To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Załaczanie pompy paliwa. Potrzebna porada

Pelykan - 26-10-2017, 20:37
Temat postu: [EA2A/W 2.0] Załaczanie pompy paliwa. Potrzebna porada
Witam, czy przy włączeniu zapłonu powinno słychać pompe paliwa, bo u mnie tego nie słychać. Po odpalenie troche kuleje na obrotach a po jakimś czasie chodzi dobrze. Jest to wina pompy paliwa czy przekaźnika pompy paliwa czy jeszcze coś innego?
robertdg - 26-10-2017, 20:40

Pompa paliwa uruchamia sie w momencie rozruchu silnika (kiedy rozrusznik zaczyna krecic wałem korbowym)
Pelykan - 26-10-2017, 20:48

robertdg napisał/a:
Pompa paliwa uruchamia sie w momencie rozruchu silnika (kiedy rozrusznik zaczyna krecic wałem korbowym)

Acha, dobrze wiedzieć. A masz pojecie czemu tak kuleje po starcie?

robertdg - 26-10-2017, 21:02

Za dużo mozliwosci by precyzyjnie okreslic, trzeba po kolei sprawdzac osprzet
plecho1 - 26-10-2017, 21:13

W Carismach bywał problem z masą pompy, może tu też się to zdarza.
areksz121 - 26-10-2017, 22:09

Padnięta pompka w Galancie czy przekaźnik to raczej niezła rzadkość...prędzej zainteresowałbym się filtrem paliwa, bo nie jest nic o nim wspomniane, a znając życie może być wieki temu wymieniany.

LPG jest na pokładzie? Odpala od razu czy trzeba nim chwilę pokręcić, żeby zaskoczył? Może wtryskiwacze gazowe puszczają i przez to kuleje. Próbować przed zgaszeniem silnika przełączyć na benzynę, niech chwilę pochodzi i wtedy zgasić i odpalać- porównać czy jest poprawa.

Wersja z LPG lub bez, najważniejszy układ zapłonowy (stan świec, dwóch kabli i fajek pod cewkami) Potem po kolei może być mnóstwo innych niewiadomych jak czujnik wałka rozrządu, czy choćby sam przepływomierz itd.

Snake02 - 27-10-2017, 00:10

Też miałem taki problem. Wgl kiedy stał dłuższy czas. Pomogła wymiana świec i przewodów. :wink:
Pelykan - 27-10-2017, 12:33

areksz121 napisał/a:
Padnięta pompka w Galancie czy przekaźnik to raczej niezła rzadkość...prędzej zainteresowałbym się filtrem paliwa, bo nie jest nic o nim wspomniane, a znając życie może być wieki temu wymieniany.

LPG jest na pokładzie? Odpala od razu czy trzeba nim chwilę pokręcić, żeby zaskoczył? Może wtryskiwacze gazowe puszczają i przez to kuleje. Próbować przed zgaszeniem silnika przełączyć na benzynę, niech chwilę pochodzi i wtedy zgasić i odpalać- porównać czy jest poprawa.

Wersja z LPG lub bez, najważniejszy układ zapłonowy (stan świec, dwóch kabli i fajek pod cewkami) Potem po kolei może być mnóstwo innych niewiadomych jak czujnik wałka rozrządu, czy choćby sam przepływomierz itd.

Właśnie wczoraj wymieniałem filtr paliwa i zero poprawy. Mam LPG, odpala na dwa obroty wała. Teraz od 100 km jeżdże tylko na benzynie. Świece, kable, fajki uszczelke pod pokrywą zaworów oraz uszczelniacze świec wymieniałem tydzień temu. A wczoraj dodatkowo zmieniałem na próbe pompe paliwa oraz wyczyściłem przepustynice oraz EGR, były dość zasyfione, ale dalej troche kuleje przy odpalaniu na zimnym silniku. Wszystkie te zabiegi tak jakby przywróciły troche koni :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group