To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - [CS3A 1.6] brak kierunkowskazów ,awaryjnych

Kristoof82 - 16-09-2020, 08:27
Temat postu: [CS3A 1.6] brak kierunkowskazów ,awaryjnych
Witam gdzie w tym aucie znajduje sie przerywacz albo przekaźnik od kierunkowskazów i awaryjnych , brak obu
Bizi78 - 16-09-2020, 19:57

Pod maską chyba jest bezpiecznik od awaryjnych, warto sprawdzić.
Następnie warto sprawdzić włącznik awaryjnych, może on krzaczy.

Kristoof82 - 16-09-2020, 23:44

dziękuje za odpowiedz bezpieczniki sprawdzone , ewentualnie jak dobrać się do włącznika chociaż mylę iż będzie winien przekażnik bo podczas włączania manetką kierunku dziwnie buczał i nie zaświecał kierunków potem przestał wydawać jakiekolwiek dźwięki
Bizi78 - 17-09-2020, 07:18

Przekaźniki z tego co widzę na schematach są w etacs.
Ale buczało w okolicy kierownicy, czy skrzynki bezpieczników w aucie :?:
Może ta manetka to jakiś trop :wink: .

Kristoof82 - 17-09-2020, 10:49

buczało raczej skrzynka bezpieczników , można jakoś obejsc by nie wymieniać calego tego etacsa ?

[ Dodano: 17-09-2020, 12:03 ]
ewentualnie przy wymianie tego modułu są jakieś utrudnienia typu immobilizer czy coś , czy tylko wymienia się cały moduł czyli przepina wtyczki i tyle ?

[ Dodano: 17-09-2020, 12:06 ]
lancer kombi 1.6 92 kw rok 2005 rok z klimatyzacją bez halogenów nr modułu komfortu to Mr587873 ale zawsze warto sprawdzić i upewnić się przed wymianą .

[ Dodano: 12-10-2020, 16:57 ]
Witam to jednak nie etaks -moduł komfortu , wymieniony bez zmian , wyłącznik zespolony wymieniony bez zmian , bezpieczniki sprawdzone we wnętrzu i komorze silnika , przełacznik awaryjnych ma 4 kabelki dwa dwukolorowe prawdopodomnie żarówka i dwa jednokolorowe bialy i czarny , zmostkowany biały z czarnym brak reakcji , nie wiem jak sprawdzić włącznik awaryjnych

MitsuGo - 15-10-2020, 07:31

Sprawdziłbym dodatkowo Joint Connector (3) - schemat do Lancera str 90-14. Na to złącze dochodzi wiele mas, także od kierunków i awaryjnych. Inny trop to możliwa przerwa obwodu gdzieś od spodu gniazd bezpieczników i przekaźników. Ta skrzynka zwana - Juction Block (strona 90-10). Pewnie jest wiele innych możliwych przyczyn gdzieś w okablowaniu pojazdu ale może już sobie poradziłeś i dasz nam znać co było.

Czy prócz kierunków i awaryjnych coś może jeszcze przestało działać ? Warto to sprawdzić.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group