To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.8 TD] Spalone żarówki halogenów wymiana

szofer33 - 08-05-2018, 20:18
Temat postu: [2.8 TD] Spalone żarówki halogenów wymiana
Witam kolegów. Czy ktoś wymieniał żarówki w halogenach, bo jest tam sporo śrubek każda zapieczona i nie wiem za które się brać. Na samej górze jest śruba ze sprężyną ale to chyba do regulacji pionowej. Poza tym wie ktoś czy to w ogóle jest rozbieralne i jaka tam żarówka pasuje.
Ponadto mam pytanie czy idzie zamontować w miejsce tych halogenów lampy LED do jazdy dziennej? Jest tam mała dziura 6,5 cm a najmniejsze światła LED okrągłe mają 7 cm. Czy policja się nie czepi jak to zobaczy, może ktoś ma tak zrobione i podpowie.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 21-08-2018, 14:52 ]
Żarówka zmieniona, idzie tam H3. Trzeba odkręcić te wszystkie cztery małe śrubki i tą do regulacji położenia lampy czyli na górze. Sprawa jest prosta ale jak Pajero ma 20 lat to już takie proste nie jest. Jednakże warto nawet nawiercić te śrubki jak główki pozrywane są i
zrobić to samemu bo nowa lampa to 180 zł.
Mi się udało jedną naprawić czyli poruszać w środku żarówką by zapalił a druga lampa cała była do wymiany bo przegniła.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 23-08-2018, 09:52 ]
szofer33 napisał/a:
Witam kolegów. Czy ktoś wymieniał żarówki w halogenach, bo jest tam sporo śrubek każda zapieczona i nie wiem za które się brać. Na samej górze jest śruba ze sprężyną ale to chyba do regulacji pionowej. Poza tym wie ktoś czy to w ogóle jest rozbieralne i jaka tam żarówka pasuje.
Ponadto mam pytanie czy idzie zamontować w miejsce tych halogenów lampy LED do jazdy dziennej? Jest tam mała dziura 6,5 cm a najmniejsze światła LED okrągłe mają 7 cm. Czy policja się nie czepi jak to zobaczy, może ktoś ma tak zrobione i podpowie.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 21-08-2018, 14:52 ]
Żarówka zmieniona chociaż łatwo nie było i trzeba cały halogen wyciągnąć i go rozebrać na drobny mak. Idzie tam żarówka H3 ale końce są zaciśnięte na oprawce więc po wyjęciu (urwaniu) trzeba żarówkę zlutować z kablem i oprawką. Trzeba odkręcić te wszystkie cztery małe śrubki i tą do regulacji położenia lampy czyli na górze. Sprawa jest prosta ale jak Pajero ma 20 lat to już takie proste nie jest. Jednakże warto nawet nawiercić te śrubki jak główki pozrywane są i zrobić to samemu bo nowa lampa to 180 zł.
Mi się udało jedną naprawić czyli poruszać w środku żarówką by zapalił a druga lampa cała była do wymiany bo przegniła.
Pozdrawiam.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group