Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 96r 4g92 nie wkręca się na obroty
Autor Wiadomość
DanielZi 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 96r 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 6
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 25-10-2017, 11:13   Carisma 96r 4g92 nie wkręca się na obroty

Witam wszystkich może ktoś z was coś jest w stanie mi pomoc pacjent to Carisma GLX silnik 4g92 z 96r Wiec tak auto odpala na dotyk ssanie działa obroty trzyma po nagrzaniu bez problemu także problem zaczyna się przy dodaniu gazu prycha kicha strzela buczy puścisz gaz równe wolne obroty czasem delikatne wypadnięcie zapłonu błędów brak w sterowniku oprócz błędu 41 wtryskiwacze prawdopodobnie przez instalacje gazowa sekwencja lovato smart bo na benzynie błędu brak oczywiście czy na lpg czy na benzynie obiad taki sam wszystko niby sprawdzone i jest Ok czekam na sugestie bo już mi ręce opadają jak patrzę na nią

[ Dodano: 25-10-2017, 12:49 ]
Nowe świece kable kopułka palec podmieniona przepustnica oraz przepływomierz dalej to samo.

Jednak jest to ciężki przypadek teraz tak sonda czy podpięta czy nie brak jakiś zmian No i nawet jak odpiera jest sonda to jest brak błędu sondy check nie swieci😦
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 25-10-2017, 13:34   

Próbowałeś odpinać akumulator przez co skasowały by się adaptacje w sterowniku silnika?
 
 
DanielZi 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 96r 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 6
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 25-10-2017, 14:24   

Tak kasowałem błędy auto musi zacząć chodzić na benzynie poprawnie wtedy gaz tez powinien działać. Najlepsze jest to ze po odpieciu kostki sondy noe widzi błędu żadnych zmian w pracy silnika co mogło by sugerować uszkodzenie sterownika czy się mylę?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 25-10-2017, 17:35   

Może tak być że padł sterownik, najlepiej dla sprawdzenia było by podpiąć inny. Można by jeszcze spróbować się podpiąć pod komputer aby sprawdzić parametry pracy silnika. W Carismach od 1998 da się to zrobić kablem od VW oraz programem Evoscan http://forum.mitsumaniaki...1540655#1540655 W starszych chyba też ten zestaw powinien działać ale pewności nie mam.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 25-10-2017, 20:42   

Cewka do sprawdzenia lub podmienić na inną
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
DanielZi 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 96r 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 6
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 29-10-2017, 02:21   

Podmieniłem cały kompletny aparat zapłonowy z drugiego auta jeszcze raz przeplywke dalej dupa żadnych postępów.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11152
Skąd: Radomsko
Wysłany: 29-10-2017, 10:34   

Może chodzi na dwóch paliwach na raz. Zakręć dopływ gazu i wtedy spróbuj.
_________________

 
 
 
DanielZi 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 96r 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 6
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 04-11-2017, 19:53   

Wiec drugi komputer nic nie zmienił dalej to samo wymieniona sonda lambda gdyż miała za niskie napięcie zostaje aparat zapłonowy z tym ze już go ktoś przekładał i niby zmian brak. Rozkładam już ręce brak dalszych pomysłów. Odłączyłem kostki od wtrysków gazu oraz zasilanie bo tez tak myślałem.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11152
Skąd: Radomsko
Wysłany: 04-11-2017, 21:57   

Skoro elektryka sprawdzona,to może trzeba się przyjrzeć głowicy,a konkretnie zaworom :roll: Sprawdzić ciśnienie w cylindrach,ustawienie rozrządu.
Jak to w końcu jest z tym aparatem?
_________________

 
 
 
DanielZi 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 96r 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 6
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 12-11-2017, 20:47   

Zawory ustawione rozrzad sprawdzony kompresja tez i jest duża
1cyl 14bar 2cyl 13.5bar 3cyl 13.7bar 4cyl 14bar
Aparat gość sam sobie kupił ze szrotu i żadnych popraw i auto trafiło do mnie
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11152
Skąd: Radomsko
Wysłany: 13-11-2017, 22:20   

Sprawdź kolejność przewodów zapłonowych,i czy palec w aparacie jest ustawiony jak powinien.
_________________

 
 
 
DanielZi 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 96r 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 6
Skąd: Trojmiasto
Wysłany: 26-11-2017, 21:35   

To była podstawa sprawdzenie czy wszystko jest tak jak powinno. I dalej stoimy w martwym punkcie😭

[ Dodano: 08-12-2017, 01:41 ]
Naprawdę nikt nie miał podobnego przypadku auto od 2miesiecy stoi każde moje próby kończą się niepowodzeniem brakiem jakiej kolwiek poprawie
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11152
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-12-2017, 09:01   

DanielZi napisał/a:
Aparat gość sam sobie kupił ze szrotu

Rozumiem,że ze złomowiska,a nie ze sklepu który się tak nazywa. Czyli część nie sprawdzona? Pokaż może jakieś zdjęcia tego silnika,tak żeby było widać aparat
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-12-2017, 12:58   

bo wszystko wskazuje na cewkę lub kopułkę...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.