Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - Legnum VR4 '97 zmiana strony kierownicy
Mariano85 - 24-06-2018, 13:05 Temat postu: Legnum VR4 '97 zmiana strony kierownicy Witam. Za zacznę od tego, że już kiedyś posiadałem zwykłego EA5A.
Kiedyś więcej byłem na forum. Kupiłem po drodze inne samochody ale zawsze ciągnęło mnie do Miśków.
Zakupiłem VR4 i zastanawiam się czy robić przekładkę czy ,zostać przy ORI.
Jeśli przekładka to ściana z Europy czy są inne możliwości.
Maszyna nie jest zgnita i nie była długo na wyspach.
Może ktoś z Was robił przekładkę i może mi coś podpowiedzieć.
robertdg - 24-06-2018, 14:37
Zależy jak Ci sie jeździ wygodniej. ze zwględu na duża asymetrie grodzi konieczna jest jej wymiana, wraz z ingerencja w tunel podszybia na którym defacto znajduje sie VIN auta. Są i jezdza takze przekladki gdzie grodź nie byla ruszana, nie wiem czy wiecej czy mniej pracy, napewno wiele rzeczy zostaje po RHD
Mariano85 - 24-06-2018, 15:21
Znasz kogoś z forum kto robił coś takiego. Wolałbym wersje EU.
Rozumiem że Vin zostaje EU.
Wiem że jest z tym kupa roboty. Jeśli już to robić to porządnie z całym malowaniem itd.
robertdg - 24-06-2018, 20:23
Jezeli Vin zostaje EU to znaczy ze albo ingerowałeś w VIN albo przekladałes graty z lagnuma do europejskiej budy galanta wagon, ta pierwsza opcja jest malo legalna.
Widziałem rozne rodzaje przekładek, no ale co to wnosi do tematu (na forum byly opisywane rodzaje przekładek oraz ktora jakich szczególnych prac wymaga) - dobra jest taka która jest zrobiona rozsadnie, z głowa na karku. Tak do rzeczy porządna robota to dostosowanie wielu detali RHD-->LHD, malowanie wnek, komory, etc., to przy tym tak mało znaczacy etap prac ze nawet nie ma sie o czym rozpisywac
|
|
|