Outlander I GEN Techniczne - Przewody zapłonowe O1T
alwxis12 - 18-08-2021, 11:46 Temat postu: Przewody zapłonowe O1T Witam, podpowie ktoś jak to jest z przewodami ? Szukałem po tematach i w którymś gdzieś ktoś pisał o polecanych sportowych do Evo, ale nie mogę teraz znaleźć. Mam jeden przewód oryginalny a drugi niestety NGK i czasami zdarza mu się mulić miśka :/ Chce zamienić na coś sprawdzonego nawet byłbym skłonny kupić te od Evo tylko nie mogę teraz znaleźć
tościk - 18-08-2021, 12:13
W turbiaczach chyba już większość na Magnecorach lata. I chyba wszystkie kupowane w Tomson Motorsport. Są na zamówienie, pamiętam, że płaci się najpierw jakąś zaliczkę, potem przy odbiorze resztę.
https://tomson.com.pl/product-pol-3750-Przewody-zaplonowe-Magnecor-45308-KV85-Mitsubishi-Lancer-Evo-IV-V-VI-VII-VIII-IX.html
alwxis12 - 18-08-2021, 21:07
Dzięki tościk A jak z cewkami ? w@sio pisał w którymś temacie z 2018 że lata już długo na cewkach firmy ERA, szukałem na necie i niby znalazłem ale są opisane że pasują do VW i nie wiem które dokładnie. Kable zamówione
Też pytanie z innej beczki, jak tu jest realizowany wskaźnik poziomu paliwa? Jest pływak czy liczy czas otwarcia wtrysków ? Lecę sobie na gazie a mimo to ubywa mi na wskaźniku i komputer pokazuje 50km zasięgu mimo że wskaźnik w połowie Czyżby "cudowni" gaziarze ode mnie ustawili podlewanie benzynką przy strojeniu ?
tościk - 19-08-2021, 08:00
alwxis12 napisał/a: | A jak z cewkami ? w@sio pisał w którymś temacie z 2018 że lata już długo na cewkach firmy ERA, szukałem na necie i niby znalazłem ale są opisane że pasują do VW i nie wiem które dokładnie. |
Wedle mojej wiedzy nadal jesteśmy w miejscu, gdzie tylko OEM dają radę. Kojarzy mi się, że W@sio chyba miał jakieś problemy, ale nie jestem na 100% pewien, więc musiał by potwierdzić (lub ktoś z grupy, kto ma lepsze info ode mnie).
Fighter001 - 19-08-2021, 14:51
Ja mam kable ngk i działają, mierzyłem je miernikiem i mieszczą się w normie, do serii mogą być. Z cewkami jest gorzej kupiłem nowe zamienniki i sypało zapłonem. W końcu kupiłem używane oryginalne i działa.
alwxis12 - 19-08-2021, 23:15
Na szczęście moje działają, przewód jeden zrobił mi psikusa i strzelił gdy świecy zachciało się latać hehe.
Ponawiam pytanie o wskaźnik paliwa, zrobiłem dziś 60km część na gazie część na LPG i wskaźnik z połowy baku zszedł pomiędzy ostatnią a przedostatnią kreskę Nie uwierzę że spaliłem ponad 20l beny, znów pojadę tankować a pistolet mi odbije po 20paru litrach mimo że wskaźnik pokazywał 1/4 baku, trochę to irytujące.
luk2501 - 20-08-2021, 11:50
Tak jest i u mnie często mam zalane prawie do pełna i wskazówka stoi bardzo długo w miejscu , najszybciej schodzi jak spadnie poniżej połowy właśnie do pierwszej kreski od strony rezerwy. U mnie przy takim stanie wlewam ok 10 litrów benzyny i z powrotem mam prawie połowę zbiornika. Na lpg zrobię ok 150km to mi dopiero zgaśnie jedna kropka a potem moment i rezerwa. Jak jadę w trasie to często na autostradzie przełączam na Pb żeby wtryski trochę popracowały.
tościk - 20-08-2021, 13:13
alwxis12 napisał/a: | Ponawiam pytanie o wskaźnik paliwa, zrobiłem dziś 60km część na gazie część na LPG i wskaźnik z połowy baku zszedł pomiędzy ostatnią a przedostatnią kreskę |
Może dziura?
