Chcę kupić Lancera! - Witam zastanawiam się nad kupnem Lancera :)
jerozy - 05-06-2019, 21:50 Temat postu: Witam zastanawiam się nad kupnem Lancera :) A więc tak dla ułatwienia trochę czytałem o tym aucie znalazłem aukcje :
https://www.otomoto.pl/of...html#29b54cbedd
i mam pytania :
1. Jak będzie przyśpieszało te autko ? (może ktoś podeśle filmiki automat, łopatkami, tryb sportowy ? )
2. Czy będzie dla mnie dobre robię 30 kkm rocznie
3. Jak jest z awaryjnością skrzyni biegów
4. I czy według Was warto kupić te autko, z opisu wynika ze facet naprawił wszelkie wady autka :
MitsuGo - 06-06-2019, 07:35
"Zostały również wymienione świece żarowe ".
Chyba czegoś nie wiem, zawsze kojarzyłem świece żarowe z ropniakami.
Co to za nalot na klapce wlewu
Fotel kierowcy jak na ten przebieg jakoś do mnie nie przemawia ale może ta skóra w miśkach jest taka nijaka
Coś jakby pofalowane pod znakami PM03, może złudzenie
Mazin89 - 06-06-2019, 19:38
jerozy napisał/a: | Jak będzie przyśpieszało te autko ? |
140 KM więc nie spodziewaj się fajerwerków. Do tego automat.
jerozy napisał/a: | może ktoś podeśle filmiki automat, łopatkami, tryb sportowy ? |
To nie SST, tu nie ma raczej trybu sportowego. W klasycznej skrzyni te łopatki to raczej gadżet bo wolno reaguje. Bo to chyba klasyk a nie tak jak pisze CVT...
MitsuGo napisał/a: | Co to za nalot na klapce wlewu
|
Ruda albo przyklejony syf.
No i oczywiście zdjęcie słabo pokazuje, ale chyba nieoryginalna ramka z przodu na zderzaku.
jerozy - 06-06-2019, 22:42
Mazin jesteś tego powien co do ramki z przodu ? czyli był uszkodzony ?
Mazin89 napisał/a: | No i oczywiście zdjęcie słabo pokazuje, ale chyba nieoryginalna ramka z przodu na zderzaku. |
Rozmawiałem co do wlewu tak rdza
Mazin89 - 06-06-2019, 22:45
jerozy napisał/a: | Mazin jesteś tego powien co do ramki z przodu ? czyli był uszkodzony ? |
Nie wiem. Ale oryginalna jest dwuczesciowa. Na dole jest prosta listwa i łączenia. A ta jest jednoczesciowa. No chyba, że zdjęcie wyszło bardzo niekorzystnie. Ale prawie na pewno jest to zamiennik.
krzychu - 07-06-2019, 08:29
Mazin89 napisał/a: | Bo to chyba klasyk a nie tak jak pisze CVT... |
To na pewno CVT. Łopatki w CVT w obrębie pracy lockup działają bardzo szybko. Ale to nie są biegi tylko symulacja biegów... Głownie się przydają do hamowania z góry silnikiem lub oszczędzania klocków
MitsuGo - 07-06-2019, 08:31
jerozy napisał/a: |
Rozmawiałem co do wlewu tak rdza |
Rdza na wlewie w niby zadbanym 10 letnim aucie z małym przebiegiem
Mazin89 - 07-06-2019, 08:33
Cytat: |
Wysłany: Dzisiaj 8:29
Mazin89 napisał/a:
Bo to chyba klasyk a nie tak jak pisze CVT...
To na pewno CVT. Łopatki w CVT w obrębie pracy lockup działają bardzo szybko. Ale to nie są biegi tylko symulacja biegów... Głownie się przydają do hamowania z góry silnikiem lub oszczędzania klocków |
Hm zawsze mnie to dziwiło. Kupić skrzynie bezstponiową z systemem symulacji biegów...
pawel_evo - 07-06-2019, 08:52
Miałem w sowim życiu 2 lancery więc według mnie:
tak jak napisał użytkownik "krzychu" łopatki działają bardzo szybko, można zredukować bieg przez co auto ciągnie od spodu.
