Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander II 2.0 DiD chwilowy brak mocy
Autor Wiadomość
kowal343 
Nowy Forumowicz
kowal343

Auto: mitshubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2017
Posty: 4
Skąd: kraków
Wysłany: 27-05-2018, 18:33   Outlander II 2.0 DiD chwilowy brak mocy

Witam ,
Czy ktoś może pomóc , podczas jazdy auto traci moc , zatrzymuje się pale papierosa i jest ok . Taka sytuacja pojawia się coraz częściej . Czy Ktoś może pomóc ? Ewentualnie polecić dobrego mechanika w Krakowie i okolicach ?
Mechanik u którego autu jest serwisowane twierdzi że turbina jest ok. egr wyczyścił , wymienił czujnik - nie pamiętam który i w końcu się poddał .
_________________
kowal343
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 27-05-2018, 20:47   

turbina laduje za duzo

podcisnienie ,wezyki,gruszke prawdzic
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 28-05-2018, 21:30   

kowal343 napisał/a:
Mechanik u którego autu jest serwisowane twierdzi że turbina jest ok. egr wyczyścił , wymienił czujnik - nie pamiętam który i w końcu się poddał .
na początek zatankować zwykły ON, dodać coś do wypalania DPF (podnosi temp spalin) i przegonić go kilkaset km ze zmienną prędkością utrzymując min. 3tys. obrotów od czasu do czasu naciskając pedał do oporu i odpuszczając. Prawdopodobnie turbina zapycha Ci się sadzą. Ten diesel nie lubi spokojnego stylu jazdy.
Jak nie pomoże, to chemiczne czyszczenie turbiny. Jak nie pomoże - czyszczenie mechaniczne. Sprawdź jak chodzi "sztanga" gruszki podciśnienia sterującej łopatkami turbiny. Mogła też paść gruszka.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
kowal343 
Nowy Forumowicz
kowal343

Auto: mitshubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2017
Posty: 4
Skąd: kraków
Wysłany: 29-05-2018, 08:40   

rezon,

Gruszka chodzi , cały czas leje mu zwykły ON, DPF-a nie mam pomimo dolać mu coś do wypalania ?
Wymienić mu EGR?
_________________
kowal343
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 29-05-2018, 12:14   

sprawdz dokladnie wezyki ktore ida od takiego sterownika ktory jest po prawej stronie kolo zbiorniczka wyrownawczego

do niego idzie podcisnienie z pompy prozniowej,tam jest rozdzielane na sterowniki
to wlasnie od niego jedna rurka (nie pamietam juz ktora )idze do gruszki
wystarczy wezyk bedzie kotrys spekany/nieszczelny to podcisnienie nie ruszy gruszki a co za tym idzie nie zmieni lopatek w turbinie
fabryczne wezyki krusza sie z starosci wiec na to zwroc uwage tym bardziej w okolicach turbo bo tam wysoka temp jest
moze byc tez byc walniety czujnik cisnienia w kolektorze dolotowym ale to juz powinno wyskoczyc na kompie



EGR pisales ze mechanik czyscil wiec tego nie ruszaj
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 29-05-2018, 20:21   

kowal343 napisał/a:
DPF-a nie mam pomimo dolać mu coś do wypalania
tak, bo nie chodzi o sadzę w dpf, a na kierowniczkach turbiny. To, co proponuję to nieinwazyjne sprawy. Wymiany zawsze zdążysz zrobić. Zakładam, że wężyki ktoś oglądał czy są OK.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
asalok 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Kwi 2018
Posty: 13
Skąd: polska
Wysłany: 13-06-2018, 20:26   

Przepustnice może sprawdzić trzeba. wyczyść ją może pomoże
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.