Lancer CS9W - granacik |
Autor |
Wiadomość |
Aro16
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2024 Posty: 4 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: 29-09-2025, 22:39 Lancer CS9W - granacik
|
|
|
Cześć, to mój pierwszy post tutaj i chciałbym pokazać swoją furkę. Jakiś czas temu kupiłem takiego oto lancerka. 2005r, wersja intense po pierwszym lifcie, benzyna 4g63. Przebieg niecałe 200kkm. W niezłym stanie blacharskim, wnętrze też niczego sobie, ale trochę śmierdzi. Chciałem kupić coś większego od cj0 i do czego było by można przymocować hak więc padło na lancerka i narazie jestem tak średnio zadowolony hyhy. Się okazało że trzeba wymienić bak i ruszyć tylne hamulce, bo wyglądają jakby nie działały. Dodatkowo powyżej 3000rpm silnik staje się hałaśliwy i ogólnie jedzie jakby tam tych kilkanaście koni brakowało, chociaż może ten typ tak ma
Planuje zostać z nim troszkę na dłużej, więc będę tu publikował postępy w pracach nad autkiem
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24434 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: Wczoraj 7:51
|
|
|
Profesjonalna leżanka z kartonu - też ostatnio na takiej wymieniałem pompę paliwa... |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3572 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Wczoraj 12:10
|
|
|
Podnośnik widzę też jest odpowiedni, więc można brać się do roboty. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
Ostatnio zmieniony przez wojtas Wczoraj 13:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21962 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: Wczoraj 13:34
|
|
|
Silnik hałasuje/wyje powyżej 3000 obr./min. i jest mułowaty, czyli standardowo ktoś sprawny inaczej źle złożył rozrząd, wałek balansowy na pompie oleju obrócony o 180 stopni. Musisz to poprawić i auto odzyska moc i silnik ucichnie. |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 293 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: Wczoraj 13:38
|
|
|
Aro16 napisał/a: | Dodatkowo powyżej 3000rpm silnik staje się hałaśliwy i ogólnie jedzie jakby tam tych kilkanaście koni brakowało, chociaż może ten typ tak ma |
Może dlatego, że 4g63 n/a to leń jest Wyobraź sobie jak jedzie Outlander z tym silnikiem, szczególnie 4wd.
ps. ale jedzie do odcinki normalnie, czy jakby chciał a nie mógł? Może warto ustawienie rozrządu zweryfikować. Szczególnie jak hałasuje też mocno w okolicach 6000 rpm. |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
Aro16
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2024 Posty: 4 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Wczoraj 21:06
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Profesjonalna leżanka z kartonu - też ostatnio na takiej wymieniałem pompę paliwa... |
Haah tak, kartonik jest pierwsza klasa. Nie gnieść nie plamić, kilka lat posłuży
Rozrząd wydaje się być dobrze ustawiony, już to sprawdzałem, ale faktycznie jak tam są balansy ustawione tego nie wiem. Musiałbym oddać mechanikowi niech obejrzy. Jak wsadzałem druta w otwór rewizyjny z przodu bloku to można było gmerać bez przeszkód Co prawda poczytałem tu na forum, że powinienem śrubokręt włożyć, no ale by trzeba było ściągnąć kolektor...
Co do wkręcania się na obroty, to problemu nie ma. Wcześniej nie chciał przekroczyć 5000, ale był zapchany filterek to wyczyściłem i śmigał. Wtedy jeszcze miał taki problem, że po rozgrzaniu co 2km mi gasł. po wymianie pompy i filtra się problem rozwiązał. No ale tak, przy 6000 rzęzi aż uszy więdną, co dopiero przy 7000. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11251 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: Wczoraj 22:54
|
|
|
Aro16 napisał/a: | Wcześniej nie chciał przekroczyć 5000, ale był zapchany filterek to wyczyściłem i śmigał. |
O jakim filterku piszesz? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24434 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: Dzisiaj 8:03
|
|
|
Nie musisz ściągać kolektora - dostęp od spodu jest wystarczający. Wibracje przy 3000 rpm (kolejne przy 5000rpm) świadczą o złym ustawieniu wałka napędzanego pompą oleju. |
|
|
|
 |
Aro16
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2024 Posty: 4 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Dzisiaj 9:24
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Nie musisz ściągać kolektora - dostęp od spodu jest wystarczający. Wibracje przy 3000 rpm (kolejne przy 5000rpm) świadczą o złym ustawieniu wałka napędzanego pompą oleju. |
No nie wiem. U mnie ta śrubka jest centralnie za katalizatorem i jest tam ok 4cm prześwitu.
jacek11 napisał/a: | O jakim filterku piszesz? |
W zasadzie o tym "woreczku", który zakłada się na krócieć ssący pompki. Był mega brudny. |
|
|
|
 |
|