To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Carisma 96r 4g92 nie wkręca się na obroty

DanielZi - 25-10-2017, 11:13
Temat postu: Carisma 96r 4g92 nie wkręca się na obroty
Witam wszystkich może ktoś z was coś jest w stanie mi pomoc pacjent to Carisma GLX silnik 4g92 z 96r Wiec tak auto odpala na dotyk ssanie działa obroty trzyma po nagrzaniu bez problemu także problem zaczyna się przy dodaniu gazu prycha kicha strzela buczy puścisz gaz równe wolne obroty czasem delikatne wypadnięcie zapłonu błędów brak w sterowniku oprócz błędu 41 wtryskiwacze prawdopodobnie przez instalacje gazowa sekwencja lovato smart bo na benzynie błędu brak oczywiście czy na lpg czy na benzynie obiad taki sam wszystko niby sprawdzone i jest Ok czekam na sugestie bo już mi ręce opadają jak patrzę na nią

[ Dodano: 25-10-2017, 12:49 ]
Nowe świece kable kopułka palec podmieniona przepustnica oraz przepływomierz dalej to samo.

Jednak jest to ciężki przypadek teraz tak sonda czy podpięta czy nie brak jakiś zmian No i nawet jak odpiera jest sonda to jest brak błędu sondy check nie swieci😦

plecho1 - 25-10-2017, 13:34

Próbowałeś odpinać akumulator przez co skasowały by się adaptacje w sterowniku silnika?
DanielZi - 25-10-2017, 14:24

Tak kasowałem błędy auto musi zacząć chodzić na benzynie poprawnie wtedy gaz tez powinien działać. Najlepsze jest to ze po odpieciu kostki sondy noe widzi błędu żadnych zmian w pracy silnika co mogło by sugerować uszkodzenie sterownika czy się mylę?
plecho1 - 25-10-2017, 17:35

Może tak być że padł sterownik, najlepiej dla sprawdzenia było by podpiąć inny. Można by jeszcze spróbować się podpiąć pod komputer aby sprawdzić parametry pracy silnika. W Carismach od 1998 da się to zrobić kablem od VW oraz programem Evoscan http://forum.mitsumaniaki...1540655#1540655 W starszych chyba też ten zestaw powinien działać ale pewności nie mam.
milo - 25-10-2017, 20:42

Cewka do sprawdzenia lub podmienić na inną
DanielZi - 29-10-2017, 02:21

Podmieniłem cały kompletny aparat zapłonowy z drugiego auta jeszcze raz przeplywke dalej dupa żadnych postępów.
jacek11 - 29-10-2017, 10:34

Może chodzi na dwóch paliwach na raz. Zakręć dopływ gazu i wtedy spróbuj.
DanielZi - 04-11-2017, 19:53

Wiec drugi komputer nic nie zmienił dalej to samo wymieniona sonda lambda gdyż miała za niskie napięcie zostaje aparat zapłonowy z tym ze już go ktoś przekładał i niby zmian brak. Rozkładam już ręce brak dalszych pomysłów. Odłączyłem kostki od wtrysków gazu oraz zasilanie bo tez tak myślałem.
jacek11 - 04-11-2017, 21:57

Skoro elektryka sprawdzona,to może trzeba się przyjrzeć głowicy,a konkretnie zaworom :roll: Sprawdzić ciśnienie w cylindrach,ustawienie rozrządu.
Jak to w końcu jest z tym aparatem?

DanielZi - 12-11-2017, 20:47

Zawory ustawione rozrzad sprawdzony kompresja tez i jest duża
1cyl 14bar 2cyl 13.5bar 3cyl 13.7bar 4cyl 14bar
Aparat gość sam sobie kupił ze szrotu i żadnych popraw i auto trafiło do mnie

jacek11 - 13-11-2017, 22:20

Sprawdź kolejność przewodów zapłonowych,i czy palec w aparacie jest ustawiony jak powinien.
DanielZi - 26-11-2017, 21:35

To była podstawa sprawdzenie czy wszystko jest tak jak powinno. I dalej stoimy w martwym punkcie😭

[ Dodano: 08-12-2017, 01:41 ]
Naprawdę nikt nie miał podobnego przypadku auto od 2miesiecy stoi każde moje próby kończą się niepowodzeniem brakiem jakiej kolwiek poprawie

jacek11 - 08-12-2017, 09:01

DanielZi napisał/a:
Aparat gość sam sobie kupił ze szrotu

Rozumiem,że ze złomowiska,a nie ze sklepu który się tak nazywa. Czyli część nie sprawdzona? Pokaż może jakieś zdjęcia tego silnika,tak żeby było widać aparat

Krzyzak - 08-12-2017, 12:58

bo wszystko wskazuje na cewkę lub kopułkę...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group