Krzyzak napisał/a: | Tak, ale Piorek (wlasciciel Mitsustyle) ma do wszystkich modeli, wystarczy zadzwonic. |
Z tego co widzę to starego nr. MD180360 nie ma w ofercie, tylko ten co podałem w linku.
Najlepiej podpytać w ASO bo przynajmniej odejdzie koszt dodstawy.
patrykluki6 - 05-07-2017, 16:40
Mam jeszcze jedno pytanie ostatnio uszczelniałem te łączenie sylikonem czy jest możliwe aby go wydmuchało ?Auto straciło moc i tak podejrzewam że ciągnie lewe powietrze .Mógłby ktoś spojrzeć jaki bład mi wywala jak na moje to 54 - immobilizer (brak komunikacji immo z ecu)ale pewien nie jestem. https://youtu.be/OjsxI0Q5vgs
[ Dodano: 06-07-2017, 16:47 ]
Zerknie ktoś ? sorry za spam
Bizi78 - 06-07-2017, 17:08
Moim zdaniem 11 i 54.
patrykluki6 - 06-07-2017, 17:23
Może sie myle ale gdybym miał problem z ecu to nie odpalił bym samochodu a z tym problemu nie mam
plecho1 - 06-07-2017, 18:03
Dlaczego wspomniałeś o ECU? 54 to błąd immobilisera a 11 to problemy z sondą lub (chociaż to tylko domysły) problem z mieszanka paliwową z powodu nieszczelności o której wspomniałeś przez co wskazania sondy są nieprawidłowe. Ale dla potwierdzenia tego warto by było podpiąć się pod Evoscan i sprawdzić jak zachowuje się sonda na biegu jałowym i jak przy 3000 obrotów. Jak by była wina nieszczelności to na biegu jałowym sonda powinna wskazywać mieszankę uboga czyli wartości ciągle bliskie 0 a przy wyższych obrotach sonda powinna zacząć falować czyli wartości powinny tworzyć sinusoidę od 0 do 1V. Jeśli przy niskich i przy wyższych obrotach sonda wskazywała by jakąś stałą wartość to mogło by świadczyć o jej uszkodzeniu.
patrykluki6 - 06-07-2017, 18:13
Gdybym miał walniętą sonde to na zimnym silniku auto też było by mulaste ?Brak mocy może mieć coś wspólnego z uszkodzonymi uszczelniaczami świec ?
plecho1 - 06-07-2017, 18:29
Ja się odniosłem do błędów które podałeś, jeśli są to jakieś problemy z sondą były. Może być tak, że błędy są nieaktualne więc warto by było je wykasować i pojeździć by sprawdzić czy któryś nie powróci. Jeśli w gniazdach świec masz olej to problem z szarpaniem może być jak najbardziej.
patrykluki6 - 06-07-2017, 18:43
Skoro tak wymienie te uszczelniacze jak najszybciej co do sondy to była już wymieniana może dlatego błąd jest od niej .Po odłączeniu aku na chwile błędy powinny się skasować dobrze kombinuje ?
|
|
|