Carisma - Techniczne - Cari 1.8 GDI błędy CE
Feliks - 27-12-2018, 17:40 Temat postu: Cari 1.8 GDI błędy CE https://www.youtube.com/watch?v=N5S5CIDrOj0
Pomoże ktoś z diagnozą oraz przetłumaczeniem na "Polski"?
Bizi78 - 27-12-2018, 18:20
Moim zdaniem 11 i 14.
Co do opisu:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981&start=0
Feliks - 27-12-2018, 18:48
No dobra kod 14 raczej rozumiem. Przepustnica do wymiany lub porządnego czyszczenia (o ile to coś da), ale 11 nie bardzo rozumiem.
Bizi78 - 27-12-2018, 18:59
Feliks napisał/a: | ale 11 nie bardzo rozumiem. |
Do zdiagnozowania sonda lambda w wydechu .
malina014 - 31-12-2018, 21:20
Witam jestem nowy, i dziś odczytałem 3 błędy w mojej car 12,13,25 ktoś pomoże co to za błędy i jak je wyeliminować, po za tym strasznie dużo mi pali na 100 Silnik 1.8 GDI 125 km po lifcie
Bizi78 - 01-01-2019, 03:25
Wszystkie błędy powiązane z przepływomierzem, jak dobrze o tej porze kojażę .
apg2312 - 01-01-2019, 10:49
Bizi78 napisał/a: | jak dobrze o tej porze kojażę |
Az dziwne o tej porze, ale dobrze kojarzysz
12 Airflow sensor fault.
13 Intake air temp sensor fault.
25 Barometric (BARO) pressure sensor fault.
malina014 - 03-01-2019, 19:54
Czyli muszę szukać nowego przepływomierza super dzięki Panowie. Pozdrawiam
plecho1 - 03-01-2019, 20:26
A czy po wykasowaniu błędy wracają?
malina014 - 03-01-2019, 20:36
z tych trzech powrócił tylko jeden dotyczący konkretnie przepływomierza kod błędu 12
plecho1 - 03-01-2019, 21:37
Dobrze by było jeszcze podpiąć się Evoscanem by sprawdzić czy przepływka coś pokazuje ale jak jest błąd to raczej będzie do wymiany.
apg2312 - 03-01-2019, 23:37
Zanim zaczniesz szukać nowej/używanej przepływki, sprawdź połączenia elektryczne, przeczyść styki i psiknij jakimś kontaktsprayem.
malina014 - 04-01-2019, 07:09
Tak jeszcze spróbuje, a jak bym zdjął ten przepływomierz i wyczyścił czy lepiej nie wtykać tam paluchów ??
P.S może jest tu ktoś z Poznania lub okolic z evoskanem ? Wtedy miałbym 100% pewności
plecho1 - 04-01-2019, 08:39
Do podpięcia się potrzebny jest interfejs od starszych autek VW czyli VAG KKL na czipie FTDI232, tu masz temat o kablu i programie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Przepływomierz najlepiej nie czyścić mechanicznie a jedynie spryskać preparatem do czyszczenia. Ale jak jest błąd to raczej nie jest wina zabrudzenia bo brudny raczej błędu by nie wywalił a jedynie przekłamywał wskazania.
malina014 - 04-01-2019, 10:24
Okej dzięki za wszystkie rady będę próbował sam się pobawić z tym programem a przepływomierz chyba od razu kupię nowy jak będzie wypłata
|
|
|