Outlander I GEN Techniczne - Tylny most/dyfer
Sadziprz77 - 21-11-2018, 18:48 Temat postu: Tylny most/dyfer Witam serdecznie, mam krótkie pytanko - czy tylny dyfer we wszystkich OT1 jest taki sam?? czy np. do Turbo jest inny??
Bzyk_R1 - 21-11-2018, 20:18
We wszystkich O1T (turbo) jest taki sam natomiast różni się od tych z wolnossących.
eMKa audio - 16-02-2019, 18:46
Witam
Mam do wymiany dyfer w OT1 czy ktoś z was ma jakiś symbol
(na obudowie) lub model żeby zweryfikować ???
staszq2 - 16-02-2019, 19:27
eMKa audio, nr oem MN150637 i taki miałem na obudowie, było jeszcze jedno inne oznaczenie ale nie mogę odnaleźć fotki
eMKa audio - 18-02-2019, 07:22
Witam dziękuję ale jak byś znalazł ten drugi symbol to będę wdzięczny
Bzyk_R1 - 18-02-2019, 10:35
Ten drugi numer to 3501A017
staszq2 - 18-02-2019, 16:35
Bzyk_R1 napisał/a: | Ten drugi numer to 3501A017 |
Kurka to był inny bo pamiętam trzy 7 pod rząd w nim ... Hmmm
Bzyk_R1 - 18-02-2019, 18:14
Stasio to jest info z ruskiego katalogu. Ten drugi się zgadza.
elektryk - 24-02-2019, 12:59
Mój dyfer złapał spore luzy jakiś czas temu i kupiłem używkę w bardzo dobrym stanie. Od strony wału daje się wyczuć minimalny luz. Serwisówka zakłada dopuszczalny zakres luzu 5mm. Wg sposobu mierzenia z serwisówki, u mnie luz od strony wału wynosi ok 0.5mm, a od strony półosi jest niewyczuwalny ręką. Dyfer mam na stole, auto jeździ więc mogę podjąć się likwidacji tego luzu. Pytanie jaką wartość ma fabryczny dyfer prosto z fabryki? Czy jest różnica w mierzeniu tego luzu na samochodzie i na stole? Na samochodzie niby "rozpęd" bezwładnością wału pozwala mocniej "stuknąć", ale na stole mam dyfer ze spuszczonym olejem (tylko niewielki film olejowy na powierzchni).
kazma - 19-10-2021, 08:42
Mam pytanie odnośnie wkładania półosi w dyfer, z wyjęciem nie było problemu natomiast jak wcisnąć wieloklin przegubu do końca bo nie chce mi dojść. Wiem że jest tam zabezpieczenie w postaci pierścienia.
W serwisówce o procesie instalacji jest tylko
INSTALLATION SERVICE POINTS
>>A<< DRIVE SHAFT INSTALLATION
CAUTION
When installing the drive shaft, be careful that
the spline part of the drive shaft does not
damage the oil seal.
Czyli uważać na uszczelkę żeby jej nie uszkodzić.
Krzyzak - 19-10-2021, 11:58
młotkiem gumowym wystarczy puknąć
a ja nawet samym rozpędem półośki wbijam
kazma - 19-10-2021, 12:22
Wolałem zapytać bo przy tym samochodzie nauczyłem się że pomału i cierpliwie 😂
[ Dodano: 20-10-2021, 14:24 ]
Zwracaliscie może uwagę czy jest jakaś różnica w tych ciężarkach co idą do dyfru i do tego ramienia tylnego ? To samo o amortyzator dynamiczny co jest montowany do dyferencjału, ma to jakiś nr katalogowy ?
|
|
|