popychacze hydrauliczne w Eclipse 1g -1994 |
Autor |
Wiadomość |
mcrec [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2007, 13:30 popychacze hydrauliczne w Eclipse 1g -1994
|
|
|
Czy wymieniał juz ktoś popychacze hydrauliczne w 4G63?
Jeśli tak ,to w jakiej cenie był zakup i gdzie?Czy wymiana dała pożądany i oczekiwany skutek...?-cisza pod pokrywą zaworów? |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 30-04-2007, 23:12
|
|
|
600 PLN |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-04-2007, 23:49
|
|
|
kiepuczi, rozwiń temat , bo to dość interesujące, ta cena z wymianą czy same bety, i czy efekt jest, czy wymiana nie ma większego sensu |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2007, 21:16
|
|
|
ta cena to bebechy. na ori częściach. ja własnie rozłożyłem pół silnika, jutro kończe dzieło. a w piątek za tydzień składam silnik na nowiutkich popychaczach, uszczelce cometica no i szpilkach arp przy okazji wymieniam uszczelniacze zaworowe na fereea bo miałem walnięte.
do wymiany popychaczy potrzebujesz:
-popychacze
-uszczelkę głowicy
-śruby głowicy
w piątek będe znał odpowiedź na ile to pomogło. no i inna sprawa to dobry olej. gęstrzy załatwia sprawę. w turbo na pewno z 10w z przodu. w gs'ach dużo osób valvo max life poleca. |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 02-05-2007, 21:53
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | do wymiany popychaczy potrzebujesz:
-popychacze
-uszczelkę głowicy
-śruby głowicy |
Chyba samą uszczelkę pokrywy zaworów.Przecież całej głowicy nie potrzeba ściągać, przy okzaji można tez uszczelniacze wałków wymienić jeżeli są stare. |
_________________
 |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2007, 07:48
|
|
|
no teoretycznie da się same uszczelniacze "od góry" wymieniać ale czy warto ?? lepiej kompleksowo i na zapas wymienić uszczelkę pod głowicą, dotrzeć zawory, wyczyścić cały nagar itp. |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 17-05-2007, 14:06
|
|
|
Wymiana popychaczy oczywiście jest możliwa a nawet wskazana bez zdejmowania głowicy, chyba że planujesz jakieś modyfikacje w bloku/głowicy.
Wymiana popychaczy HOW TO |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2007, 18:13
|
|
|
wiem wiem. jakoś chyba nie zajażyłem .... w razie czego mogę sprzedać za psi pieniądze dwa komplety 16stu popychaczy jeden z 2g i jeden z 1g, w 2g dwa hałasowały w 1g nie wiem bo to z zakupionej głowicy, wymiana jest łatwa więc możesz sobie dobrać tylko te co nie hałasują |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2007, 22:42
|
|
|
No dobra, a może ktoś mi wyjaśni na czym polega różnica pomiędzy popychaczami, a raczej ich zastosowaniem? Popychacze do 4G63 2,0 wolnossącego sa dwojakiego rodzaju: jeden ma otwór olejowy 1mm a drugi 3mm. O co tu chodzi? |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2007, 11:14
|
|
|
o to chodzi że te 1mm są gorsze różnią się wysokością, nie pamiętam gdzie jakie były, ale popularną przeróbką jest wkładanie tych z większą dziórką, np. regulatory topline mają dziórkę 3mm a pasują w miejsce tych 1mm. szybciej się napełniąją, krócej na zimnym terkoczą o ile wogóle no i szybciej się odpowietrzaja. |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-07-2007, 11:44
|
|
|
- Lepiej późno niż wcale. Powiedziała babcia spóźniając się na pociąg. Dzięki SAMAEL |
|
|
|
 |
marekrybnik89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 19-02-2010, 04:42
|
|
|
a czy może mi ktoś poradzić czy popychacze z 4g63 SOHC bedą pasowały do 4g63 DOHC ? |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-02-2010, 07:44
|
|
|
teraz specjalnie patrzyłem do manuali jakie mam, mitsubishi nie rozróżnia typów pomiędzy silnikiem SOHC a DOHC i podaje tylko to:
Lash adjuster
Leak down test
Remarks: Diesel fuel at 15 - 20°C (59 - 68°F)
4 - 20 seconds/l mm I.04 in.)
więc chyba są te same, ale nie mam 100% pewności, zadzwoń do Inter Carsu i zapytaj się o nie, wg katalogów powiedzą Ci czy do obu silników wchodzi ta sama część |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
marekrybnik89
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 16-08-2011, 14:58
|
|
|
a czy popychacze z silników 420a i D32A sa takie same? |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 16-08-2011, 21:17
|
|
|
silniki 420a i 4g63 sa calkowicie inne i hydro raczej nie podejdzie |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
|