To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wymiana głowicy czy regeneracja

bebob - 29-12-2017, 00:41
Temat postu: [EA5A/W 2.5] Wymiana głowicy czy regeneracja
Witam.Powodem decyzji o wymianie głowicy jest rzeżenie silnika w czasie schodzenia z obrotów.Po demontażu klawiatury celem wymiany popychaczy zaworów okazało się że 5 zaworów wydechowych jest sklepana ,a popychacze maj± wżery.Moja pro¶ba dotyczy pomocy w podjęciu decyzji wymienić na używan± czy zregenerować , jak regenerować to na jakich cze¶ciach , uznane firmy.W ASO zawór 175 zł.szt.czy jest tego wart.Uszczelka 275 raczej kupię.Pozdrawiam.
robertdg - 29-12-2017, 07:00

Jak już robić głowice to regenerowac, najlepiej oddac głowice na szlifiernie niech dobieraja zawory, prowadnice i uszczelnienia wg najlepszych standardów
a co do rzezenia przy zchodzeniu z obrotów, jak masz prekaty to może który¶ jest oberwany.

bebob - 29-12-2017, 11:06

Co za ,,prekaty'' :o
Marcino - 29-12-2017, 12:03

Mam tylna głowice bez walka. Oddam za grosze jak by¶ potrzebował. Może się nada bez regeneracji?
robertdg - 29-12-2017, 20:10

Jaki masz rok produkcji auta?
Marcino - 30-12-2017, 00:03

Nie wiem. Z Anglika jest pewnie. Ja głowice kupiłem bo chciałem koło p±sowe. Wałek wzial krzyżak :)
robertdg - 30-12-2017, 01:14

Marcino, pytanie o rocznik auta było do założyciela tematu ;-)
mkm - 30-12-2017, 01:21

bebob, "prekat" to taki "przedkatalizator" - podgrzewa spaliny, wyrównuje ci¶nienia - ułatwia pracę katalizatorowi głównemu :wink:
Krzyzak - 30-12-2017, 17:24

Marcino napisał/a:
Wałek wzial krzyżak
wzi±ł bo Lipa miał pordzewiały i mu wymieniałem
ale mam jeszcze ten wałek od Lipy jakby był potrzebny
to wałek z pierwszej głowicy, tej od grodzi z czarnym deklem

bebob - 02-01-2018, 19:47

2002R.Rzezi dopiero jak się rozgrzeje i tylko przy schodzeniu z obrotów.Katalizator za kolektorem sprawdzałem tz.jak wymieniłem portki to od dołu cały nie zalepiony wyglonda bardzo dobrze z góry oglondalem przez otwór od sondy wszystko ok. Zato trzonki zaworów wydechowych trochę sklepane.Wymieniłem popychacze od zaworów wydechowych bo 5 miało wrzery Ale niewiele to dało.
robertdg - 02-01-2018, 20:43

Z objawów pasuje na oberwany wkład prekata, weż stetoskop i posłuchaj - ta metoda najprosciej to zdjagnozowac
bebob - 03-01-2018, 17:37

Wkład nie jest pokrószony Morze latać w cało¶ci?Chyba by się pokruszył podczas eksploatacji.
robertdg - 03-01-2018, 19:18

Może latac w calosci, wkład nie jest ceramiczny, dlatego moze rzęzić przy opadaniu z obrotow
bebob - 05-01-2018, 17:12

Czy głowice różniły się czym¶ po 2000r

[ Dodano: 20-01-2018, 07:08 ]
Problem rozwionzany rzęził wkład.

robertdg - 20-01-2018, 15:37

Zapewne w prekacie od strony chłodnicy


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group