Space Star Techniczne - Pilot centralnego zamka.
leon__1 - 24-08-2017, 21:04 Temat postu: Pilot centralnego zamka. Witam,
W moim Mitsubishi Space Star nie działa pilot. Baterie nowe, dioda świeci.
Próbowałem wielu sposobów z forum z zamykaniem obudowy pilota z jednoczesnym wduszaniem przycisków. próbowałem jednocześnie oba przyciski, każdy z osobna i w różnych położeniach i kombinacjach przekręcenia kluczykiem i totalnie nic!
Czy jest gdzieś jakiś bezpiecznik od pilota. ewentualnie gdzie jest centralka i odbiornik to sprawdzę połączenia. dodam że centralny z kluczyka działa i od środka też.
z góry dzięki za pomoc
bysku1 - 24-08-2017, 23:49
Proponuje zajrzeć do książki serwisowej (aaa42+body.pdf) strona 58 lub 42-57
Tu masz linka http://www.e-elektron.pl/work/manuals/SpaceStar9903.htm
Hugo - 25-08-2017, 20:18
leon__1, a podklejałeś gumki pod przyciski? Miałem ten sam problem i już działa jak złoto.
leon__1 - 05-09-2017, 18:45
Pilot raczej działa bo po naciśnięciu guziczka zaświeca się czerwona dioda.
AidsD - 05-09-2017, 21:51
leon__1, a tym sposobem z mostkowaniem pinow probowales?
bysku1 - 06-09-2017, 06:16
Znalazłem to na innym forum 5 minut u wujka
Programowanie pilota alarmu mitsubishi space star
Programowanie pilota alarmu:
Cytat: | 1. Zlokalizuj OBD2 port danych. Pod podstawką na napoje
2. Włóż klucze w zapłon i pozostaw w pozycji OFF.
3. Upewnij się, że metalowe styki na zaciskach 1 i 4 są połączone odpowiednią zworką, Ja to zrobiłem zwykłym kabelkiem. Zworkę pozostawić podłączoną podczas całej procedury programowania. Upewnij się, że wiesz, które zaciski są 1 i 4.
4. W ciągu 10 sekund po podłączeniu zworki, przekręć kluczyk w stacyjce do pozycji ACC, a następnie z powrotem na OFF. Uwaga: Drzwi automatycznie zablokują się i odblokują, wskazując, że system jest w trybie programowania.
5. Naciśnij przycisk LOCK na nadajniku pilota 3 razy w ciągu 10 sekund. Po pomyślnym zaprogramowaniu drzwi zablokować i odblokować raz.
6. Jeśli są dwa piloty, które chcesz zaprogramować, powtórz punkt 5 w ciągu 1 minuty. Po zakończeniu programowania, drzwi zablokuj i odblokuj raz.
7. Odłącz zworkę i wyjmij kluczyki ze stacyjki. | 1. Zlokalizuj OBD2 port danych. Pod podstawką na napoje
2. Włóż klucze w zapłon i pozostaw w pozycji OFF.
3. Upewnij się, że metalowe styki na zaciskach 1 i 4 są połączone odpowiednią zworką, Ja to zrobiłem zwykłym kabelkiem. Zworkę pozostawić podłączoną podczas całej procedury programowania. Upewnij się, że wiesz, które zaciski są 1 i 4.
4. W ciągu 10 sekund po podłączeniu zworki, przekręć kluczyk w stacyjce do pozycji ACC, a następnie z powrotem na OFF. Uwaga: Drzwi automatycznie zablokują się i odblokują, wskazując, że system jest w trybie programowania.
5. Naciśnij przycisk LOCK na nadajniku pilota 3 razy w ciągu 10 sekund. Po pomyślnym zaprogramowaniu drzwi zablokować i odblokować raz.
6. Jeśli są dwa piloty, które chcesz zaprogramować, powtórz punkt 5 w ciągu 1 minuty. Po zakończeniu programowania, drzwi zablokuj i odblokuj raz.
7. Odłącz zworkę i wyjmij kluczyki ze stacyjki.
RaVciO - 12-09-2017, 20:41
Jeśli masz pilota w kształcie "nerki", "banana" to znaczy, że masz centralny połączony z alarmem montowanym w polskich salonach amervox Prestige APS400MX
Aby zaprogramować pilota musisz zlokalizować centralkę i wyłącznik serwisowy, dzięki któremu zaprogramujesz pilota.
Paweł W. - 18-09-2017, 21:48
Witam Kolegów,
Mam podobny problem, tyle że u mnie pilot (centralny zamek) działa ale z oporem, z jednej strony auta włącza/wyłącza z innej nie, innym razem odwrotnie, raz muszę deptać nie wiadomo jak mocno w przycisk, innym razem działa od razu..
Proszę Drogich Kolegów o radę.
Najserdeczniej Pozdrawiam,
Paweł
Hugo - 19-09-2017, 07:19
Paweł W., bateria wymieniona?
Paweł W. - 06-10-2017, 21:15
Witajcie,
Dziś wziąłem się za pilota od centralnego zamka.
Po pierwsze (primo:) wymieniłem baterie, tak jak radził mi Hugo( Dziękuję i Pozdrawiam:). Żadnej poprawy. Ż A D N E J😧.
Podkleiłem przyciski, jak radził inny z Kolegów, oczywiście, uprzednio "kąpiąc" wszelakie styki w denaturacie. I nic. N I C😩.
Ponieważ diody świeciły się, postanowiłem spróbować zamknąć/otworzyć auto bez zamykania pilota, ściskając nieco palcami pilota. PEŁEN SUKCES. P E Ł E N.
Koniec, końców powodem było słaby kontakt na styku baterie-styki, baterie-płytka.
Wcisnąłem, zatem, pod obudowę pilota zużytą baterię owijając w wacik kosmetyczny i obydwa piloty działają jak należy.
Pozdrawiam,
Paweł.
[ Dodano: 07-10-2017, 20:43 ]
Witam ponownie,
Koledzy, przy tej okazji chciałbym zapytać Was, gdzie w moim aucie jest moduł centralnego zamka.
Pozdrawiam,
Paweł.
Bizi78 - 07-10-2017, 21:01
Teoretycznie tutaj masz wszystko pokazane, oczywiście jeśli to oryginał mitsu :
Paweł W. - 07-10-2017, 23:54
Witaj Bizi,
Dziękuję.
Na Ciebie zawsze można liczyć.
Czy masz może pojęcie, co oznacza skrót "ECU"? Mylę się, czy oznacza to układ centralny(centralka)? Jeszcze raz-Dzięki.
Najserdeczniej Pozdrawiam,
Paweł.
Bizi78 - 08-10-2017, 07:58
Paweł W. napisał/a: | Czy masz może pojęcie, co oznacza skrót "ECU"? |
ECU - Electronic Control Unit, czyli moduł sterujący, komputer, jak zwał tak zwał .
AidsD - 08-10-2017, 23:11
Paweł W., to musze i ja sprobowac Twojego patentu bo pilot dalej lezy i czeka na lepsze dni
Paweł W. - 15-10-2017, 14:02
Witajcie,
AidsD, jeśli rozbierzesz pilota, weź przy tej okazji pilniczek i opiłuj dookoła obudowę, tak aby siaśniej zamykała się.
Powodzenia i Pozdrawiam.
Paweł.
|
|
|