Chcę kupić Lancera! - Zakup Lancera RalliArt
krystian_j - 03-02-2018, 12:20 Temat postu: Zakup Lancera RalliArt Witam koleżanki i koledzy rozważam zakup Lancera w wersji RalliArt. Rocznik 2009 w górę
Mam pytania odnośnie zalet i wad:
SILNIK - jedną z wad będzie pewnie spalanie ale z tym się jakoś pogodzę , jak z jego dynamiką silnik uturbiony to powinien ciągnąć ładnie od samego dołu, czy jest coś na co szczególnie trzeba zwrócić uwagę przy zakupie jakieś wady fabryczne
SKRZYNIA - z tego co znalazłem to występuje tylko automat dwusprzęgłowy coś jak DSG w vag-u, jak współpracuje z tym silnikiem nie blokuje jego mocy, czy posiada jakieś wady na które trzeba zwrócić uwagę przy zakupie, nigdy nie jeździłem z automatem, jak wygląda obsługa serwisowa wymiana oleju filtrów jestem to w stanie zrobić sam w garażu mechanikę trochę znam i nie boję się jej przy obecnym samochodzie większość rzeczy robię sam.
NAPĘD 4x4 - w jaki sposób jest rozwiązane przeniesienie napędu znalazłem info na forum że mechanizm centralny jest chyba z EVO a przedni i tylny mechanizm wielopłytkowy czyżby haldex czy rozwiązanie własne mitsubishi, jak jest załączany, jak wygląda jego obsługa serwisowa,
Kwota jaką chcę wydać to 45k PLN
Jeżeli są jeszcze jakieś elementy na które warto zwrócić uwagę to z góry dziękuję za dodatkowe info.
grzesiopol - 03-02-2018, 12:59
Tutaj masz broszurę i tam znajdziesz podstawowe informacje techniczne. http://australiancar.revi...hure_200902.pdf
Tu masz dyskusje o Ralliarcie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85544 i https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=17848
A tutaj masz moje porównanie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1484422#1484422
W expresowym skrócie i przy założeniu normalnej eksploatacji bez szaleństw i toru:
Silnik - spalanie przy trybie normal około 10,5 l/100 km bez wariacji. poza tym radzi sobie.
Skrzynia - tak tylko automat, nie stwarza problemów we współpracy z silnikiem, spokojnie sam ogarniesz, interwały wymian są dostępne. Raz tylko zawiesiłem skrzynię (były tylko biegi parzyste) ale po restarcie silnika wróciło do normy.
4X4 - zmiana trybu za pomocą przełącznika, reszta broszura.
Ja jestem zadowolony z samochodu dynamiczniejszego od wiekszości zwykłych aut. Jeżeli nie będziesz wykorzystywał go na torze to ci posłuży.
O wadach trudno coś powiedzieć w większości to mity opowiadane przez osoby nie majace tego samochodu i z dodaniem "podobno".
Za 45 tyś coś znajdziesz ale musisz sie liczyć, że dobre i zadbane egzemplarze to koszt powyżej 50 tyś. Poniżej to słabe wyposażenie dodatkowe, duży przebieg, wyeksploatowane wnętrze lub uszkodzony.
|
|
|