To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Pompa paliwa - czy tak powinno być?

jakfaskaf - 01-01-2021, 17:45
Temat postu: Pompa paliwa - czy tak powinno być?
Cześć, wymieniałem dzisiaj pompę paliwa i zaniepokoiła mnie jedna rzecz. Czy w zaznaczonym miejscu powinna znajdować się taka dziwnie zagięta rurka? Nie mam żadnego problemu z samochodem ale wygląda to jak fuszerka :?

Z góry dzięki za odpowiedzi :D

https://images89.fotosik.pl/459/64b494aee43fa9d4med.jpg

Bizi78 - 01-01-2021, 18:35

Wygląda podejrzanie, tutaj masz fotki OE.
https://shopee.com.my/MITSUBISHI-AIRTREK-CU2W-2.0-%282001~2006%29-FUEL-PUMP-100-ORIGINAL-MADE-IN-JAPAN-MR990432-i.141942489.6158177076
A tutaj screen z manuala.


jakfaskaf - 01-01-2021, 18:44

Na schematach widzę, że jest to część o numerze 05220. Za co to konkretnie odpowiada i czy da rade kupić tylko tą konkretną część?
Bizi78 - 01-01-2021, 19:18

jakfaskaf napisał/a:
czy da rade kupić tylko tą konkretną część?

Nową to tylko w ASO, ewentualnie można kupić całą pompę używaną i przełożyć.
Tylko pamiętaj, że element (oringi) zaznaczone literą N na czarnym tle powinny być po każdorazowym demontażu montowane nowe.
Chyba ten element łączy powrót niespalonego paliwa z drugą częścią zbiornika.
Teoretycznie powrót powinien iść do części zbiornika gdzie jest pompa z filtrem.
Przynajmniej ja tak wnioskuję ze schematów :wink: .

Bzyk_R1 - 01-01-2021, 21:41

jakfaskaf, nasi już tam byli. W oryginale tak to wygląda. Robię dużo zdjęć ale lepszego nie mam...


jakfaskaf - 01-01-2021, 22:04

To teraz tak - zostawić to w spokoju czy lepiej poszukać tej brakującej rurki? Nic złego z samochodem się nie dzieje a ceny tego elementu nie zachęcają do zakupu :D
Bzyk_R1 - 01-01-2021, 23:13

Moim zdaniem to zwykły kawałek węża paliwowego z zaciskami na końcach. Nie wiem dokładnie jak tam krąży paliwo. Może był problem z EVAPem i ktoś zamknął obieg. Najważniejsze żeby pompa miała zawsze czysty filtr i miała co pompować :wink:
jakfaskaf - 17-09-2021, 15:58

Kupiłem używany koszyk i zamieniłem ten dziwny wężyk na oryginalny trójniczek. Nie zaobserwowałem żadnych zmian. Nie wiem co autor tej fuszerki miał na myśli :D
JackAZZ - 31-05-2022, 22:20
Temat postu: Pompa DW200 O1T
Witam
Próbowałem dziś zamontować pompe DW200 do Outlandera Turbo, jednak nie pasuje ona idealnie i jest ok. 10 mm za długa. Pytanie do osób które mają już zamontowaną taka pompe. Czy trzeba modyfikować zespół zasilający czy to u mnie jest jakiś niewymiarowy model? Jeżeli można prosiłbym o jakieś zdjęcia po złożeniu. Pozdrawiam

W@sio - 01-06-2022, 10:04

Coś dziwnego opowiadasz, u mnie wskoczyła ideolo, jest dokładnie tych samych wymiarów co pompa z EVO, którą miałem wcześniej. (kupiłem DW200 dedykowaną do EVO). Zdjęć niestety nie robiłem, bo składałem na szybko. Na pewno wskoczyła do końca w koszyk?
Bzyk_R1 - 01-06-2022, 10:52

Temat scalam z innym podobnym dotyczącym tej sprawy. Lepszych zdjęć nie mam. Montowałem kilka tych pomp już i wszystkie pasowały bez problemu. Musiałeś coś źle złożyć.
JackAZZ - 01-06-2022, 21:57

Wygląda to tak:
[img][/img]
[img][/img]
Przyznaje się do błędu, bo zamówiłem dedykowane do Evo i zestaw montażowy nie zawiera wtyczki do pompy, jutro jednak ją bede miał. Zamierzam wyciąć otwór w dolnym plastiku aby zmieścił się filterek, tak by dalej był podtrzymywany.

kazma - 28-06-2022, 13:44

Filtry dostępne na allegro pasują idealnie, ostatnio sam rozbierałem swoją i przy okazji go wymieniłem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group