Mikser udusił mojego Kliperka? |
Autor |
Wiadomość |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2007, 15:27 Mikser udusił mojego Kliperka?
|
|
|
Byłem dzisiaj na hamowni i wynik mnie załamał.Pomiar był robiony na benzynie ale mikser nadaj siedzial w dolocie.Zerknijcie na wykres czy te 30 martwych koni to w głównej mierze wina wąskiego gardła miksera?Tak troche wygląda bo maksymalna moc juz jest osiagalna przy 5800 o powinna wzrastac jeszcze przez 1000 obrotów.Moment też jakis taki pofalowany.W majowy weekend wyciagne mikser i zobacze czy bedzie lepiej.Tymczasem napiszcie czy moze ktoś robił próby na benzynie z mikserem i pożniej bez miksera.
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 27-04-2007, 15:56
|
|
|
Moc mocą - popatrz na moment obrotowy...... tu też braki są spore
LPG albo lans...... jak chcesz kupić garnitur dobry i tani to od razu kup 2........ |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 27-04-2007, 21:24
|
|
|
Rozumiem i liczylem sie z tym ale nie wiedzialem ze jak ma byc tanio to mi rękawy pourywają.... |
|
|
|
 |
piotras
Forumowicz

Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 392 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-04-2007, 22:29
|
|
|
Kiedyś widziałem gdzieś wykres BMW z przed instalacji i po. Przed miało coś około 190 KM a po okolice 140 (niezaleznie czy był przełączony na Pb czy LPG róznica może była około 5-8 KM) |
_________________ Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition
sprzedany 16.06.2008
Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10654 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-04-2007, 23:15
|
|
|
Ciekawe jak by to było na blosie..... moze warto spróbowac,
Pozdr |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 28-04-2007, 07:26
|
|
|
Mikser bardzo zmniejsza przelot no i silnik bardzo traci na mocy. Można się pobawić z blosem albo zrobić porządnie sekwencyjną - teraz ceny na sekwencje spadły - kumpel niedawno montował za 2.5 tyś. Po cholerę pchacie się w miksery? Później strzał gazu w kolektorze i przepływka do wywalenia i koszty przewyższają zysk z instalacji. Ech... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 28-04-2007, 10:58
|
|
|
Po cholere pchać się w miksery?ano mikser był załozony jakis czas temu kiedy jeszcze sekwenxcja wcale nie byla taka taniuśka no i przecież nie wyrzuce jednego gazu zeby wlozyć drugi.Własnie jade na dzialke i testy beda robione z i bez miksera.Za hamownie bedzie służyła moja ukochana i stoper a jakis odcinek testowy sie na wiosce znajdzie.Tym samym zycze wszystkim spokonjego, należytego odpoczynku w weekend i czasu na dopieszczenie naszych wozideł. |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 28-04-2007, 12:44
|
|
|
Za 2300 się bez problemu założy teraz - ja założyłem za 2400 do 2.3l - spalanie do 15 w mieście - oczywiście jak pociskam to i więcej spali ale chodzi bardzo dobrze . No i takich strat na pewno nie będzie. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 29-04-2007, 17:35
|
|
|
Znajomy hamował golfa VR6 z mikserem. Z pierwotnych 178 zostało mu jakieś 125KM (na benzynie). Sam kiedyś, jeszcze na sprawnym gaźniku, zdjąłem mikser na próbę i przeżyłem szok jak silnik odżył. Ale nic dziwnego. Gaźnik miał sumaryczny przelot odpowiadający zwężce 36mm, a gaziarze mikser założyli na niego 27 czy 28mm. |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2007, 16:00
|
|
|
Wyrwałem tego parszywca z rury i faktycznie jest różnica,nie jakas oszalamiajaca ale napewno odczuwalna,nawet dzwiek silnika byl taki bardziej rasowy.Niestety włozylem mikser spowrotem po testach,mam nadzieje ze bedzie mnie kiedys stac na wyrzucenie tego padalca na stale. |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 04-05-2007, 09:57
|
|
|
Z LPG wcale nie musi byc tak zle, nawet z mikserem. Ale komu dzisiaj sie chce dobierac mikser jak za instalke bierze sie 1.3 pln, a zarobku w tym jest moze 200pln.
Tu jest link do strony chojanckiego z wykresami z hamowni, sa tez samochody z lpg, ze zwalona instalka i poprawnie zalozona i wyregulowana. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 04-05-2007, 14:39
|
|
|
krzysio1972, na stronie Chojnackiego nic nie wynika z tego co piszesz, bo albo jest napisane i podane ze był test robiony na LPG lub na PB, lub przed zrobieniem przeróbki w silniku i po. A nie ma nigdzie napisane ze był test z instalacją LPG i bez niej.A tylko wtedy można różnicę zauwżyć, i mówię tu tylko o inst I i II generacji,
A co do doboru miksera, to też nie takie łatwe bo jak za mało przytkasz przelot to podciśnienie nie bedzie się odpowiednie tworzyło i np obr biegu jałowego będą ciężkie do wyregulowania. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-05-2007, 19:52
|
|
|
Wook@sH napisał/a: | albo jest napisane i podane ze był test robiony na LPG lub na PB, lub przed zrobieniem przeróbki w silniku i po. A nie ma nigdzie napisane ze był test z instalacją LPG i bez niej. |
Zwracam uwage, ze raczej trudno jest zrobic test na LPG bez instalacji LPG |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Wook@sH
Mitsumaniak

Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 432 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 04-05-2007, 19:59
|
|
|
Tak Hubert, ale w odwrotnej kolejności juz łatwiej Czyli po prostu jeden test przed założeniem dugi po założeniu. Lub tez jeżeli jest to inst II gen to można spróbować z wyciągniętą bum-klapką i mikserem, sam byłbym ciekaw czy taki prosty zabieg juz spowoduje ze silnik odzyska mocy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-05-2007, 20:01
|
|
|
Wook@sH napisał/a: | sam byłbym ciekaw czy taki prosty zabieg juz spowoduje ze silnik odzyska mocy | tak - pozbywasz sie zwezki |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|