Mazin89 - nie wypowiadaj się skoro za dużo wiedzy nie posiadach Te ramki owszem 2cześciowe ale w wersjach z 2008 roku i tylko SEDANACH, sportback wychodził od 2009 roku z taka ramką jak w tym czyli jednoczęściową. Aha i 143 KM a nie 140 - to są dwa różne silniki
Fotele w miśkach fakt szału nie robią, ale pamiętajmy że to nie Audi, poza tym są wygodne, w miarę dobrze trzymają a skóra się szybko nie wyciera.
Mazin89 - 07-06-2019, 08:56
pawel_evo napisał/a: | Miałem w sowim życiu 2 lancery więc według mnie:
tak jak napisał użytkownik "krzychu" łopatki działają bardzo szybko, można zredukować bieg przez co auto ciągnie od spodu.
Mazin89 - nie wypowiadaj się skoro za dużo wiedzy nie posiadach Te ramki owszem 2cześciowe ale w wersjach z 2008 roku i tylko SEDANACH, sportback wychodził od 2009 roku z taka ramką jak w tym czyli jednoczęściową. Aha i 143 KM a nie 140 - to są dwa różne silniki
Fotele w miśkach fakt szału nie robią, ale pamiętajmy że to nie Audi, poza tym są wygodne, w miarę dobrze trzymają a skóra się szybko nie wyciera. |
Bo te 3 konie rzeczywiście robią różnice w dynamice...
A ramka w SB też jest dwuczęściowa. "Nie wypowiadaj się skoro zac dużo wiedzy nie posiadasz"
pawel_evo - 07-06-2019, 09:06
3 konie nie, masz racje ale jest to już inny silnik z inną fazą rozrządu
Jak w sportbacku zobaczysz taka ramkę to albo był po "dzwonie" i jest wymieniona, albo ewentualnie najuboższa wersja jaką można było tylko dostać w salonie, ale to i tak nie na 100%
W takiej wersji jak ten lancer na pewno miał taka ramkę jednoczęściową.
Mazin89 - 07-06-2019, 09:16
140 to było uproszczenie. Jakby nie było i jakich faz by nie miał, rakiety z tego nie będzie. A skoro pyta o przyspieszenie to oczekuje dynamiki. A lancer do lekkich nie należy. Ale ok. Dynamika to rzecz względna.
Przyjrzyj się uważnie to zobaczysz że oryginalna ramka składa się z dwóch części. Dolny pas.
Bizi78 - 07-06-2019, 09:17
Ja to bym się najbardziej tego gazu obawiał w tym silniku .
Macie może vin tego egzemplarza .
pawel_evo - 07-06-2019, 09:39
Oczywiście że dynamiki powalającej nie będzie, ale zależy kto co oczekuje i jakie ma porównanie, jak ktoś jeździł Polo 1.0 to będzie dynamika a jak ktoś jeździł chociażby zwykłym dieslem 2.0 z turbiną to już nie
Gaz w tych silnikach sprawuje się akurat dobrze, tam nie ma elektroniki, bezpośredniego wtrysku a gniazda zaworowe fabrycznie są przystosowane do montażu instalacji, polecam zasięgnąć wiedzy w internecie.
Bizi78 - 07-06-2019, 10:03
pawel_evo napisał/a: | gniazda zaworowe fabrycznie są przystosowane do montażu instalacji, polecam zasięgnąć wiedzy w internecie. |
Co do przystosowania gniazd to jesteś w strasznym błędzie, wzmocnione były tylko w określonym roczniku .
Musisz trochę poczytać na forum o regulacji zaworów w 1.8 i częstej wymianie szklanek przy instalacjach LPG .
|
|
|