Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Lancer CS9W - granacik
Autor Wiadomość
Aro16 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2024
Posty: 4
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 29-09-2025, 22:39   Lancer CS9W - granacik

Cześć, to mój pierwszy post tutaj i chciałbym pokazać swoją furkę. Jakiś czas temu kupiłem takiego oto lancerka. 2005r, wersja intense po pierwszym lifcie, benzyna 4g63. Przebieg niecałe 200kkm. W niezłym stanie blacharskim, wnętrze też niczego sobie, ale trochę śmierdzi. Chciałem kupić coś większego od cj0 i do czego było by można przymocować hak :mrgreen: więc padło na lancerka i narazie jestem tak średnio zadowolony hyhy. Się okazało że trzeba wymienić bak i ruszyć tylne hamulce, bo wyglądają jakby nie działały. Dodatkowo powyżej 3000rpm silnik staje się hałaśliwy i ogólnie jedzie jakby tam tych kilkanaście koni brakowało, chociaż może ten typ tak ma :roll:

Planuje zostać z nim troszkę na dłużej, więc będę tu publikował postępy w pracach nad autkiem :wink:









 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24434
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: Wczoraj 7:51   

Profesjonalna leżanka z kartonu :) - też ostatnio na takiej wymieniałem pompę paliwa...
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3572
Skąd: Gniezno
Wysłany: Wczoraj 12:10   

Podnośnik widzę też jest odpowiedni, więc można brać się do roboty. :wink:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas Wczoraj 13:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21962
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: Wczoraj 13:34   

Silnik hałasuje/wyje powyżej 3000 obr./min. i jest mułowaty, czyli standardowo ktoś sprawny inaczej źle złożył rozrząd, wałek balansowy na pompie oleju obrócony o 180 stopni. Musisz to poprawić i auto odzyska moc i silnik ucichnie.
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 293
Skąd: Nasielsk
Wysłany: Wczoraj 13:38   

Aro16 napisał/a:
Dodatkowo powyżej 3000rpm silnik staje się hałaśliwy i ogólnie jedzie jakby tam tych kilkanaście koni brakowało, chociaż może ten typ tak ma :roll:


Może dlatego, że 4g63 n/a to leń jest :P Wyobraź sobie jak jedzie Outlander z tym silnikiem, szczególnie 4wd.

ps. ale jedzie do odcinki normalnie, czy jakby chciał a nie mógł? Może warto ustawienie rozrządu zweryfikować. Szczególnie jak hałasuje też mocno w okolicach 6000 rpm.
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Aro16 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2024
Posty: 4
Skąd: Krapkowice
Wysłany: Wczoraj 21:06   

Krzyzak napisał/a:
Profesjonalna leżanka z kartonu :) - też ostatnio na takiej wymieniałem pompę paliwa...


Haah tak, kartonik jest pierwsza klasa. Nie gnieść nie plamić, kilka lat posłuży :mrgreen:

Rozrząd wydaje się być dobrze ustawiony, już to sprawdzałem, ale faktycznie jak tam są balansy ustawione tego nie wiem. Musiałbym oddać mechanikowi niech obejrzy. Jak wsadzałem druta w otwór rewizyjny z przodu bloku to można było gmerać bez przeszkód :mrgreen: Co prawda poczytałem tu na forum, że powinienem śrubokręt włożyć, no ale by trzeba było ściągnąć kolektor...

Co do wkręcania się na obroty, to problemu nie ma. Wcześniej nie chciał przekroczyć 5000, ale był zapchany filterek to wyczyściłem i śmigał. Wtedy jeszcze miał taki problem, że po rozgrzaniu co 2km mi gasł. po wymianie pompy i filtra się problem rozwiązał. No ale tak, przy 6000 rzęzi aż uszy więdną, co dopiero przy 7000.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11251
Skąd: Radomsko
Wysłany: Wczoraj 22:54   

Aro16 napisał/a:
Wcześniej nie chciał przekroczyć 5000, ale był zapchany filterek to wyczyściłem i śmigał.

O jakim filterku piszesz?
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24434
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: Dzisiaj 8:03   

Nie musisz ściągać kolektora - dostęp od spodu jest wystarczający. Wibracje przy 3000 rpm (kolejne przy 5000rpm) świadczą o złym ustawieniu wałka napędzanego pompą oleju.
 
 
Aro16 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2024
Posty: 4
Skąd: Krapkowice
Wysłany: Dzisiaj 9:24   

Krzyzak napisał/a:
Nie musisz ściągać kolektora - dostęp od spodu jest wystarczający. Wibracje przy 3000 rpm (kolejne przy 5000rpm) świadczą o złym ustawieniu wałka napędzanego pompą oleju.


No nie wiem. U mnie ta śrubka jest centralnie za katalizatorem i jest tam ok 4cm prześwitu.


jacek11 napisał/a:
O jakim filterku piszesz?


W zasadzie o tym "woreczku", który zakłada się na krócieć ssący pompki. Był mega brudny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.