Outlander III GEN Techniczne - czy koło dojazdowe od ASX jest takie same jak do OUTLANDERa?
nemo gs - 05-12-2018, 16:09 Temat postu: czy koło dojazdowe od ASX jest takie same jak do OUTLANDERa? Czy koło dojazdowe od ASXa jest takie same jak do OUTLANDERa? - mam tu na myśli OUTLANDER 2018 rok modelowy 2019.
piker - 06-12-2018, 08:17
Takie samo ale... nie podejdzie ze względu na powiększone tarcze hamulcowe. Szkoda, że przestali montować koszyk z zapasem.
tomo63 - 06-12-2018, 19:05
To, ze nie podejdzie ze wzgledu na wieksze tarcze to jak rozumiem zart?
adam3773 - 06-12-2018, 22:13
Niestety to nie żart. Dziś mierzyłem są większe zaciski hamulcowe. Na tył podejdzie więc wyrazie nieszczęścia tył na przód a na tył dojazdowe 🤔:((
nemo gs - 13-12-2018, 22:00
adam3773 napisał/a: | Niestety to nie żart. Dziś mierzyłem są większe zaciski hamulcowe. Na tył podejdzie więc wyrazie nieszczęścia tył na przód a na tył dojazdowe 🤔:(( |
Z tego co mi wiadomo to w przednionapędowych samochodach i tak nie wolno na przód dojazdówki zakładać żeby nie ukręcić mechanizmu różnicowego. Trzeba dobre koło z tyłu przerzucić na przód, a na tył założyć dojazdówkę...
Voldar - 19-03-2019, 18:50
Witam, i jak ktoś zgłębił temat dojazdówki ?
W innym wątku czytałem ale o kpl. kół od ASX i niby pasują.
A ja mam inny dylemat jak się układy mechaniczne zachowają jak na jednym kole będzie 17'' a na pozostałych 18'' czy tutaj coś ni poleci
tomo63 - 20-03-2019, 10:10
Panowie, myślę że należałoby tą historię z powiększonymi przednimi tarczami w O MY2019 dokładnie zweryfikować.
Z tego co doczytałem, to tyczy się to tylko OUT MY2019 ze skrzynią CVT, nie było mowy o manualu...
za autocentrum.pl:
"Zmiany w układzie kierowniczym (inna charakterystyka przekładni) oraz zawieszeniu (powiększona średnica cylindra w tylnych amortyzatorach) mają przełożyć się na wyższą precyzję prowadzenia. Wszystkie wersje 4WD CVT wyposażono w elektryczny hamulec postojowy i tarcze hamulcowe o zwiększonej średnicy."
Miałoby to sens biorąc pod uwagę z szybsze zużycie hamulców aut z CVT zgłąszanym przez chociażby użytkowników tego forum (jak mniemam CVT używa hamulców do utrzymywania prędkości).
Myślę, że założyciel tematu (który ma MY 2019 w manualu) powinien sam zmierzyć tarcze, porównać z pomiarem kolegów (posiadających MY 2019 CVT AWD) i w ten sposób zweryfikować sprawę.
BTW. Co w takim razie znajduje się pod podłogą bagażnika w MY2019? Puste miejsce?
Voldar - 20-03-2019, 11:58
tomo63 napisał/a: | BTW. Co w takim razie znajduje się pod podłogą bagażnika w MY2019? Puste miejsce? |
Dokładnie jest dziura, w ramie są miejsca mocowania wieszaka koła zapasowego.
Ja już się nawet zastanawiałem czy nie kupić wieszaka i czy tam nie wlezie pełnowymiarowe koło 18'' i wkładać tam w lecie zimówkę a w zimie letnie.
Albo zamówić dodatkowy zbiornik paliwa i tam wcisnąć ?
adam3773 - 21-03-2019, 05:15
Można zabudować kosz i włożyć dojazdówkę z Y2018/ ASX która pasuje na tył w Y2019 CVT 4x4 sprawdzone sam tak mam. Tylko jak kapeć będzie na przodzie to najpierw tył na przód a potem dojazdówka na tył ( trochę to głupie ) Ale Mitsubishi Poland odpisało że w tym modelu wogule nie przewiduje się żadnego zapasu tylko zestaw naprawczy ( to dopiero głupie !!!)
Jah - 23-12-2021, 19:25
Witam. Podbijam temat. Czy ktoś coś opanował względem dojazdówki?
mohinder - 21-06-2022, 15:47
Też byłbym zainteresowany. Nie bardzo mi się usmiecha pakowanie do bagażnika pełnowymiarowego koła jadąc w dłuższą trasę. Bagaże tez trzeba gdzieś zapakować.
|
|
|