Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Legnum VR4 '97 zmiana strony kierownicy
Autor Wiadomość
Mariano85 
Nowy Forumowicz

Auto: Legnum kiedyś Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Węglowice
Wysłany: 24-06-2018, 13:05   Legnum VR4 '97 zmiana strony kierownicy

Witam. Za zacznę od tego, że już kiedyś posiadałem zwykłego EA5A.
Kiedyś więcej byłem na forum. Kupiłem po drodze inne samochody ale zawsze ciągnęło mnie do Miśków.
Zakupiłem VR4 i zastanawiam się czy robić przekładkę czy ,zostać przy ORI.
Jeśli przekładka to ściana z Europy czy są inne możliwości.
Maszyna nie jest zgnita i nie była długo na wyspach.
Może ktoś z Was robił przekładkę i może mi coś podpowiedzieć.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-06-2018, 14:37   

Zależy jak Ci sie jeździ wygodniej. ze zwględu na duża asymetrie grodzi konieczna jest jej wymiana, wraz z ingerencja w tunel podszybia na którym defacto znajduje sie VIN auta. Są i jezdza takze przekladki gdzie grodź nie byla ruszana, nie wiem czy wiecej czy mniej pracy, napewno wiele rzeczy zostaje po RHD
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Mariano85 
Nowy Forumowicz

Auto: Legnum kiedyś Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 5
Skąd: Węglowice
Wysłany: 24-06-2018, 15:21   

Znasz kogoś z forum kto robił coś takiego. Wolałbym wersje EU.
Rozumiem że Vin zostaje EU.
Wiem że jest z tym kupa roboty. Jeśli już to robić to porządnie z całym malowaniem itd.
_________________
Legnum LYGF VR-4 TYPE-S, S5FA/T
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23634
Skąd: KSSE
Wysłany: 24-06-2018, 20:23   

Jezeli Vin zostaje EU to znaczy ze albo ingerowałeś w VIN albo przekladałes graty z lagnuma do europejskiej budy galanta wagon, ta pierwsza opcja jest malo legalna.
Widziałem rozne rodzaje przekładek, no ale co to wnosi do tematu (na forum byly opisywane rodzaje przekładek oraz ktora jakich szczególnych prac wymaga) - dobra jest taka która jest zrobiona rozsadnie, z głowa na karku. Tak do rzeczy porządna robota to dostosowanie wielu detali RHD-->LHD, malowanie wnek, komory, etc., to przy tym tak mało znaczacy etap prac ze nawet nie ma sie o czym rozpisywac
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.