Przewody zapłonowe O1T |
Autor |
Wiadomość |
alwxis12
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020 Posty: 35 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 18-08-2021, 11:46 Przewody zapłonowe O1T
|
|
|
Witam, podpowie ktoś jak to jest z przewodami ? Szukałem po tematach i w którymś gdzieś ktoś pisał o polecanych sportowych do Evo, ale nie mogę teraz znaleźć. Mam jeden przewód oryginalny a drugi niestety NGK i czasami zdarza mu się mulić miśka :/ Chce zamienić na coś sprawdzonego nawet byłbym skłonny kupić te od Evo tylko nie mogę teraz znaleźć |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
|
|
|
 |
alwxis12
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020 Posty: 35 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 18-08-2021, 21:07
|
|
|
Dzięki tościk A jak z cewkami ? w@sio pisał w którymś temacie z 2018 że lata już długo na cewkach firmy ERA, szukałem na necie i niby znalazłem ale są opisane że pasują do VW i nie wiem które dokładnie. Kable zamówione
Też pytanie z innej beczki, jak tu jest realizowany wskaźnik poziomu paliwa? Jest pływak czy liczy czas otwarcia wtrysków ? Lecę sobie na gazie a mimo to ubywa mi na wskaźniku i komputer pokazuje 50km zasięgu mimo że wskaźnik w połowie Czyżby "cudowni" gaziarze ode mnie ustawili podlewanie benzynką przy strojeniu ? |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 19-08-2021, 08:00
|
|
|
alwxis12 napisał/a: | A jak z cewkami ? w@sio pisał w którymś temacie z 2018 że lata już długo na cewkach firmy ERA, szukałem na necie i niby znalazłem ale są opisane że pasują do VW i nie wiem które dokładnie. |
Wedle mojej wiedzy nadal jesteśmy w miejscu, gdzie tylko OEM dają radę. Kojarzy mi się, że W@sio chyba miał jakieś problemy, ale nie jestem na 100% pewien, więc musiał by potwierdzić (lub ktoś z grupy, kto ma lepsze info ode mnie). |
|
|
|
 |
Fighter001
Forumowicz
Auto: Colt CZC Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lip 2017 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-08-2021, 14:51
|
|
|
Ja mam kable ngk i działają, mierzyłem je miernikiem i mieszczą się w normie, do serii mogą być. Z cewkami jest gorzej kupiłem nowe zamienniki i sypało zapłonem. W końcu kupiłem używane oryginalne i działa. |
|
|
|
 |
alwxis12
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020 Posty: 35 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 19-08-2021, 23:15
|
|
|
Na szczęście moje działają, przewód jeden zrobił mi psikusa i strzelił gdy świecy zachciało się latać hehe.
Ponawiam pytanie o wskaźnik paliwa, zrobiłem dziś 60km część na gazie część na LPG i wskaźnik z połowy baku zszedł pomiędzy ostatnią a przedostatnią kreskę Nie uwierzę że spaliłem ponad 20l beny, znów pojadę tankować a pistolet mi odbije po 20paru litrach mimo że wskaźnik pokazywał 1/4 baku, trochę to irytujące. |
|
|
|
 |
luk2501
Forumowicz
Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2016 Posty: 175 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 20-08-2021, 11:50
|
|
|
Tak jest i u mnie często mam zalane prawie do pełna i wskazówka stoi bardzo długo w miejscu , najszybciej schodzi jak spadnie poniżej połowy właśnie do pierwszej kreski od strony rezerwy. U mnie przy takim stanie wlewam ok 10 litrów benzyny i z powrotem mam prawie połowę zbiornika. Na lpg zrobię ok 150km to mi dopiero zgaśnie jedna kropka a potem moment i rezerwa. Jak jadę w trasie to często na autostradzie przełączam na Pb żeby wtryski trochę popracowały. |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 20-08-2021, 13:13
|
|
|
alwxis12 napisał/a: | Ponawiam pytanie o wskaźnik paliwa, zrobiłem dziś 60km część na gazie część na LPG i wskaźnik z połowy baku zszedł pomiędzy ostatnią a przedostatnią kreskę |
Może dziura?
