Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
popychacze hydrauliczne w Eclipse 1g -1994
Autor Wiadomość
mcrec
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2007, 13:30   popychacze hydrauliczne w Eclipse 1g -1994

Czy wymieniał juz ktoś popychacze hydrauliczne w 4G63?
Jeśli tak ,to w jakiej cenie był zakup i gdzie?Czy wymiana dała pożądany i oczekiwany skutek...?-cisza pod pokrywą zaworów?
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 30-04-2007, 23:12   

600 PLN
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-04-2007, 23:49   

kiepuczi, rozwiń temat , bo to dość interesujące, ta cena z wymianą czy same bety, i czy efekt jest, czy wymiana nie ma większego sensu :?: :?: :?: :?: :|
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 02-05-2007, 21:16   

ta cena to bebechy. na ori częściach. ja własnie rozłożyłem pół silnika, jutro kończe dzieło. a w piątek za tydzień składam silnik na nowiutkich popychaczach, uszczelce cometica no i szpilkach arp przy okazji wymieniam uszczelniacze zaworowe na fereea bo miałem walnięte.

do wymiany popychaczy potrzebujesz:
-popychacze
-uszczelkę głowicy
-śruby głowicy

w piątek będe znał odpowiedź na ile to pomogło. no i inna sprawa to dobry olej. gęstrzy załatwia sprawę. w turbo na pewno z 10w z przodu. w gs'ach dużo osób valvo max life poleca.
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 02-05-2007, 21:53   

SAMAEL napisał/a:
do wymiany popychaczy potrzebujesz:
-popychacze
-uszczelkę głowicy
-śruby głowicy


Chyba samą uszczelkę pokrywy zaworów.Przecież całej głowicy nie potrzeba ściągać, przy okzaji można tez uszczelniacze wałków wymienić jeżeli są stare.
_________________

 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2007, 07:48   

no teoretycznie da się same uszczelniacze "od góry" wymieniać ale czy warto ?? lepiej kompleksowo i na zapas wymienić uszczelkę pod głowicą, dotrzeć zawory, wyczyścić cały nagar itp.
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 17-05-2007, 14:06   

Wymiana popychaczy oczywiście jest możliwa a nawet wskazana bez zdejmowania głowicy, chyba że planujesz jakieś modyfikacje w bloku/głowicy.

Wymiana popychaczy HOW TO
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2007, 18:13   

wiem wiem. jakoś chyba nie zajażyłem .... w razie czego mogę sprzedać za psi pieniądze dwa komplety 16stu popychaczy jeden z 2g i jeden z 1g, w 2g dwa hałasowały w 1g nie wiem bo to z zakupionej głowicy, wymiana jest łatwa więc możesz sobie dobrać tylko te co nie hałasują ;)
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2007, 22:42   

No dobra, a może ktoś mi wyjaśni na czym polega różnica pomiędzy popychaczami, a raczej ich zastosowaniem? Popychacze do 4G63 2,0 wolnossącego sa dwojakiego rodzaju: jeden ma otwór olejowy 1mm a drugi 3mm. O co tu chodzi?
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2007, 11:14   

o to chodzi że te 1mm są gorsze ;) różnią się wysokością, nie pamiętam gdzie jakie były, ale popularną przeróbką jest wkładanie tych z większą dziórką, np. regulatory topline mają dziórkę 3mm a pasują w miejsce tych 1mm. szybciej się napełniąją, krócej na zimnym terkoczą o ile wogóle no i szybciej się odpowietrzaja.
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2007, 11:44   

- Lepiej późno niż wcale. Powiedziała babcia spóźniając się na pociąg. :wink: Dzięki SAMAEL
 
 
marekrybnik89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Rybnik
Wysłany: 19-02-2010, 04:42   

a czy może mi ktoś poradzić czy popychacze z 4g63 SOHC bedą pasowały do 4g63 DOHC ?
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-02-2010, 07:44   

teraz specjalnie patrzyłem do manuali jakie mam, mitsubishi nie rozróżnia typów pomiędzy silnikiem SOHC a DOHC i podaje tylko to:

Lash adjuster
Leak down test
Remarks: Diesel fuel at 15 - 20°C (59 - 68°F)
4 - 20 seconds/l mm I.04 in.)

więc chyba są te same, ale nie mam 100% pewności, zadzwoń do Inter Carsu i zapytaj się o nie, wg katalogów powiedzą Ci czy do obu silników wchodzi ta sama część
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
marekrybnik89 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 30
Skąd: Rybnik
Wysłany: 16-08-2011, 14:58   

a czy popychacze z silników 420a i D32A sa takie same?
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 16-08-2011, 21:17   

silniki 420a i 4g63 sa calkowicie inne i hydro raczej nie podejdzie :P
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.