ASX Ogólne - ASX w specyfikacji 2018 - cennik i katalog
ADYN - 17-11-2017, 00:17 Temat postu: ASX w specyfikacji 2018 - cennik i katalog Dla zainteresowanych na stronie mitsubishi.pl pojawiła się specyfikacja i cennik AD 2018
Mitsubishi ASX 2018
Ceny? +1500zł do ceny wersji 2017
Specyfikacja? Specjalnych różnic nie ma - kosmetyka i drobiazgi. Znaczących różnic nie zauważyłem względem 2017.
Wygląd?
Korekta na przodzie - inny grill i atrapa pod. Odseparowane pionowe światła do jazdy dziennej.
Inny zderzak tylny - moim zdaniem lekko udziwniony, ale to jak zawsze kwestia gustu.
Wnętrze - wygląda, że gniazdo USB przenieśli na panel pod pokrętła wentylacji obok nieznacznie inaczej usytuowanych przycisków podgrzewania siedzeń. Nie wiem jak jest w wersjach podstawowych bez podgrzewania siedzeń? Innych zmian nie widać poza jakąś drobną kosmetyką? Trochę zmienione otoczenie skrzyni biegów.
tokyo - 17-11-2017, 21:27
tylni zderzak bomba
Krzyzak - 18-11-2017, 19:00
ADYN napisał/a: | Znaczących różnic nie zauważyłem względem 2017. | a jak w kwestii hałasu? - bo z tego powodu zrezygnowałem z ASXa - był potwornie głośny (jak dla mnie)
Jarl - 20-11-2017, 14:54
To, czym ASX ujmował od początku to była prostota.
Teraz, i przód i tył są przeładowane. Zamiast wlotu "jet fighter" na przedzie, chromowane łamańce w jakimś dalekowschodnim guscie. W życiu bym nie zamienił swojego MY'16 na MY'18.
Chociaż trzeba przyznać, ze jeśli ktoś chce kupić mid-SUVa z prostym silnikiem benzynowym, bez turbo, bezpośredniego wtrysku, GPF-a, Start-stopa, itp. i tak znajdzie drogę do salonu Mitsubishi. ASX to chyba jeden z nielicznych modeli, który można kupić jeszcze bez tych wszystkich pseudo nowinek.
darecki73 - 20-11-2017, 17:04
Krzyzak napisał/a: | ADYN napisał/a: | Znaczących różnic nie zauważyłem względem 2017. | a jak w kwestii hałasu? - bo z tego powodu zrezygnowałem z ASXa - był potwornie głośny (jak dla mnie) |
W kwestii HALASU dalem sobie sam rade wyciszajac go dosc solidnie kosztem ok. 1500zl.liczac tylko materialy.
Co prawda jest sporo zabawy z tym, ale da sie to pokonac i jest naprawde przyzwoicie.
A tylny zderzak z 2018r to rzeczywiscie bomba.Do przodu jednak bym polemizowal.
Krzyzak - 20-11-2017, 21:31
darecki73 napisał/a: | da sie to pokonac | co konkretnie poszło? maty wygłuszające? czy bardziej kompleksowo? - spraj na drzwi, piana w zgrzewce na nadkola itd.?
co jest zrobione? - pewnie podłoga i drzwi są, ale sufit?
jak z hałasem od powietrza? - bo dźwięk silnika co prawda mi przeszkadzał najbardziej, ale przyznam, że nie miałem okazji jechać nim szybciej niż 90 i nie wiem jak jest przy szybszej jeździe
tokyo - 20-11-2017, 23:12
dobrze wyciszony asx to taki co ma zrobione drzwi podloge nadkola przod i tyl podszybie, wloty powietrza pod blotnikami ( to one najbardziej szumia w czasie jazdy)
darecki73 - 21-11-2017, 08:35
tokyo napisał/a: | dobrze wyciszony asx to taki co ma zrobione drzwi podloge nadkola przod i tyl podszybie, wloty powietrza pod blotnikami ( to one najbardziej szumia w czasie jazdy) |
Dokladnie Tokyo
Wszystko to co wymieniles wyciszone matami i pianka.Nadkola mam dodatkowo wyciszone matami od strony kol jak i srodka kabiny-podwojnie.O tylnej klapie tez nie zapomnialem.Mysle ,ze o polowe jest ciszej, ale to temat na inny post.
Krzyzak - 21-11-2017, 13:25
dobrze byłoby zrobić pomiary - już nie chodzi o dokładne wartości, ale nawet taki dBmeter w telefonie pokaże ile dB ciszej się zrobiło; porównawczo wystarczy
|
|
|