 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Legnum VR4 '97 zmiana strony kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
Mariano85
Nowy Forumowicz
Auto: Legnum kiedyś Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 5 Skąd: Węglowice
|
Wysłany: 24-06-2018, 13:05 Legnum VR4 '97 zmiana strony kierownicy
|
|
|
Witam. Za zacznę od tego, że już kiedyś posiadałem zwykłego EA5A.
Kiedyś więcej byłem na forum. Kupiłem po drodze inne samochody ale zawsze ciągnęło mnie do Miśków.
Zakupiłem VR4 i zastanawiam się czy robić przekładkę czy ,zostać przy ORI.
Jeśli przekładka to ściana z Europy czy są inne możliwości.
Maszyna nie jest zgnita i nie była długo na wyspach.
Może ktoś z Was robił przekładkę i może mi coś podpowiedzieć. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-06-2018, 14:37
|
|
|
Zależy jak Ci sie jeździ wygodniej. ze zwględu na duża asymetrie grodzi konieczna jest jej wymiana, wraz z ingerencja w tunel podszybia na którym defacto znajduje sie VIN auta. Są i jezdza takze przekladki gdzie grodź nie byla ruszana, nie wiem czy wiecej czy mniej pracy, napewno wiele rzeczy zostaje po RHD |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Mariano85
Nowy Forumowicz
Auto: Legnum kiedyś Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 5 Skąd: Węglowice
|
Wysłany: 24-06-2018, 15:21
|
|
|
Znasz kogoś z forum kto robił coś takiego. Wolałbym wersje EU.
Rozumiem że Vin zostaje EU.
Wiem że jest z tym kupa roboty. Jeśli już to robić to porządnie z całym malowaniem itd. |
_________________ Legnum LYGF VR-4 TYPE-S, S5FA/T |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23634 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-06-2018, 20:23
|
|
|
Jezeli Vin zostaje EU to znaczy ze albo ingerowałeś w VIN albo przekladałes graty z lagnuma do europejskiej budy galanta wagon, ta pierwsza opcja jest malo legalna.
Widziałem rozne rodzaje przekładek, no ale co to wnosi do tematu (na forum byly opisywane rodzaje przekładek oraz ktora jakich szczególnych prac wymaga) - dobra jest taka która jest zrobiona rozsadnie, z głowa na karku. Tak do rzeczy porządna robota to dostosowanie wielu detali RHD-->LHD, malowanie wnek, komory, etc., to przy tym tak mało znaczacy etap prac ze nawet nie ma sie o czym rozpisywac |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|