[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E3x 88-92] SILNIK
Anonymous - 24-03-2007, 20:08 Temat postu: [E3x 88-92] SILNIK WITAM WSZYSTKICH MAM PROBLEM -MAM MOTOR 4G63-OD NIEDAWNA NA ZIMNYM SILNIKU
STUKA KTóRYś ZAWóR MOżE KTOś WIE JAK JEST Z ZAWORAMI W TYM MODELU CHODZI O TO CZY MAJą REGULACJE CIśNIENIOWą CZY NORMALNIE KLUCZ I śRUBOKRęT-BYłBYM TEZ WDZIęCZNY ZA WIęCEJ INFORMACJI O TYM TYPIE SILNIKA
Anonymous - 24-03-2007, 20:46
to popychacze stukaja, taka przypadlosc tych silnikow no i z tego co mi wiadomo to nie reguluje sie tego. wieeeelu z nas ma to samo no i jakos trzeba z tym zyc!! czasem pomaga poprostu wymiana oleju plus do tego zalanie ceramizera.
co do samego 4G63 to wg mnie super jednostki!! jezdzisz jak nalezy i nie masz zadnych problemow ja przy przebiegu 300tys nie mialem jeszcze zadnych problemow.
a tak swoja droga to temat wiercony byl n-razy wiec sporo mozesz znalezc na forum
swees - 25-03-2007, 00:39
ew. zamiast wątpliwych ceramizerów można spróbować liqui moly wyciszacza hydraulicznych kompensatorów (butelka 300ml - na 6l oleju, koszt około 30zł).
ja w E33 miałem chyba wszystkie kompensatory przytarte, rozrząd chodził jak maszyna do szycia. kupiłem u japaneze zamienniki, zmieniłem wszystkie 8 (i przy okazji uszczelniacze zaworowe) i teraz silnik tak pracuje, że aż miło posłuchać.
pozdr
Anonymous - 25-03-2007, 13:41
DZIEKI ZA ODPOWIEDZI -TERAZ JEZDZE NA CASTROLU 15-40 ZALEJE GO CZYMS GESTSZYM NO I WLEJE TEN ULEPSZACZ -MAM JESZCE JEDEN DZIWNY OBJAW W TYM SILNIKU JAK GO ODPALAM TO ZAKOPCI NA BIAłO -TYLKO PRZEZ MOMENT I POTEM SPOKO -OLEJU NIE BIERZE WIEC NIE MAM POJECIA CO TO MOZE BYC PRZEBIEG 150 I TO PEWNY TAK ZE CIEKAWE CO TO ZA CHOLERA -JESZCZE RAZ DZIEKI
POZDRO.
Krzyzak - 25-03-2007, 18:59
nic dziwnego, ze stukaja - do hydrauliki producent przewiduje oleje syntetyczne, jak lejesz inny i ew. przeciagasz wymiany (zamiast 7500 dla mineralnego do 15 tkm dla syntetycznego), to beda stukac i juz sie same nie naprawia
takze nie jest to norma dla tego silnika, lecz wynik zaniedbania przez wlascicieli
Anonymous - 25-03-2007, 20:07
Zaniedbanie czy nie, popychacze można wymienić i powinno być ok.Dobry olej to może koszt , ale silnik ma dobre smarowanie, dobre chłodzenie, części są czyste, kanały olejowe drożne , i odpowiednia ilość oleju(dobrego) dochodzi do popychaczy. A dobry popychacz trzyma olej i nie puka. Trochę roboty ale czasami trzeba....
Anonymous - 25-03-2007, 20:41
NAPEWNO MACIE RACJE ALE MISKA KUPIłEM JUZ NA MINERALU A Z TEGO CO MI WIADOMO TO LANIE SYNTETYKU PO MINERALNYM ZLE SIE KONCZY -ALE MOZE PODPOWIECIE JAKI MINERALNY JEST DOBRY -CO DO WYMIANY TO U MNIE NIE MA ZE BOLI 6-TYS I WYMIANKA NO ALE NIE WIEM JAK BYLO PRZEDTEM-A MOZE POWIECIE COS O TYM KOPCENIU PRZY ZAPALANIU- DZIEKI Z GORY
POZDRO
Hubeeert - 25-03-2007, 22:44
marek.b, prosze zebys przestal WIELKIMI LITERAMI. Pewnie nie wiesz, ale w internecie gdy piszesz z wlaczonym Caps Lockiem to tak jak bys krzyczal.
Anonymous - 26-03-2007, 14:44
przepraszam-przyjete do wiadomosci -postaram sie zapamietac
Hubeeert - 26-03-2007, 14:52
marek.b, nie ma za co - pierwsze koty za ploty. Jak ja zaczynalem to
Anonymous - 28-03-2007, 10:01
Jak Ci silnik oleju nie będzie palił to lej swobodnie syntetyk po mineralnym. Przepłukanie takim olejem i ewent zapychanie kanałów do rzadkość.
A najlepiej zrób tak..Znajdz sobie jakiegoś syntetycznego taniego LOTOS-a zalej go, pojeździj pareset km, a potem wylej go razem z całym syfem. Następnie zalej syntetykiem z prawdziwego zdarzenia.
Osobiście polecam Mobil1 5W50 Rally Formula Swietny olej!! SERIO! Jeśli będzie się wypalał (ubywać go będzie) szybciej niż poprzedni, zmień na coś mniej syntetycznego ale nie jeżdzij japońcem na zwykłym mineralu
Uszczelniacze, zawory, gniazda.. należy je robić a nie wyciszać "CZYMŚTAM"
Anonymous - 28-03-2007, 12:48
dzieki za konkretna odpowiedz-tak wlasnie zrobie i zobaczymy co sie bedzie dzialo
pozdrowienia
|
|
|