To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Cari 1.8 GDI błędy CE

Feliks - 27-12-2018, 17:40
Temat postu: Cari 1.8 GDI błędy CE
https://www.youtube.com/watch?v=N5S5CIDrOj0

Pomoże ktoś z diagnozą oraz przetłumaczeniem na "Polski"? :D

Bizi78 - 27-12-2018, 18:20

Moim zdaniem 11 i 14.
Co do opisu:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981&start=0

Feliks - 27-12-2018, 18:48

No dobra kod 14 raczej rozumiem. Przepustnica do wymiany lub porządnego czyszczenia (o ile to coś da), ale 11 nie bardzo rozumiem.
Bizi78 - 27-12-2018, 18:59

Feliks napisał/a:
ale 11 nie bardzo rozumiem.

Do zdiagnozowania sonda lambda w wydechu :wink: .

malina014 - 31-12-2018, 21:20

Witam jestem nowy, i dziś odczytałem 3 błędy w mojej car 12,13,25 ktoś pomoże co to za błędy i jak je wyeliminować, po za tym strasznie dużo mi pali na 100 Silnik 1.8 GDI 125 km po lifcie
Bizi78 - 01-01-2019, 03:25

Wszystkie błędy powiązane z przepływomierzem, jak dobrze o tej porze kojażę :wink: .
apg2312 - 01-01-2019, 10:49

Bizi78 napisał/a:
jak dobrze o tej porze kojażę

Az dziwne o tej porze, ale dobrze kojarzysz :D
12 Airflow sensor fault.
13 Intake air temp sensor fault.
25 Barometric (BARO) pressure sensor fault.

malina014 - 03-01-2019, 19:54

Czyli muszę szukać nowego przepływomierza super dzięki Panowie. Pozdrawiam
plecho1 - 03-01-2019, 20:26

A czy po wykasowaniu błędy wracają?
malina014 - 03-01-2019, 20:36

z tych trzech powrócił tylko jeden dotyczący konkretnie przepływomierza kod błędu 12
plecho1 - 03-01-2019, 21:37

Dobrze by było jeszcze podpiąć się Evoscanem by sprawdzić czy przepływka coś pokazuje ale jak jest błąd to raczej będzie do wymiany.
apg2312 - 03-01-2019, 23:37

Zanim zaczniesz szukać nowej/używanej przepływki, sprawdź połączenia elektryczne, przeczyść styki i psiknij jakimś kontaktsprayem.
malina014 - 04-01-2019, 07:09

Tak jeszcze spróbuje, a jak bym zdjął ten przepływomierz i wyczyścił czy lepiej nie wtykać tam paluchów ?? :)

P.S może jest tu ktoś z Poznania lub okolic z evoskanem ? Wtedy miałbym 100% pewności

plecho1 - 04-01-2019, 08:39

Do podpięcia się potrzebny jest interfejs od starszych autek VW czyli VAG KKL na czipie FTDI232, tu masz temat o kablu i programie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Przepływomierz najlepiej nie czyścić mechanicznie a jedynie spryskać preparatem do czyszczenia. Ale jak jest błąd to raczej nie jest wina zabrudzenia bo brudny raczej błędu by nie wywalił a jedynie przekłamywał wskazania.

malina014 - 04-01-2019, 10:24

Okej dzięki za wszystkie rady będę próbował sam się pobawić z tym programem :) a przepływomierz chyba od razu kupię nowy jak będzie wypłata :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group