To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

LPG - Mikser udusił mojego Kliperka?

Anonymous - 27-04-2007, 15:27
Temat postu: Mikser udusił mojego Kliperka?
Byłem dzisiaj na hamowni i wynik mnie załamał.Pomiar był robiony na benzynie ale mikser nadaj siedzial w dolocie.Zerknijcie na wykres czy te 30 martwych koni to w głównej mierze wina wąskiego gardła miksera?Tak troche wygląda bo maksymalna moc juz jest osiagalna przy 5800 o powinna wzrastac jeszcze przez 1000 obrotów.Moment też jakis taki pofalowany.W majowy weekend wyciagne mikser i zobacze czy bedzie lepiej.Tymczasem napiszcie czy moze ktoś robił próby na benzynie z mikserem i pożniej bez miksera.

Bartek - 27-04-2007, 15:56

Moc mocą - popatrz na moment obrotowy...... tu też braki są spore

LPG albo lans...... jak chcesz kupić garnitur dobry i tani to od razu kup 2........

Anonymous - 27-04-2007, 21:24

Rozumiem i liczylem sie z tym ale nie wiedzialem ze jak ma byc tanio to mi rękawy pourywają....
piotras - 27-04-2007, 22:29

Kiedyś widziałem gdzieś wykres BMW z przed instalacji i po. Przed miało coś około 190 KM a po okolice 140 (niezaleznie czy był przełączony na Pb czy LPG róznica może była około 5-8 KM)
Marcino - 27-04-2007, 23:15

Ciekawe jak by to było na blosie..... moze warto spróbowac,
Pozdr

saphire - 28-04-2007, 07:26

Mikser bardzo zmniejsza przelot no i silnik bardzo traci na mocy. Można się pobawić z blosem albo zrobić porządnie sekwencyjną - teraz ceny na sekwencje spadły - kumpel niedawno montował za 2.5 tyś. Po cholerę pchacie się w miksery? Później strzał gazu w kolektorze i przepływka do wywalenia i koszty przewyższają zysk z instalacji. Ech... :shock:
Anonymous - 28-04-2007, 10:58

Po cholere pchać się w miksery?ano mikser był załozony jakis czas temu kiedy jeszcze sekwenxcja wcale nie byla taka taniuśka no i przecież nie wyrzuce jednego gazu zeby wlozyć drugi.Własnie jade na dzialke i testy beda robione z i bez miksera.Za hamownie bedzie służyła moja ukochana i stoper a jakis odcinek testowy sie na wiosce znajdzie.Tym samym zycze wszystkim spokonjego, należytego odpoczynku w weekend i czasu na dopieszczenie naszych wozideł.
Karwoś - 28-04-2007, 12:44

Za 2300 się bez problemu założy teraz - ja założyłem za 2400 do 2.3l - spalanie do 15 w mieście - oczywiście jak pociskam to i więcej spali :) ale chodzi bardzo dobrze . No i takich strat na pewno nie będzie.
Anonymous - 29-04-2007, 17:35

Znajomy hamował golfa VR6 z mikserem. Z pierwotnych 178 zostało mu jakieś 125KM (na benzynie). Sam kiedyś, jeszcze na sprawnym gaźniku, zdjąłem mikser na próbę i przeżyłem szok jak silnik odżył. Ale nic dziwnego. Gaźnik miał sumaryczny przelot odpowiadający zwężce 36mm, a gaziarze mikser założyli na niego 27 czy 28mm.
Anonymous - 03-05-2007, 16:00

Wyrwałem tego parszywca z rury i faktycznie jest różnica,nie jakas oszalamiajaca ale napewno odczuwalna,nawet dzwiek silnika byl taki bardziej rasowy.Niestety włozylem mikser spowrotem po testach,mam nadzieje ze bedzie mnie kiedys stac na wyrzucenie tego padalca na stale.
krzysio1972 - 04-05-2007, 09:57

Z LPG wcale nie musi byc tak zle, nawet z mikserem. Ale komu dzisiaj sie chce dobierac mikser jak za instalke bierze sie 1.3 pln, a zarobku w tym jest moze 200pln.

Tu jest link do strony chojanckiego z wykresami z hamowni, sa tez samochody z lpg, ze zwalona instalka i poprawnie zalozona i wyregulowana.

Wook@sH - 04-05-2007, 14:39

krzysio1972, na stronie Chojnackiego nic nie wynika z tego co piszesz, bo albo jest napisane i podane ze był test robiony na LPG lub na PB, lub przed zrobieniem przeróbki w silniku i po. A nie ma nigdzie napisane ze był test z instalacją LPG i bez niej.A tylko wtedy można różnicę zauwżyć, i mówię tu tylko o inst I i II generacji,
A co do doboru miksera, to też nie takie łatwe bo jak za mało przytkasz przelot to podciśnienie nie bedzie się odpowiednie tworzyło i np obr biegu jałowego będą ciężkie do wyregulowania.

Hubeeert - 04-05-2007, 19:52

Wook@sH napisał/a:
albo jest napisane i podane ze był test robiony na LPG lub na PB, lub przed zrobieniem przeróbki w silniku i po. A nie ma nigdzie napisane ze był test z instalacją LPG i bez niej.

Zwracam uwage, ze raczej trudno jest zrobic test na LPG bez instalacji LPG

Wook@sH - 04-05-2007, 19:59

Tak Hubert, ale w odwrotnej kolejności juz łatwiej ;) Czyli po prostu jeden test przed założeniem dugi po założeniu. Lub tez jeżeli jest to inst II gen to można spróbować z wyciągniętą bum-klapką i mikserem, sam byłbym ciekaw czy taki prosty zabieg juz spowoduje ze silnik odzyska mocy.
Hubeeert - 04-05-2007, 20:01

Wook@sH napisał/a:
sam byłbym ciekaw czy taki prosty zabieg juz spowoduje ze silnik odzyska mocy
tak - pozbywasz sie zwezki


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group