Pajero II - [3.5 V6] Pompka paliwa i filtr
Myśliwy - 17-01-2019, 05:51 Temat postu: [3.5 V6] Pompka paliwa i filtr Witam.
Gdzie w Montero (Pajero) 1997r. 3.5 V6 znajduje się pompka paliwa i filtr paliwa? Na gazie jeździ normalnie, a na paliwie nie ma wolnych obrotów i chodzi jakby nie na wszystkie gary. Po przełączeniu na gaz jedzie normalnie, także stawiam, że coś z zasilaniem paliwa.
plecho1 - 17-01-2019, 06:46
Pompa jest pewnie w zbiorniku. Warto sprawdzić jakie pompa daje ciśnienie i jakie jest na listwie wtryskowej, pompa powinna dawać ponad 5 barów a na listwie powinno być coś koło 3 - 3,5 bara.
Myśliwy - 17-01-2019, 09:28
plecho1 napisał/a: | Pompa jest pewnie w zbiorniku. Warto sprawdzić jakie pompa daje ciśnienie i jakie jest na listwie wtryskowej, pompa powinna dawać ponad 5 barów a na listwie powinno być coś koło 3 - 3,5 bara. |
Dziękuję bardzo.
Bizi78 - 17-01-2019, 10:03
Myśliwy napisał/a: | i filtr paliwa? |
Filtr paliwa powinien być chyba dokręcony do ramy pod podłogą.
W niektórych silnikach był chyba też montowany do grodzi pod maską.
Musisz szukać czegoś takiego .
Myśliwy - 17-01-2019, 10:09
Bizi78 napisał/a: | Myśliwy napisał/a: | i filtr paliwa? |
Filtr paliwa powinien być chyba dokręcony do ramy pod podłogą.
W niektórych silnikach był chyba też montowany do grodzi pod maską.
Musisz szukać czegoś takiego .
Obrazek |
Podziękował. Po pracy będę szukał.
[ Dodano: 18-01-2019, 08:25 ]
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tej pompy paliwowej. Czy po przekręceniu stacyjki powinna podawać paliwo, czy dopiero podczas odpalania? Wczoraj odkręciłem wężyk doprowadzający paliwo i zaczęło cieknąć, czyli paliwo było, ale jak przekręcałem stacyjkę, to paliwo nie leciało co oznacza, że pompa nie podawała w tym czasie paliwa. Nie sprawdziłem, czy przy odpalaniu paliwo leci, ale na pewno, bo samochód odpala na paliwie, tylko ma strasznie niskie obroty i chodzi jakby nie na wszystkie gary. Po przełączeniu się na gaz dalej chodzi jakby nie na wszystkie gary i dopiero po ok 10 sekundach zaczyna normalnie chodzić.
plecho1 - 18-01-2019, 09:46
W Miśkach pompa pracuje podczas kręcenia rozrusznikiem i oczywiście jak silnik pracuje.
Podepnij ciśnieniomierz i sprawdź jakie daje ciśnienie.
Watro by było sprawdzić co pokazuje sonda lambda podczas pracy na benzynie, podczas przełączenia i na gazie. U Ciebie powinno się to dać sprawdzić kablem VAG KKL na czipie FTDI232 od autek VW oraz programem Evoscan. Dało by to info czy jest za dużo paliwa czy za mało.
Myśliwy - 23-01-2019, 14:43
plecho1 napisał/a: | W Miśkach pompa pracuje podczas kręcenia rozrusznikiem i oczywiście jak silnik pracuje.
Podepnij ciśnieniomierz i sprawdź jakie daje ciśnienie.
Watro by było sprawdzić co pokazuje sonda lambda podczas pracy na benzynie, podczas przełączenia i na gazie. U Ciebie powinno się to dać sprawdzić kablem VAG KKL na czipie FTDI232 od autek VW oraz programem Evoscan. Dało by to info czy jest za dużo paliwa czy za mało. |
Mam właśnie problem z połączeniem się do kompa. Objeździłem już kilka warsztatów i nikt nie może się połączyć. A jakie powinno być ciśnienie na pompie podczas kręcenia?
plecho1 - 23-01-2019, 15:02
Starsze Miśki są trochę problematyczne jeśli chodzi o uniwersalne komputery diagnostyczne. Jeśli chcesz sprawdzić błędy to powinno dać się to zrobić tak jak jest opisane w tym temacie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
A parametry silnika powinno dać się podejrzeć interfejsem i programem opisanym w tym temacie
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Jak chcesz zrobić pełną diagnostykę to najpewniejszy będzie sprzęt w serwisie Mitsubishi.
Ciśnienie na listwie powinno być około 3 - 3,5 bara a sama pompa powinna dawać więcej nawet do 8 barów.
Myśliwy - 04-02-2019, 14:38
Pompa paliwa i filtr wymieniony i nie pomogło, także zostały tylko wtryski. Pompa nie daje 8 barów, tak jak Kolega plecho1 napisał, tylko 3-3,8 bara.
plecho1 - 04-02-2019, 15:40
A gdzie masz regulator ciśnienia? Jeśli jest w zespole pompy to takie ciśnienie może być ale już za regulatorem. Przed jest raczej wyższe.
Myśliwy - 05-02-2019, 09:00
plecho1 napisał/a: | A gdzie masz regulator ciśnienia? Jeśli jest w zespole pompy to takie ciśnienie może być ale już za regulatorem. Przed jest raczej wyższe. | Nie wiem, czy w tym silniku jest regulator ciśnienia paliwa. Jak kupowałem pompę, to sprzedawca mówił, że pompa powinna dawać ciśnienie od 3-3,8 bara.
|
|
|