To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Outlander II 2.0 DiD chwilowy brak mocy

kowal343 - 27-05-2018, 18:33
Temat postu: Outlander II 2.0 DiD chwilowy brak mocy
Witam ,
Czy ktoś może pomóc , podczas jazdy auto traci moc , zatrzymuje się pale papierosa i jest ok . Taka sytuacja pojawia się coraz częściej . Czy Ktoś może pomóc ? Ewentualnie polecić dobrego mechanika w Krakowie i okolicach ?
Mechanik u którego autu jest serwisowane twierdzi że turbina jest ok. egr wyczyścił , wymienił czujnik - nie pamiętam który i w końcu się poddał .

kajos - 27-05-2018, 20:47

turbina laduje za duzo

podcisnienie ,wezyki,gruszke prawdzic

rezon - 28-05-2018, 21:30

kowal343 napisał/a:
Mechanik u którego autu jest serwisowane twierdzi że turbina jest ok. egr wyczyścił , wymienił czujnik - nie pamiętam który i w końcu się poddał .
na początek zatankować zwykły ON, dodać coś do wypalania DPF (podnosi temp spalin) i przegonić go kilkaset km ze zmienną prędkością utrzymując min. 3tys. obrotów od czasu do czasu naciskając pedał do oporu i odpuszczając. Prawdopodobnie turbina zapycha Ci się sadzą. Ten diesel nie lubi spokojnego stylu jazdy.
Jak nie pomoże, to chemiczne czyszczenie turbiny. Jak nie pomoże - czyszczenie mechaniczne. Sprawdź jak chodzi "sztanga" gruszki podciśnienia sterującej łopatkami turbiny. Mogła też paść gruszka.

kowal343 - 29-05-2018, 08:40

rezon,

Gruszka chodzi , cały czas leje mu zwykły ON, DPF-a nie mam pomimo dolać mu coś do wypalania ?
Wymienić mu EGR?

kajos - 29-05-2018, 12:14

sprawdz dokladnie wezyki ktore ida od takiego sterownika ktory jest po prawej stronie kolo zbiorniczka wyrownawczego

do niego idzie podcisnienie z pompy prozniowej,tam jest rozdzielane na sterowniki
to wlasnie od niego jedna rurka (nie pamietam juz ktora )idze do gruszki
wystarczy wezyk bedzie kotrys spekany/nieszczelny to podcisnienie nie ruszy gruszki a co za tym idzie nie zmieni lopatek w turbinie
fabryczne wezyki krusza sie z starosci wiec na to zwroc uwage tym bardziej w okolicach turbo bo tam wysoka temp jest
moze byc tez byc walniety czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym ale to juz powinno wyskoczyc na kompie



EGR pisales ze mechanik czyscil wiec tego nie ruszaj

rezon - 29-05-2018, 20:21

kowal343 napisał/a:
DPF-a nie mam pomimo dolać mu coś do wypalania
tak, bo nie chodzi o sadzę w dpf, a na kierowniczkach turbiny. To, co proponuję to nieinwazyjne sprawy. Wymiany zawsze zdążysz zrobić. Zakładam, że wężyki ktoś oglądał czy są OK.
asalok - 13-06-2018, 20:26

Przepustnice może sprawdzić trzeba. wyczyść ją może pomoże


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group