Eclipse - Techniczne - popychacze hydrauliczne w Eclipse 1g -1994
Anonymous - 26-04-2007, 13:30 Temat postu: popychacze hydrauliczne w Eclipse 1g -1994 Czy wymieniał juz ktoś popychacze hydrauliczne w 4G63?
Jeśli tak ,to w jakiej cenie był zakup i gdzie?Czy wymiana dała pożądany i oczekiwany skutek...?-cisza pod pokrywą zaworów?
kiepuczi - 30-04-2007, 23:12
600 PLN
Adaho_krak - 30-04-2007, 23:49
kiepuczi, rozwiń temat , bo to dość interesujące, ta cena z wymianą czy same bety, i czy efekt jest, czy wymiana nie ma większego sensu
Anonymous - 02-05-2007, 21:16
ta cena to bebechy. na ori częściach. ja własnie rozłożyłem pół silnika, jutro kończe dzieło. a w piątek za tydzień składam silnik na nowiutkich popychaczach, uszczelce cometica no i szpilkach arp przy okazji wymieniam uszczelniacze zaworowe na fereea bo miałem walnięte.
do wymiany popychaczy potrzebujesz:
-popychacze
-uszczelkę głowicy
-śruby głowicy
w piątek będe znał odpowiedź na ile to pomogło. no i inna sprawa to dobry olej. gęstrzy załatwia sprawę. w turbo na pewno z 10w z przodu. w gs'ach dużo osób valvo max life poleca.
Wook@sH - 02-05-2007, 21:53
SAMAEL napisał/a: | do wymiany popychaczy potrzebujesz:
-popychacze
-uszczelkę głowicy
-śruby głowicy |
Chyba samą uszczelkę pokrywy zaworów.Przecież całej głowicy nie potrzeba ściągać, przy okzaji można tez uszczelniacze wałków wymienić jeżeli są stare.
Anonymous - 03-05-2007, 07:48
no teoretycznie da się same uszczelniacze "od góry" wymieniać ale czy warto ?? lepiej kompleksowo i na zapas wymienić uszczelkę pod głowicą, dotrzeć zawory, wyczyścić cały nagar itp.
e-gen - 17-05-2007, 14:06
Wymiana popychaczy oczywiście jest możliwa a nawet wskazana bez zdejmowania głowicy, chyba że planujesz jakieś modyfikacje w bloku/głowicy.
Wymiana popychaczy HOW TO
Anonymous - 18-05-2007, 18:13
wiem wiem. jakoś chyba nie zajażyłem .... w razie czego mogę sprzedać za psi pieniądze dwa komplety 16stu popychaczy jeden z 2g i jeden z 1g, w 2g dwa hałasowały w 1g nie wiem bo to z zakupionej głowicy, wymiana jest łatwa więc możesz sobie dobrać tylko te co nie hałasują
Anonymous - 31-05-2007, 22:42
No dobra, a może ktoś mi wyjaśni na czym polega różnica pomiędzy popychaczami, a raczej ich zastosowaniem? Popychacze do 4G63 2,0 wolnossącego sa dwojakiego rodzaju: jeden ma otwór olejowy 1mm a drugi 3mm. O co tu chodzi?
Anonymous - 06-07-2007, 11:14
o to chodzi że te 1mm są gorsze różnią się wysokością, nie pamiętam gdzie jakie były, ale popularną przeróbką jest wkładanie tych z większą dziórką, np. regulatory topline mają dziórkę 3mm a pasują w miejsce tych 1mm. szybciej się napełniąją, krócej na zimnym terkoczą o ile wogóle no i szybciej się odpowietrzaja.
Anonymous - 06-07-2007, 11:44
- Lepiej późno niż wcale. Powiedziała babcia spóźniając się na pociąg. Dzięki SAMAEL
marekrybnik89 - 19-02-2010, 04:42
a czy może mi ktoś poradzić czy popychacze z 4g63 SOHC bedą pasowały do 4g63 DOHC ?
zenek_bb - 19-02-2010, 07:44
teraz specjalnie patrzyłem do manuali jakie mam, mitsubishi nie rozróżnia typów pomiędzy silnikiem SOHC a DOHC i podaje tylko to:
Lash adjuster
Leak down test
Remarks: Diesel fuel at 15 - 20°C (59 - 68°F)
4 - 20 seconds/l mm I.04 in.)
więc chyba są te same, ale nie mam 100% pewności, zadzwoń do Inter Carsu i zapytaj się o nie, wg katalogów powiedzą Ci czy do obu silników wchodzi ta sama część
marekrybnik89 - 16-08-2011, 14:58
a czy popychacze z silników 420a i D32A sa takie same?
kafar_1989 - 16-08-2011, 21:17
silniki 420a i 4g63 sa calkowicie inne i hydro raczej nie podejdzie
|
|
|