Wskaźnik analogowy jest oparty na pływaku, przy spokojnej jeździe na gazie, gdzie dotrysk benzyny nie wchodzi, to dużych wahań nie mam. Wiadomo, że benzyna krąży w układzie, jakieś przechyły na pochyłach są, to sobie lekko drgnie wskazówka. Ale jak teraz mam pełny bak, to wahnie się tak może o dwa milimetry w jedną czy drugą (równo z kreską, albo trochę za). Największe wahania zawsze miałem poniżej połowy i tam faktycznie wskazówka jakoś szybciej schodzi w dół.
Jeśli chodzi o wyliczany zasięg to tutaj musi być jakieś combo. W trakcie jazdy się zmniejsza w miarę pokonywanych kilometrów, ale w końcu po jakimś czasie (może jak się pływak ruszy mocniej) wraca do właściwego. Odkąd mam niedziurawy bak i ciągle zalany na więcej niż połowę, to nie miałem przypadku, żeby mi pipczało, że się zasięg skończył. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 20-08-2021, 13:43
|
|
|
Zasięg na kompie liczony jest na podstawie czasu otwarcia wtryskiwaczy benzynowych i ubywa nawet jeżdżąc na lpg. Kwestia tego jak gazownicy założyli emulator wtryskiwaczy. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
roger18sx
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2020 Posty: 82 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 20-08-2021, 22:08
|
|
|
U mnie po założeniu przewodów ngk zaczeły się cyrki więc założyłem ponownie blueprinty i działa.Jezdzę już ponad miesiąc na cewkach delphi i narazie dają radę. |
|
|
|
 |
Radek
Mitsumaniak
Auto: CA0 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Gru 2008 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-08-2021, 11:49
|
|
|
Ja do popr,edniego turbiaka kupiłem w ramach eksperymentu kable Tesla (60zl kpl?) Śmigały spoko, LPG było. |
|
|
|
 |
alwxis12
Forumowicz
Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020 Posty: 35 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 30-08-2021, 21:06
|
|
|
Wróciłem wczoraj z Niemiec, trasa 1600km w jedną stronę i 1600 powrót. Taki trochę test po remoncie zawieszenia z przodu co opiszę w swoim temacie jak tylko znajdę chwilę. Dziury nie ma na pewno bo raz że byłoby czuć a dwa to ubywa przy jeździe tylko. W każdym razie na trasie znowu cyrki z ilością paliwa, na LPG jazda 120-180 mieszana i wyszło mi że zbiornik 60 wystarczył na 440Km, chcąc przyoszczedzic aby nie tankować u szkopów Niemcy przyjechałem na pb i po powrocie po jakichś 550Km na granicy gdy już rezerwa się zapaliła zatankowałem 30l pb i LPG do fulla...wsiadamy do auta a tam pelny bak pb...[Edit] ?! Rozumiem zbiornik 60l i rezerwa się pali w zależności od zużycia układu ale bez przesady żeby ta rozbieżność to była 1/2 hahahaha. Dostałem nowe służbowe auto już na codzień pod dom i coś czuję że stara pompa wyleci, przeczyszcze wszystko co się da,ogólnie będzie dekompozycja wielu części ktoś pisał fajny patent na wymianę rury wlewu paliwa na plastikową to może coś się pomodzi, mój syczy po odkręceniu więc jeszcze pośmiga ale już swoje lata ma. |
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 30-08-2021, 22:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 31-08-2021, 10:30
|
|
|
To wygląda na problem z pływakiem jakiś. Z historii o swoim egzemplarzu znalezionych tu na forum wyszło mi, że poprzednia właścicielka miała wpięty alarm w pompę. Jak jej to pogniło i uziemiło auto, to jakiś majster co to rozbrajał uszkodził pływak przy okazji. Więc podejrzewam, że można to dość łatwo zrobić. Jednak sam w tamtych okolicach nie grzebałem, więc ciężko mi coś więcej powiedzieć. |
|
|
|
 |
roger18sx
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2020 Posty: 82 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 08-02-2022, 22:30
|
|
|
W sobotę wywaliłem oryginalny układ zapłonowy bo mnie ciągle drażnił i poszły cewki denso 099700-070 z hondy civic 7 2.0 type r vtec. Działa to bardzo dobrze , nawet na lpg. Zero szarpnięć i wypadania zapłonów. Link do filmu. https://www.youtube.com/watch?v=luDVlZ7gbOE |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 09-02-2022, 12:04
|
|
|
roger18sx, opisz tutaj jak z montażem, czy dużo problemów jest z wiązkami jak to trzeba przerobić? Temat bardzo ciekawy biorąc pod uwagę ceny OEM cewek i jakość zamienników. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
|