Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mikser udusił mojego Kliperka?
Autor Wiadomość
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2007, 15:27   Mikser udusił mojego Kliperka?

Byłem dzisiaj na hamowni i wynik mnie załamał.Pomiar był robiony na benzynie ale mikser nadaj siedzial w dolocie.Zerknijcie na wykres czy te 30 martwych koni to w głównej mierze wina wąskiego gardła miksera?Tak troche wygląda bo maksymalna moc juz jest osiagalna przy 5800 o powinna wzrastac jeszcze przez 1000 obrotów.Moment też jakis taki pofalowany.W majowy weekend wyciagne mikser i zobacze czy bedzie lepiej.Tymczasem napiszcie czy moze ktoś robił próby na benzynie z mikserem i pożniej bez miksera.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 27-04-2007, 15:56   

Moc mocą - popatrz na moment obrotowy...... tu też braki są spore

LPG albo lans...... jak chcesz kupić garnitur dobry i tani to od razu kup 2........
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 27-04-2007, 21:24   

Rozumiem i liczylem sie z tym ale nie wiedzialem ze jak ma byc tanio to mi rękawy pourywają....
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-04-2007, 22:29   

Kiedyś widziałem gdzieś wykres BMW z przed instalacji i po. Przed miało coś około 190 KM a po okolice 140 (niezaleznie czy był przełączony na Pb czy LPG róznica może była około 5-8 KM)
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10654
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-04-2007, 23:15   

Ciekawe jak by to było na blosie..... moze warto spróbowac,
Pozdr
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 28-04-2007, 07:26   

Mikser bardzo zmniejsza przelot no i silnik bardzo traci na mocy. Można się pobawić z blosem albo zrobić porządnie sekwencyjną - teraz ceny na sekwencje spadły - kumpel niedawno montował za 2.5 tyś. Po cholerę pchacie się w miksery? Później strzał gazu w kolektorze i przepływka do wywalenia i koszty przewyższają zysk z instalacji. Ech... :shock:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 28-04-2007, 10:58   

Po cholere pchać się w miksery?ano mikser był załozony jakis czas temu kiedy jeszcze sekwenxcja wcale nie byla taka taniuśka no i przecież nie wyrzuce jednego gazu zeby wlozyć drugi.Własnie jade na dzialke i testy beda robione z i bez miksera.Za hamownie bedzie służyła moja ukochana i stoper a jakis odcinek testowy sie na wiosce znajdzie.Tym samym zycze wszystkim spokonjego, należytego odpoczynku w weekend i czasu na dopieszczenie naszych wozideł.
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 28-04-2007, 12:44   

Za 2300 się bez problemu założy teraz - ja założyłem za 2400 do 2.3l - spalanie do 15 w mieście - oczywiście jak pociskam to i więcej spali :) ale chodzi bardzo dobrze . No i takich strat na pewno nie będzie.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
gondoljerzy
[Usunięty]

Wysłany: 29-04-2007, 17:35   

Znajomy hamował golfa VR6 z mikserem. Z pierwotnych 178 zostało mu jakieś 125KM (na benzynie). Sam kiedyś, jeszcze na sprawnym gaźniku, zdjąłem mikser na próbę i przeżyłem szok jak silnik odżył. Ale nic dziwnego. Gaźnik miał sumaryczny przelot odpowiadający zwężce 36mm, a gaziarze mikser założyli na niego 27 czy 28mm.
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2007, 16:00   

Wyrwałem tego parszywca z rury i faktycznie jest różnica,nie jakas oszalamiajaca ale napewno odczuwalna,nawet dzwiek silnika byl taki bardziej rasowy.Niestety włozylem mikser spowrotem po testach,mam nadzieje ze bedzie mnie kiedys stac na wyrzucenie tego padalca na stale.
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 04-05-2007, 09:57   

Z LPG wcale nie musi byc tak zle, nawet z mikserem. Ale komu dzisiaj sie chce dobierac mikser jak za instalke bierze sie 1.3 pln, a zarobku w tym jest moze 200pln.

Tu jest link do strony chojanckiego z wykresami z hamowni, sa tez samochody z lpg, ze zwalona instalka i poprawnie zalozona i wyregulowana.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 04-05-2007, 14:39   

krzysio1972, na stronie Chojnackiego nic nie wynika z tego co piszesz, bo albo jest napisane i podane ze był test robiony na LPG lub na PB, lub przed zrobieniem przeróbki w silniku i po. A nie ma nigdzie napisane ze był test z instalacją LPG i bez niej.A tylko wtedy można różnicę zauwżyć, i mówię tu tylko o inst I i II generacji,
A co do doboru miksera, to też nie takie łatwe bo jak za mało przytkasz przelot to podciśnienie nie bedzie się odpowiednie tworzyło i np obr biegu jałowego będą ciężkie do wyregulowania.
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-05-2007, 19:52   

Wook@sH napisał/a:
albo jest napisane i podane ze był test robiony na LPG lub na PB, lub przed zrobieniem przeróbki w silniku i po. A nie ma nigdzie napisane ze był test z instalacją LPG i bez niej.

Zwracam uwage, ze raczej trudno jest zrobic test na LPG bez instalacji LPG
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wook@sH 
Mitsumaniak


Auto: Galant E39A - 2.0 4x4 '89
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 432
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 04-05-2007, 19:59   

Tak Hubert, ale w odwrotnej kolejności juz łatwiej ;) Czyli po prostu jeden test przed założeniem dugi po założeniu. Lub tez jeżeli jest to inst II gen to można spróbować z wyciągniętą bum-klapką i mikserem, sam byłbym ciekaw czy taki prosty zabieg juz spowoduje ze silnik odzyska mocy.
_________________

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-05-2007, 20:01   

Wook@sH napisał/a:
sam byłbym ciekaw czy taki prosty zabieg juz spowoduje ze silnik odzyska mocy
tak - pozbywasz sie zwezki
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.