Wskaźnik analogowy jest oparty na pływaku, przy spokojnej jeździe na gazie, gdzie dotrysk benzyny nie wchodzi, to dużych wahań nie mam. Wiadomo, że benzyna krąży w układzie, jakieś przechyły na pochyłach są, to sobie lekko drgnie wskazówka. Ale jak teraz mam pełny bak, to wahnie się tak może o dwa milimetry w jedną czy drugą (równo z kreską, albo trochę za). Największe wahania zawsze miałem poniżej połowy i tam faktycznie wskazówka jakoś szybciej schodzi w dół.
Jeśli chodzi o wyliczany zasięg to tutaj musi być jakieś combo. W trakcie jazdy się zmniejsza w miarę pokonywanych kilometrów, ale w końcu po jakimś czasie (może jak się pływak ruszy mocniej) wraca do właściwego. Odkąd mam niedziurawy bak i ciągle zalany na więcej niż połowę, to nie miałem przypadku, żeby mi pipczało, że się zasięg skończył.
Bzyk_R1 - 20-08-2021, 13:43
Zasięg na kompie liczony jest na podstawie czasu otwarcia wtryskiwaczy benzynowych i ubywa nawet jeżdżąc na lpg. Kwestia tego jak gazownicy założyli emulator wtryskiwaczy.
roger18sx - 20-08-2021, 22:08
U mnie po założeniu przewodów ngk zaczeły się cyrki więc założyłem ponownie blueprinty i działa.Jezdzę już ponad miesiąc na cewkach delphi i narazie dają radę.
Radek - 25-08-2021, 11:49
Ja do popr,edniego turbiaka kupiłem w ramach eksperymentu kable Tesla (60zl kpl?) Śmigały spoko, LPG było.
alwxis12 - 30-08-2021, 21:06
Wróciłem wczoraj z Niemiec, trasa 1600km w jedną stronę i 1600 powrót. Taki trochę test po remoncie zawieszenia z przodu co opiszę w swoim temacie jak tylko znajdę chwilę. Dziury nie ma na pewno bo raz że byłoby czuć a dwa to ubywa przy jeździe tylko. W każdym razie na trasie znowu cyrki z ilością paliwa, na LPG jazda 120-180 mieszana i wyszło mi że zbiornik 60 wystarczył na 440Km, chcąc przyoszczedzic aby nie tankować u szkopów Niemcy przyjechałem na pb i po powrocie po jakichś 550Km na granicy gdy już rezerwa się zapaliła zatankowałem 30l pb i LPG do fulla...wsiadamy do auta a tam pelny bak pb...[Edit] ?! Rozumiem zbiornik 60l i rezerwa się pali w zależności od zużycia układu ale bez przesady żeby ta rozbieżność to była 1/2 hahahaha. Dostałem nowe służbowe auto już na codzień pod dom i coś czuję że stara pompa wyleci, przeczyszcze wszystko co się da,ogólnie będzie dekompozycja wielu części ktoś pisał fajny patent na wymianę rury wlewu paliwa na plastikową to może coś się pomodzi, mój syczy po odkręceniu więc jeszcze pośmiga ale już swoje lata ma.
tościk - 31-08-2021, 10:30
To wygląda na problem z pływakiem jakiś. Z historii o swoim egzemplarzu znalezionych tu na forum wyszło mi, że poprzednia właścicielka miała wpięty alarm w pompę. Jak jej to pogniło i uziemiło auto, to jakiś majster co to rozbrajał uszkodził pływak przy okazji. Więc podejrzewam, że można to dość łatwo zrobić. Jednak sam w tamtych okolicach nie grzebałem, więc ciężko mi coś więcej powiedzieć.
roger18sx - 08-02-2022, 22:30
W sobotę wywaliłem oryginalny układ zapłonowy bo mnie ciągle drażnił i poszły cewki denso 099700-070 z hondy civic 7 2.0 type r vtec. Działa to bardzo dobrze , nawet na lpg. Zero szarpnięć i wypadania zapłonów. Link do filmu. https://www.youtube.com/watch?v=luDVlZ7gbOE
Bzyk_R1 - 09-02-2022, 12:04
roger18sx, opisz tutaj jak z montażem, czy dużo problemów jest z wiązkami jak to trzeba przerobić? Temat bardzo ciekawy biorąc pod uwagę ceny OEM cewek i jakość zamienników.
|
|
|