To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - chip proracing obd2 a Lancerek

Sadizt - 25-07-2018, 03:06
Temat postu: chip proracing obd2 a Lancerek
Witajcie, jak w temacie. Czy ktoś z was zakładał chipa od proracing? Ktoś może mógłby podzielić się wiedzą? Mam 1.6 98km 2005 kombi
Pozdrowienia.

zbychu74 - 26-07-2018, 08:27

Bez przesady do wolnossącego,po co po jednego kucyka.Gra nie warta zachodu.
plecho1 - 26-07-2018, 10:13

Tak jak napisał zbychu74, w wolnossaku nie ma to sensu, jak chcesz więcej mocy to musisz zmienić obecne autko na mocniejsze.
Sadizt - 26-07-2018, 10:52

dzięki za podpowiedź:)
Tygr - 26-07-2018, 16:39

albo jak masz spory budżet to swap albo turbo.
wichura1 - 30-07-2018, 22:28

Turbo do 4g18? to chyba nie jest dobry pomysł. Trzeba zmienić Lancera na 2006 2.0 SPORT, zakuć 4G63 i go uturbić, oczywiście modyfikując układ chłodzenia. Dlatego SPORT, bo ma już rozpoczęte zawieszenie, koła z większymi tarczami i koła na 5 śrub.
krzychu - 31-07-2018, 08:00

Felgi może większe i na 5 śrub ale skrywają tarcze o tej samej średnicy....


A z tego co słyszałem to w atmosferycznym 4G63 korbowód się gnie jakby był z plasteliny przy "turbieniu"....

Był SWAP na V6 do Lancera, na pewno mniej awaryjne rozwiązanie niż "turbienie", a i tak właściciel nie narzeka na brak kontaktów z warsztatami...


Może lepiej poszukać RA ze stanów... 2,4 MIVEC. W swoich czasach był jednym z szybszych samochód FWD...

wichura1 - 31-07-2018, 08:19

- przednie tarcze 276mm a nie 262mm
- sztywniejsze i niższe zawieszenie, niż w wersji bez pakietu SPORT, amortyzatory, o innym zakresie pracy
- rozpórka na kielichach
Jeżeli chce coś robić, 4-ro śrubowe i tak będzie musiał zmienić, a co do silnika napisałem: "...zakuć 4G63 i go uturbić, oczywiście modyfikując układ chłodzenia..."

Wszystko trzeba traktować jako platformę startową, ale zamiana wyjdzie taniej i jest znacznie lepiej przygotowana pod ewentualny tuning. Powiedzmy sobie szczerze, na końcu ze starego Lancera zostanie tylko buda. :)

krzychu - 31-07-2018, 08:24

Skąd wziąłeś to 262mm? 1,6 czy 2,0 czy 2,4 MIVEC mają 276mm.... Jedynie chyba w amerykańskim 2,0 (4G94) było coś mniejszego...
wichura1 - 31-07-2018, 09:26

Już ci mówię skąd, błąd. Z katalogu Intercarsa. I tak po 3 latach mnie wyprowadziłeś z błędu. Przeryłem internety 262mm tylko tył. :D
Hornet - 31-07-2018, 17:11

wichura1 napisał/a:
Turbo do 4g18? to chyba nie jest dobry pomysł.

Są tacy co to robią. Jest trochę filmików w necie z testów takiego ustrojstwa.

G0rd0n - 20-08-2018, 11:13

wichura1 napisał/a:
....co do silnika napisałem: "...zakuć 4G63 i go uturbić, oczywiście modyfikując układ chłodzenia..."

Wszystko trzeba traktować jako platformę startową, ale zamiana wyjdzie taniej i jest znacznie lepiej przygotowana pod ewentualny tuning. Powiedzmy sobie szczerze, na końcu ze starego Lancera zostanie tylko buda. :)


chyba tylko górna buda, ponieważ cały dół i podwozie najpierw (czyli przed robieniem czegokolwiek) należałoby wymienić z powodu korozji...
Jeśli dodać wszystko razem - koszty renowacji podwozia, silnika, turbiny, niezbędnych przeróbek, przekładek i na koniec robocizny - to z pewnością taniej (i znacznie sensowniej) będzie poszukać innego mocniejszego auta...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group