To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Galant 2.0 lewy przegub zewnetrzny?

adam1992 - 10-12-2019, 11:35
Temat postu: Galant 2.0 lewy przegub zewnetrzny?
Witam wszystkich. Mam malutki problem ze swoim Galancikiem, otoz od jakiegos czasu lewy wahacz zewnetrzny zaczął mi "strzelac" podczas ostrego skrętu w prawo a ja to zignorowałem(sam nie wiem dlaczego :| :| ) , a nie dawno doszło do tego swojego rodzaju chorobotanie/harczenie nawet podczas jazdy na prostych kołach ktore nie jest stałe ale pojawia sie dosc czesto i poprostu chichnie. Dodam ze podczas tych anomalii nie m zadnych drgań, szarpania kierownicą czy gałką zmiany biegow. Czy moge byc pewny ze to lewy przegub juz tak manifestuje i nalezy go wymienic? czy to juz moze byc nie tylko przegub zewnetrzny a i wewnetrzny takze?
pozdrawiam Adam

Krzyzak - 10-12-2019, 12:46

Wstrzyknij przez gumę trochę oleju do obu dolnych wahaczy i jeśli ucichnie to problem będzie w nich, pewnie sworznie się zacierają. Jeśli nie, to wtedy przegub, zewnętrzny. Wewnętrzny nie ma nic do tego.
adam1992 - 10-12-2019, 13:15

Krzyzak napisał/a:
Wstrzyknij przez gumę trochę oleju do obu dolnych wahaczy i jeśli ucichnie to problem będzie w nich, pewnie sworznie się zacierają. Jeśli nie, to wtedy przegub, zewnętrzny. Wewnętrzny nie ma nic do tego.

ale co maja do tego wahacze dolne bo nie bardzo rozumiem?

Hugo - 10-12-2019, 14:40

adam1992, to główne wahacze i na ich sworzniach spoczywa prawie cały ciężar przodu auta. Jak kręcisz kierownicą to ciężar się na tym sworzniu obraca.
adam1992 - 10-12-2019, 14:58

Hugo napisał/a:
adam1992, to główne wahacze i na ich sworzniach spoczywa prawie cały ciężar przodu auta. Jak kręcisz kierownicą to ciężar się na tym sworzniu obraca.

no ok, moze nie jestem jakis mega doswiadczony, ale mysle ze mnie zrozumieliscie, bo to podczas jazdy strzela ,zadne hopki,nierownosci czy cos, poprostu prosta droga, no i oczywiscie przy ostrych zakretach

Krzyzak - 10-12-2019, 15:07

Cytat:
poprostu prosta droga, no i oczywiscie przy ostrych zakretac
właśnie - prosta droga, jak są luzy na sworzniu to tak może być
oba sworznie się też obracają przy kręceniu kierownicą - tam nie ma żadnych łożysk, bo nie ma mcphersona

adam1992 - 10-12-2019, 15:37

Krzyzak napisał/a:
Cytat:
poprostu prosta droga, no i oczywiscie przy ostrych zakretac
właśnie - prosta droga, jak są luzy na sworzniu to tak może być
oba sworznie się też obracają przy kręceniu kierownicą - tam nie ma żadnych łożysk, bo nie ma mcphersona

dobrze,czyli w takim razie mam wstrzyknac olej do sworzni i zobaczyc czy nie ma luzow na nich?

Krzyzak - 10-12-2019, 21:31

wstrzyknąć i posłuchać czy stukanie zniknie czy nie - wszystko opisałem wyżej
adam1992 - 14-12-2019, 18:31

Witam, to znow ja. tak jak przypuszczałem przegub zewnetrzny. Pomimo ze odpowiedz uzytkowników "Krzyzak" i "Hugo" nie była wogole trafna ( powiem szczerze ze chyba Panowie mnie kompletnie zle zrozumieli) to chciałbym podziekowac za odpowiedz.
Usterka naprawiona, przegub wymieniony i mysle ze znalazlem winowajce tych czestych chrobotan nawet na prostych kołach, dołaczam zdjecie. Temat mozna zamknac, Dzieki!

https://imgur.com/a/rxaQyrP



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group