To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Runner Techniczne - problemy silnikowe

dominikbera87 - 11-12-2017, 12:11
Temat postu: problemy silnikowe
WITAM WSZYSTKICH.

KUPIŁEM OSTATNIO MSR 2000R SILNIK 4G63 2.0 16 V BENZYNA Z GAZEM STAG-4.

MÓJ PROBLEM POLEGA NA TYM ŻE.
-FALUJĄCE OBROTY NA BIEGU JAŁOWYM,
-PRZERYWA I SZARPIE W GRANICACH OD 1000 DO 2000 OBR.,
-PRZY WCISKANIU GAZU GAŚNIE KONTROLKA CHECK, ZAPALA SIĘ JAK ODPUSZCZĘ CAŁKOWICIE GAZ,
- LUŹNA LINKA GAZU CHYBA JAK DODAJE TROCHĘ GAZU TO SZARPIE JAKBY SIĘ GDZIEŚ PRZYCINAŁA,

OBJAWY SĄ I NA BENZYNIE I NA GAZIE.

BYŁA CZYSZCZONA PRZEPUSTNICA RAZEM Z KROKOWYM.

DODAM JESZCZE ŻE BYŁA OSTATNIO WYMIENIANA USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW ORAZ USZCZELKI GNIAZD ŚWIEC.

CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ TAKICH PROBLEMÓW.

MECHANIKI OBSTAWIAJĄ : (LUB)
1. SILNIK KROKOWY.
2. ŚWIECE ORAZ CEWKI ZAPŁONOWE.
3. PRZESTAWIONY ROZRZĄD.
4. STEROWNIK SILNIKA.
5. CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY.

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA ODPOWIEDZI. pOZDRAWIAM.

Bizi78 - 11-12-2017, 12:56

dominikbera87 napisał/a:
MECHANIKI OBSTAWIAJĄ : (LUB)
1. SILNIK KROKOWY.
2. ŚWIECE ORAZ CEWKI ZAPŁONOWE.
3. PRZESTAWIONY ROZRZĄD.
4. STEROWNIK SILNIKA.
5. CZUJNIK POŁOŻENIA PRZEPUSTNICY.

Fajne mechaniki, skoro nawet nie chciało się odczytać błędów, tylko najlepiej powymieniać wszystko po kolei na koszt właściciela :mrgreen: .
Spróbuj podpiąć się pod obd jakimś elmem, jeśli się nie połączy to pewnie da radę wymrugać kody poprzez zworkę :wink: .

dominikbera87 - 11-12-2017, 13:02

MAM W DOMU DELPHI AUTOCOM ALE NIE MA TAM MOJEGO MSR JEST TYLKO DO 99 ROKU. JAK PRZEZ ZWORKE MOZESZ COS WIĘCEJ POWIEDZIEC??
Bizi78 - 11-12-2017, 13:23

Najlepiej spróbuj jak napisałem, znaleźć kogoś kto ma zwykłego elm-a327 bluetooth i jakiś program typu Torque na androida.
Jeśli się nie połączy to zrób zworkę.
Poniżej foto z manuala, tylko tutaj jest pokazany jakiś gadżet z ASO, musisz zrobić zworkę 1 i 4 pinu w gnieździe obd zwykłem kawałkiem drucika.
Po zrobieniu zworki i przekręceniu kluczyka w pierwszą pozycję powinien check engine zacząć mrugać.
Liczysz długi i krótkie mrugnięcia co oznacza błędy.
Ewentualnie nagraj filmik, wstaw na YT i zapodaj linka to pomożemy odszyfrować błedy.


Tutaj masz opis jak policzyć.
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981&start=0

dominikbera87 - 11-12-2017, 13:33

OK DZIEKI WIELKIE JAK SIE PODLACZE TO ZAMIESZCZE TO NA FORUM :)

[ Dodano: 11-12-2017, 13:34 ]
A MASZ MOZE JAKIEGOS MANULANA TYPU SAM NAPRAWIAM ALBO COS PODOBNEGO DO MSR 2000R.

Bizi78 - 11-12-2017, 13:38

dominikbera87 napisał/a:
A MASZ MOZE JAKIEGOS MANULANA TYPU SAM NAPRAWIAM ALBO COS PODOBNEGO DO MSR 2000R.

Nie widziałem czegoś takiego.
Ewentualnie serwice manual ENG masz tutaj do pobrania:
:arrow: http://mmc-manuals.ru/Old....2F_Space_Wagon

PS.
Jak możesz to wyłącz CapsLocka na klawiaturze.
Duże litery oznaczają krzyk na forum :wink: .

dominikbera87 - 11-12-2017, 14:33

ok dziekuje postudiuje sobie to :)

[ Dodano: 12-12-2017, 08:51 ]
którą rzecz ewentualnie byś obstawiał z powyższych ??

Bizi78 - 12-12-2017, 09:59

Na oko to ciężko wyczuć :wink: .
Najpierw trzeba sprawdzić błędy a następnie parametry pracy silnika.
Ogólnie w stolicy masz serwis mitsumaniaków na Oliwskiej.
Mają MUT-a, sporą wiedzę i podobno niestety odległe terminy :? .
Kontakt znajdziesz na FB.

dominikbera87 - 12-12-2017, 13:44

ok zadzwonie do nich moze mi cos powiedza ciekawego

[ Dodano: 13-12-2017, 10:48 ]
no cześć. próbowałem podpiąć się elm-em 327 ale nie daję rady. oprogramowanie łączy sie z pestką ale nie ma połączenia z ecu. :(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group