To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer CS9W - granacik

Aro16 - 29-09-2025, 22:39
Temat postu: Lancer CS9W - granacik
Cześć, to mój pierwszy post tutaj i chciałbym pokazać swoją furkę. Jakiś czas temu kupiłem takiego oto lancerka. 2005r, wersja intense po pierwszym lifcie, benzyna 4g63. Przebieg niecałe 200kkm. W niezłym stanie blacharskim, wnętrze też niczego sobie, ale trochę śmierdzi. Chciałem kupić coś większego od cj0 i do czego było by można przymocować hak :mrgreen: więc padło na lancerka i narazie jestem tak średnio zadowolony hyhy. Się okazało że trzeba wymienić bak i ruszyć tylne hamulce, bo wyglądają jakby nie działały. Dodatkowo powyżej 3000rpm silnik staje się hałaśliwy i ogólnie jedzie jakby tam tych kilkanaście koni brakowało, chociaż może ten typ tak ma :roll:

Planuje zostać z nim troszkę na dłużej, więc będę tu publikował postępy w pracach nad autkiem :wink:










Krzyzak - Wczoraj 7:51

Profesjonalna leżanka z kartonu :) - też ostatnio na takiej wymieniałem pompę paliwa...
wojtas - Wczoraj 12:10

Podnośnik widzę też jest odpowiedni, więc można brać się do roboty. :wink:
Hugo - Wczoraj 13:34

Silnik hałasuje/wyje powyżej 3000 obr./min. i jest mułowaty, czyli standardowo ktoś sprawny inaczej źle złożył rozrząd, wałek balansowy na pompie oleju obrócony o 180 stopni. Musisz to poprawić i auto odzyska moc i silnik ucichnie.
Tiamat - Wczoraj 13:38

Aro16 napisał/a:
Dodatkowo powyżej 3000rpm silnik staje się hałaśliwy i ogólnie jedzie jakby tam tych kilkanaście koni brakowało, chociaż może ten typ tak ma :roll:


Może dlatego, że 4g63 n/a to leń jest :P Wyobraź sobie jak jedzie Outlander z tym silnikiem, szczególnie 4wd.

ps. ale jedzie do odcinki normalnie, czy jakby chciał a nie mógł? Może warto ustawienie rozrządu zweryfikować. Szczególnie jak hałasuje też mocno w okolicach 6000 rpm.

Aro16 - Wczoraj 21:06

Krzyzak napisał/a:
Profesjonalna leżanka z kartonu :) - też ostatnio na takiej wymieniałem pompę paliwa...


Haah tak, kartonik jest pierwsza klasa. Nie gnieść nie plamić, kilka lat posłuży :mrgreen:

Rozrząd wydaje się być dobrze ustawiony, już to sprawdzałem, ale faktycznie jak tam są balansy ustawione tego nie wiem. Musiałbym oddać mechanikowi niech obejrzy. Jak wsadzałem druta w otwór rewizyjny z przodu bloku to można było gmerać bez przeszkód :mrgreen: Co prawda poczytałem tu na forum, że powinienem śrubokręt włożyć, no ale by trzeba było ściągnąć kolektor...

Co do wkręcania się na obroty, to problemu nie ma. Wcześniej nie chciał przekroczyć 5000, ale był zapchany filterek to wyczyściłem i śmigał. Wtedy jeszcze miał taki problem, że po rozgrzaniu co 2km mi gasł. po wymianie pompy i filtra się problem rozwiązał. No ale tak, przy 6000 rzęzi aż uszy więdną, co dopiero przy 7000.

jacek11 - Wczoraj 22:54

Aro16 napisał/a:
Wcześniej nie chciał przekroczyć 5000, ale był zapchany filterek to wyczyściłem i śmigał.

O jakim filterku piszesz?

Krzyzak - Dzisiaj 8:03

Nie musisz ściągać kolektora - dostęp od spodu jest wystarczający. Wibracje przy 3000 rpm (kolejne przy 5000rpm) świadczą o złym ustawieniu wałka napędzanego pompą oleju.
Aro16 - Dzisiaj 9:24

Krzyzak napisał/a:
Nie musisz ściągać kolektora - dostęp od spodu jest wystarczający. Wibracje przy 3000 rpm (kolejne przy 5000rpm) świadczą o złym ustawieniu wałka napędzanego pompą oleju.


No nie wiem. U mnie ta śrubka jest centralnie za katalizatorem i jest tam ok 4cm prześwitu.


jacek11 napisał/a:
O jakim filterku piszesz?


W zasadzie o tym "woreczku", który zakłada się na krócieć ssący pompki. Był mega brudny.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group